GM - банкрут? А след това?
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: GM - банкрут?
GM преоткриват градската кола
Американският автомобилен производител GM ще си партнира с компанията Segway в съвместния им проект, наречен P.U.M.A (персонално градско средство за придвижване). То представлява двуколесно превозно средство, предназначено за двама човека, задвижвано от електричество. P.U.M.A изминава 60 километра с едно зареждане, а максималната му скорост е 56 км/ч.
Тези данни и компактните му размери го правят идеалния вариант за придвижване в градските задръствания, които се увеличават по целия свят.
Вижте видеото за P.U.M.A в движение и повече информация за интересния прототип.
Американският автомобилен производител GM ще си партнира с компанията Segway в съвместния им проект, наречен P.U.M.A (персонално градско средство за придвижване). То представлява двуколесно превозно средство, предназначено за двама човека, задвижвано от електричество. P.U.M.A изминава 60 километра с едно зареждане, а максималната му скорост е 56 км/ч.
Тези данни и компактните му размери го правят идеалния вариант за придвижване в градските задръствания, които се увеличават по целия свят.
Вижте видеото за P.U.M.A в движение и повече информация за интересния прототип.
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Изтърваха питомното, сега ще гонят дивото.
/Е, малка утеха е, че конкуренцията им обяви банкрут./
/Е, малка утеха е, че конкуренцията им обяви банкрут./
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: GM - банкрут?
General Motors и Iberdrola анализират възможността за изграждане на инфраструктура за хибриди и електромобили
http://www.topcars.bg/news.php?id=1104
http://www.topcars.bg/news.php?id=1104
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
Re: GM - банкрут?
Тва е като инвалидна количка
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: GM - банкрут?
Що бе, не е толкова зле, само дето динамиката ще му куца с тея две колелца..
Днес гледах едно моторче БМВ от онея дето са с кабинка и колан - ами удобно е, защото тъкмо валеше дъждец, пък на човека не му пукаше прекалено..
Все пак за двуместен еко автомобил бих избрал това:
http://www.teslamotors.com/
Днес гледах едно моторче БМВ от онея дето са с кабинка и колан - ами удобно е, защото тъкмо валеше дъждец, пък на човека не му пукаше прекалено..
Все пак за двуместен еко автомобил бих избрал това:
http://www.teslamotors.com/
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Я какво ставало из Европата!
В тази криза Опел ще въвеждат допълнителни смени в производството.
В тази криза Опел ще въвеждат допълнителни смени в производството.
Над 100 000 поръчки за Opel Insignia
Повече от 100 000 поръчки са получени вече за новия флагман на Opel. Клиентите хвалят върховите технологии на Insignia.
Три специални смени за производството на Insignia през май.
Благодарение на впечатляващата пазарна премиера на новата Insignia, Opel е вече лидер в сегмента на средния клас автомобили в Европа. През първото пълно тримесечие от началото на продажбите на Insignia, Opel надмина всички конкуренти в сегмента на средния клас седани в Европа. Продажбите на новата Insignia в повечето европейски страни започнаха през януари. Благодарение на високото търсене на новия флагман на Opel, през месец май се въвеждат три допълнителни смени за производството му в завода в Рюселсхайм. Получените поръчки вече достигнаха числото 100 000.
"Insignia показва много добър потенциал на завоевател на клиенти на класически премиум марки," каза Ален Висер, Вицепрезидент в General Motors Europe, отговорен за Opel. "Тя е символ на нашата сила и способност - тя показва какво може Opel."
В Германия Opel отбеляза силни постижения в средния клас автомобили: Продажбите през първото тримесечие нарасна с 82 процента в сравнение със същия период на миналата година. Insignia е особено харесвана поради водещите й технологии. "Така с Insignia Opel може да постигне по-добри финансови резултати за всеки автомобил отколкото с нейния предшественик. Това е много важно за бъдещето на Opel," добави Висер.
