Според мен не е глупост, а е нормално да излязат с такава теза....
Ако бях на мястото на сервиза, също едва ли бих ти признал гаранционна смяна на акумулатора, защото явно отиваш там не от нужда за ТО, а за да се опиташ да си решиш въпроса гаранционно.
Първо си решил, че нямаш нужда от гаранция по двигателя, след това не си спазил нормалния срок за ТО, а си го просрочил с 20%, което вече не е толкова малък срок.
А основното натоварване на акумулатора е при стартиране.
Нормално е когато навържеш едно негаранционно устройство като товар на дадена система, същата система вече да не се поддържа гаранционно.
В случая ти се опитваш да палиш двигателя, за който производителя не гарантира, че може да работи с 'нестандартно' гориво от акумулатора. Може например заради горивото, за което не е предназначен двигателя, същия да пали трудно и да претоварва акумулатора, и това да е причината за излизане от строя...
Може и да не е това причината, и акумулатора самостоятелно да е сдал богу дух, но в случая ти си наведен - производителя не те е принуждавал да се отказваш от гаранцията, а ти сам си взел такова решение.
Лошо няма, че си решил да минаваш тънко, но все пак когато си поел такъв риск, поеми си и негативите...
