Новини свързани с автомобилите

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#91 Непрочетено мнение от The Stig » 08 фев 2011 01:38

Офтопик:
botzi написа:Е фаровете се едно са 1:1 с на рено симбол :D
Tъкмо се чудих дизайна на фаровете откъде са ми познати :) Иначе прилично изглежда...
Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#92 Непрочетено мнение от The Stig » 08 фев 2011 11:41

Най-НЕнадеждните според TÜV

Автомобилите в дъното на класацията на немска асоциация за технически прегледи.
Kia Carnival е позиционирана в дъното на класацията в категориите за автомобили на възраст 2-3, 4-5, 6-7 години. При автомобилите на възраст 8-9 години последен е подреден Fiat Stilo, а при тези на възраст 10-11 години - Ford KA.

На таблиците долу ще откриете най-ненадеждните автомобили според TÜV, на възраст 2-3, 4-5, 6-7, 8-9 и 10-11 години.

автомобили на възраст 2-3, 4-5 и 6-7 години
Изображение


автомобили на възраст 8-9 и 10-11 години
Изображение

Експертите от TÜV са извършили 7,253,709 задължителни технически прегледа в периода между юли 2009 и юли 2010 за доклада за 2011 година. Резултатите показват, че в сравнение с миналата година средният процент на сериозни дефекти при всички проверени автомобили се е повишил с 1,9% - на 19,5%.

В групата на автомобилите, използвани между 2 и 3 години, експертите са открили сериозни дефекти при 5,5% от колите (2010: 5,1%). При петгодишните автомобили сериозни дефекти проявяват 10,4% (2010: 9,9%), при седемгодишните – 16,7% (2010: 14,7%), а при автомобили над 9 години - 21,4%. При 11 годишните автомобили засегнати от сериозни дефекти са 26% (2010: 24,1%). От всички проверени коли - около 7 милиона - всяка втора (52,2%) не е проявила никакъв дефект, докато 28,2% са имали леки дефекти.

"Ние смятаме, че увеличаването на процента на дефекти в новите автомобили е в резултат на финансовата криза" обяснява д-р Клаус Брюгеман, Директор на изпълнителния комитет на VdTÜV. "Но въпреки трудните времена и недостига на пари, водачите не бива да пестят от поддръжка и ремонти на превозните средства. Редовното обслужване на автомобилите допринася за личната и общата безопасност на пътното платно".

Инспекторите на TÜV са открили особено много дефекти по осветителните уредби на автомобилите, предните и задни оси, както и спирачните маркучи на проверените автомобили.

"Нивото на дефектните осветителни системи се запазва удивително високо през последните години" заяви д-р Брюгеман. "Проблемите със светлините на автомобилите показват колко е важно водачите да демонстрират чувство за отговорност. Проблемът обаче не е само във водачите и в сервизите, които поддържат автомобилите – дефектите в предните и задните оси могат да бъдат отнесени към дизайна, заложен от производителите", допълни той.

Най-надеждни

Изображение

автомобили на възраст между 6 и 7 години / 8 и 9 години / 10 и 11 години :

Изображение

За първи път хибрид печели златната значка на TÜV.
Последните проучвания на водещата немска асоциация за технически прегледи TÜV, показват, че Toyota Prius е най-надеждното возило в категорията за автомобили на възраст между 2 и 3 години.
Само 2,2% от проверените Prius показват каквито и да е дефекти, сочи изследването, което тази година се базира на 7,25 милиона извършени реални прегледа в периода между юли 2009 и юни 2010.

Така Prius се превръща в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV.

"Ние сме изключително горди с постижението на Prius. Той винаги е бил най-надеждният и иновативен автомобили в нашата гама" каза Тошиаки Ясуда, президент на Toyota Deutschland GmbH, докато приемаше наградата от името на Toyota.

В края на миналата година, Toyota спечели още едно отличие на TÜV. Тогава японците грабнаха званието - "Автомобилна марка с най-високо качество" – със 17 возила, отличени в топ 10 на различните категории по възраст и клас.

Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#93 Непрочетено мнение от The Stig » 18 фев 2011 13:01

Оrlando дойде в България

Премиерата на Chevrolet Оrlando се състоя снощи в София.
На изискана церемония в Софийска градска художествена галерия, Chevrolet представи новото си попълнение - функционалният Оrlando.
Американците се бяха постарали да създадат типично американска атмосфера, за да подчертаят корените на този модел. Името Оrlando е заето от едноименният град в щата Флорида, който е известен със своя приключенски дух, благодарение на множеството атракционни и природни забележителности, които събират милиони семейства всяка година.
Задачата на Chevrolet Оrlando е много близка с тази на града Орландо - да бъде идеалното място за всяко семейство. Автомобилът е създаден като семеен модел, съчетава качествата на ван и формите на спортен кросоувър, и обещава добра ергономия, просторен, сигурен салон и качествени задвижващи агрегати.

За съжаление по време на представянето на модела, нямаше възможност за истински тест. Ние все пак успяхме да го разгледаме отблизо и да се запознаем с основните му качества.

Дизайн

Chevrolet Оrlando е семеен автомобил, с голям багажник, функционален салон, и спортен, нетипичен за този клас дизайн. Всъщност това не бива да ви изненадва. Chevrolet са известни с това, че винаги се стараят да съчетават функционалността с вдъхновяващи форми, дори при автомобили като Corvetre и Camaro.
Още от пръв поглед ни направи впечатление височината на Оrlando. Той е сравнително нисък, което предполага добра стойка на пътя. Височината и снижаващата се назад линия на покрива обаче не влияят на простора в салона, въпреки, че седалките са разположени амфитеатрално.

Както вече споменахме, автомобилът е седем местен, с три реда седалки. Вторият ред има функция за сгъване и изместване напред на външните две седалки, което значително улеснява достъпа на пътниците на третия ред.

Възможни са многобройни конфигурации на седалките - едновременно или индивидуално сгъване на втория и третия ред с цел увеличаване на обема на багажника с изцяло равен под.

Той от своя страна предлага обем от 1487 литра при сгънати седалки на втория и третия ред или 852 литра на ниво под прозорците. Налични са също така типичните за класа многобройни места за съхранение на дребни предмети.
Цялата тази функционалност е умело съчетана с арматурно табло, вдъхновеното от Corvette. Оформлението е с така нареченият „двоен кокпит”, като разполага с индиректното синьо осветление на централната конзола.

Съчетанието на спортен дух с функционални форми не са подминали и външността на Оrlando - атрактивна предна част, широки арки на калниците (запълнени с 16,17 или 18-инчови джанти) и снижаваща се назад линия на покрива, които опаковат функционален, просторен салон.

Двигатели

Зад едрата радиаторна решетка на Оrlando се интегрират три двигателя - един бензинов и два дизелови.

Бензиновият задвижващ агрегат е с работен обем 1.8 литра и развива максимална мощност 141 к.с. при 6200 об/мин. Максималният въртящ момент е съответно 176 Нм при 3800 об/мин, а върховата скорост на задвижваната от него версия възлиза на 185 км/ч. Нивото на емисиите и разходът на гориво са съответно 172 г/км и 7.3 литра средно на 100 километра пробег.

Двата дизелови двигателя разполагат с еднакъв работен обем, но предлагат два варианта по отношение на максималната мощност и динамичните характеристики. По-мощният от двата мотора развива максимум от 163 к.с. при 3800 об/мин, като предлага въртящ момент от 360 Нм при 2000 об/мин. Втората версия на двигателите постига мощност 130 к.с. и 315 Нм при същия оборотен режим.

Максималната скорост на Orlando, задвижван от дизеловия агрегат с мощност 130 к.с. е 180 км/ч, а при този със 163 к.с. – 195 км/ч. Количеството на СО2 в емисиите и показателите за средния разход на гориво при двата са съответно - 159 г/км и 6 л/100 км.

Трансмисиите са автоматична и механична със шест степени.

Цени

Цените на Оrlando в България започват от 23 730 лв. без ДДС за бензиновия двигател и от 26 775 лв. без ДДС за дизеловите версии. Седемте фабрични места на модела дават право на данъчен кредит.


Изображение

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новини свързани с автомобилите

#94 Непрочетено мнение от Izparitel » 22 фев 2011 02:20

Автомобил може да се управлява вече и с мисъл. Не, че може да се управлява без да се мисли, но в случая се ползва буквалното значение на този израз.


Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#95 Непрочетено мнение от The Stig » 25 фев 2011 14:05

Полският FSO спира производство

Над варшавският завод за автомобили FSO (Fabryka Samochodów Osobowych) се струпаха черни облаци.
Някогашната гордост на индустрията на Полша днес е пред пълен крах. В момента фирмата е собственост на украинския АвтоЗАЗ. Досега сглобяваше модела на General Motors Chevrolet Aveo, но договорът изтича и с влизане в производство на новото поколение на Aveo, няма да бъде подновен.
До края на този месец от завода уволняват нови 1800 души, като ще бъде запазен само персонал, който да поддържа завода в готовност за евентуално ново производство. Според говорител на завода, в момента се водели разговори за инвестиции и евентуални поръчки за производство от фирми в Индия и Китай.

По непотвърдени данни става дума за индийската група Mahindra & Mahindra и китайската фирма Chery. Експертите обаче считат, че изгледите за FSO са лоши.

През 2008 заводът във Варшава е сглобил 149 000 автомобила, през 2009 - 60 000, а миналата година само 45 000. General Motors започна производството на Chevrolet Aveo през ноември 2007.

Според полските медии за близо 60 годишната история на завода, във FSO са произведени над четири милиона автомобила. След подписан договор за лицензионно производство с италианския Fiat, през 60-те години на миналия век започва производството на Polski Fiat 125p, както и на мъника 126р, а от края на 70-те години излиза от FSO и модела Polonez.

В средата на 90-те години FSO беше закупен от Daewoo Motors и в завода работеха над 20 000 души. Корейците обаче фалираха, а по-късно станаха част от GM. През 2005, FSO става собственост на украинската АвтоЗАЗ.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#96 Непрочетено мнение от The Stig » 04 мар 2011 13:30

В Женева Chevrolet показва новия седан Aveo.

Колата е с доста изразителен дизайн, изглежда агресивна и готова да стартира динамично.
Това е визуалното впечатление, но базисната версия е с доста слаб бензинов двигател, който вероятно ще се задъхва при динамично каране.

Изображение

Така или иначе, първите впечатления са, че колата е привлекателна, особено в предната си част. Профилът показва заоблен покрив с относително малки превеси отпред и отзад. Задните врати обаче, изглеждат прекалено малки и вероятно достъпът на задните седалки е по-труден.

Изображение

Багажникът е относително голям, но изглежда малко „като прилепено чуждо тяло” за останалата динамично изглеждаща част от каросерията.

Изображение

За сметка на това интериорът изглежда наистина добре, макар да не е съвсем ясно (преди да се види на живо) какво е качеството на използваните материали. Воланът е доста елегантен и в същото време спортен, с диаметър 368 мм. Той е подобен на този в Astrа и Insigniа. За съжаление обаче, може да се регулира само по височина.
Предните седалки изглеждат доста удобни с големите си размери (50 x 64 cм), като тази на водача може да се свали доста ниско и да бъде удобна и са доста високи персони. За сметка на това размера на седалките отзад е относително малък (46 x 59 cм) и мястото за главите на пътниците е също по-малко.

Изображение

Базисния двигател на седана повтарят този на хечбека – бензинов 1.2 с мощност 84 к.с. и максимален въртящ момент 114 Nm.

Източник: Automedia.bg
Изображение

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#97 Непрочетено мнение от The Stig » 12 апр 2011 15:54

10-те най-добри интериора на годината

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/10 ... inata.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Интересно е 3-то място - Cruze. :)
Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новини свързани с автомобилите

#98 Непрочетено мнение от Izparitel » 22 апр 2011 18:55

Инженерите на "Литекс моторс" правят български автомобил в Китай

Изображение

Изображение

Изображение
Първата българска кола беше направена от наши специалисти в Китай в рамките на обучението на инженерите на „Литекс Моторс“, което приключи наскоро. Това е основният екип, който ще бъде пряко ангажиран с производството на автомобилите Great Wall в завода на българската компания в с. Баховица до Ловеч. Инженерите на „Литекс Моторс“ преминаха производствено и управленско обучение при партньорите им от Great Wall, което продължи близо два месеца.