Около 56 процента от купувачите са избрали новото поколение на адаптивните предни светлини (AFL+) с пет режима на работа. Други 80 процента от поръчките включват DVD навигационна система с цветен дисплей, а 35 процента - системата на ходовата част FlexRide. Почти две трети от клиентите на Insignia искат колите им да бъдат оборудвани с по-големи гуми и колела: 40 процента избират 18-инчови гуми, а всеки трети купувач - 17-инчови. Всеки втори купувач избира за колата си ортопедичните седалки със сертификат на престижната независима организация на експертите по ергономия и лекарите в Германия "Aktion gesunder Rücken" (AGR). Най-предпочитаният досега двигател е 2.0 CDTI със 160 к.с., поръчван от всеки трети клиент. И накрая, половината от купувачите избират дизелови двигатели.
В момента в европейските дилърствата се състои премиерата на комби версията Sports Tourer на Insignia, с която се очертава семейството на Insignia да получи нов тласък напред. Най-новият член на това семейство, моделът с ниски вредни емисии Insignia ecoFLEX, предлага комбинация между динамично представяне и ниски емисии на CO2 само 136 г/км. Това става вследствие на понижения до 5.2 литра на 100 км разход на гориво. Този модел ще се предлага на пазара от лятото на тази година.
Re: GM - банкрут?
Офтопик:
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: GM - банкрут?
Гледах турбо варианта....
Не ме впечатли въобще...
След толкова приказки очаквах нещо на ниво, а нивото бе съвсем малко над вектрата...
Ако щете вярвайте - още в шоурума (не тестова кола) ауспусите и бяха със здрава ръжда отвън...
За пластмасовия интериор да не говорим.
Явно продажбите се дължат на маркетинга, а не толкова на качествата...
Не ме впечатли въобще...
След толкова приказки очаквах нещо на ниво, а нивото бе съвсем малко над вектрата...
Ако щете вярвайте - още в шоурума (не тестова кола) ауспусите и бяха със здрава ръжда отвън...
За пластмасовия интериор да не говорим.
Явно продажбите се дължат на маркетинга, а не толкова на качествата...
- Chevrolet_Cavalier
- Редовен
- Мнения: 173
- Регистриран: 22 мар 2009 06:02
- МПС: Chevrolet Cavalier
- От: Montreal
Re: GM - банкрут?
Марката ПОНТИАК вече отиде в историята. ГМ обещаха да спазят гаранцията на всички нови автомобили. В следващите 5 години работните места на фирмата в Канада ще намалеят с около 10 000. Ще бъдат съкратени и 42% от дилърските центрове. В рамките на реконструкцията ще бъдат съкратени и 21 000 почасови бачкатори. До края на 2010г ще бъдат затворени 13 от 47 завода в САЩ.
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: GM - банкрут?
Новини относно купуването на "Крайслер" от ФИАТ...и предстоящата покупка на ОПЕЛ четете тук
http://daewoo-chevrolet.com/news.php
http://daewoo-chevrolet.com/news.php
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Сагата с GM и Опел, към който имам пристрастия започна да ми напомня на латино сериал, но поне според мен хепи-енда не е Опел да стане част от Фиат. За мен италианските коли /за разлика от италианските дизайнери/ не са добър избор.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Постигната е сделка за „Опел" За сега на Опел му се размина. За малко да се окаже, че карам коли на фалирали комании. Първо фалира Деу, сега остана същото да направи и Опел. Е на GM май няма да им се размине процедурата по банкрут, но все пак май ще ги бъде - Обама ще обяви утре банкрута на GM.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Егати резила!
Честито на баровците с Хамър - изведнъж се оказва, че карат китайска марка. Кой сега ще каже, че китайците нямали здрави коли след като Хамър” стана китайски!!! ?
А ето как БГ армията ни се оказа въоръжена с китайска бронетехника. /Войската яхна Хамър/
Само не е ясно ще запази ли дядо коледа или ще му е трудно да чете инструкциите на китайски и ще си избере друга.
http://yes-race.net/Колата-на-дядо-Коледа#more-1045
Честито на баровците с Хамър - изведнъж се оказва, че карат китайска марка. Кой сега ще каже, че китайците нямали здрави коли след като Хамър” стана китайски!!! ?
А ето как БГ армията ни се оказа въоръжена с китайска бронетехника. /Войската яхна Хамър/
Само не е ясно ще запази ли дядо коледа или ще му е трудно да чете инструкциите на китайски и ще си избере друга.
http://yes-race.net/Колата-на-дядо-Коледа#more-1045
Re: GM - банкрут?
В цялата бъркотия,нищо не се споменава са ДЕУ. Може да е за хубаво.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: GM - банкрут?
Не бъди толкова сигурен! Виж какво пишат в Стандарт:авео написа:В цялата бъркотия,нищо не се споменава са ДЕУ. Може да е за хубаво.
Банкрут на американската мечта
- ехе социализма май навлиза в Америка на мястото на свободния пазар и ненамесата на държавата, към които ни призоваваха отвъд океана."Дженерал мотърс" фалира, за да го национализират
Реално фалитът на американската GM няма да се отрази на "Дженерал мотърс Европа", обясниха от представителството в България. Дори банкрутът в САЩ не означава директно закриване на компанията. Всъщност процедурата по фалит предвижда преструктуриране на автомобилния гигант, така че да оптимизира дейността си и да генерира максимално малко разходи. Това преструктуриране ще приключи най-късно през септември. "Опел" обаче ще продължава да съществува и да работи, макар и вече значително по-самостоятелно от GM.
Предизвестеният фалит на "Дженерал мотърс" означава край на американската мечта - за гарантирана за цял живот работа и достъп до комфорта на средната класа, коментираха световни медии. GM подаде вчера молба за съдебна защита от кредитори, което в САЩ е равносилно на обявяване на фалит. Мярката е част от плана на администрацията на президента Барак Обама да свие размерите на автомобилопроизводителя до стабилни параметри, преди федералното правителство да придобие мажоритарен дял в него. Това е четвъртият по големина фалит в историята на САЩ и най-големият в промишления сектор.
Докато реорганизира дейността си, рухналата икона на някогашната американска индустриална мощ ще разчита на допълнителна финансова помощ от 30 млрд. долара от финансовото министерство и 9,5 млрд. долара от канадското правителство. "Дженерал мотърс" вече получи 19,4 млрд. долара от парите на американските данъкоплатци след декември под формата на нисколихвени заеми. Планът за доброволно обявения банкрут предвижда федералното правителство да получи собственост върху 60-процентов дял в новата "Дженерал мотърс". Канадското правителство ще се сдобие с дял от 12,5%, Синдикатът на работещите в автомобилостроителния сектор ще вземе 17,5%, а на държателите на облигации се падат 10%. Очаква се сегашните акционери на гиганта да бъдат заличени. Правителството на САЩ очаква новата компания да излезе от фалита най-рано за 60 до 90 дни. В новия план за преструктуриране са предвидени нови съкращения на 38 000 работни места до 2011 г. Американската гордост ще бъде принудена да се раздели с повечето от марките си. Компанията ще се съсредоточи върху производството на "Кадилак", "Буик", "Шевролет" и Джи Ем Си (GMC), но ще тегли чертата на "Джи Ем Деу" (GM Daewoo), "Холдън" (Holden), "Хамър", "Понтиак", "Сатурн". Бъдещето на европейския филиал "Сааб" все още не е решено.
В продължение на 77 години - от 1931 до 2007 г. - "Дженерал мотърс" бе най-големият производител на автомобили в света по обем на продажбите, преди да бъде изпреварен от японската група "Тойота". От 80-те години мечтата започна да се пропуква, защото корпорацията предприе тактика на изнасяне на производството си към Мексико и Азия. Цели градове като Флинт - недалеч от Детройт - западнаха, а къщите и магазините опустяха.