По време на подготовката си специалистите успяха на теория и практика да навлязат в детайли в производствения процес на автомобилите. Като част от подготвителната програма, нашите инженери имаха и възможността лично да направят малък пътнически автомобил Voleex. Това е първата българска кола, която се прави за последните 20 години. След завръщането си, екипът ще обучава следващите специалисти, които ще работят в завода на „Литекс Моторс“. Подготовката на инженерите в Китай съвпадна и с триседмичното обучение на екипа за следпродажбена дейност, който ще предаде своите знания и умения на специалистите от дилърската мрежа на компанията.
„Гордея се с факта, че работя в „Литекс Моторс“ и вярвам в бъдещия успех на компанията“, сподели ентусиазиран при пристигането на екипа от Китай младият инженер Иван Кусаров. Въпреки че Иван защитава дипломната си работа в Швеция, той решава да работи в България, тъй като е убеден в положителните перспективи пред производството на автомобили от Литекс Моторс.
От компанията посочиха, че в екипа, който ръководи проекта за изграждане на завода, участват и чужденци, които имат значителен положителен опит в областта на автомобилостроенето за водещи марки в световен план. Целта е във времето тези хора да обучат българските специалисти и в производствения процес да бъдат ангажирани предимно българи. От „Литекс Моторс“ допълниха, че в процеса на стартиране и развитие на завода през годините се очаква да бъдат заети близо 2000 души.



През есента на 2009 г. „Литекс Моторс“ и най-големият частен китайски автомобилостроител Great Wall Motors подписаха договор за сътрудничество. На база на този договор компанията стартира изграждане на завод за производство на автомобили Great Wall. Строежът на завода на компанията е в напреднал стадий и се очаква да започне производство през втората половина на 2011 г. Предприятието ще стартира с конструирането на малък пътнически автомобил Voleex, високопроходим SUV Hover и пикап с единична и двойна кабина за пътниците Steed. Капацитетът на завода ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Автомобилите, които ще произвежда „Литекс Моторс“, са предназначени за пазара на Европейската общност и другите пазари в цяла Европа, и отговарят на всички европейски стандарти и изисквания.
До 2016 година, Great Wall са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене.
източник: Спийд прес
Изображение

П.П. Заради символи на кирилица с адреса на оригинала на статията не успях да сложа линк към нея.

akolevutd
Редовен
Редовен
Мнения: 220
Регистриран: 02 апр 2011 19:57
МПС: Daewoo Tacuma
От: Варна

Re: Новини свързани с автомобилите

#99 Непрочетено мнение от akolevutd » 22 апр 2011 19:04

Гришата почти го направи завода в Ловеч. Доста бяха напреднали преди месец два. Работят под пара.
До една година може да започнат да излизат и първите модели коли.

Потребителски аватар
The Stig
Модератор
Модератор
Мнения: 2761
Регистриран: 20 мар 2010 19:43
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Re: Новини свързани с автомобилите

#100 Непрочетено мнение от The Stig » 09 май 2011 23:58

Най-скъпите автомобилни марки на 2011-а

Изображение

Toyota бе обявена за най-скъпата автомобилна марка на 2011 г. Стойността на японския гигант се оценява на $25.198 млрд. - с 11% повече, отколкото през 2010-а. Това сочат данните от ежегодния рейтинг на световните марки BrandZ Top-100, публикуван от агенцията Millward Brown Optimor.

В общото класиране Toyota заема 27-о място. През миналата година японската марка се подреди 26-а, а лидер сред автомобилните брандове бе BMW. Тази година баварците се подреждат на 30-о място.

В стотицата на най-скъпите марки влизат още Mercedes-Benz (50 място, $15.344 млрд., ръст от 12%), Honda (56 място, $14.182 млрд., -1%), Porsche (66 място, $12.413 млрд., +3%) и Nissan (88 място, $10.072 млрд, +17%).

От Millward Brown Optimor отбелязват, че като цяло цената на автомобилните компании се е повишила със седем на сто през 2011-а. Миналата година бе отчетен спад с 15%. Аналитиците прогнозират тенденцията за поскъпване да се запази като резултат от активния ръст на продажбите по цял свят.

Изследване на компанията Prophet пък подрежда Toyota на шесто място в класацията на най-престижните автомобилни марки. През 2009-а японците оглавяваха този рейтинг. Като причина за срива се сочи отзоваването на милиони возила, които компанията проведе в края на 2009 и началото на 2010 г.

Източник: mobile.bg
Изображение

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новини свързани с автомобилите

#101 Непрочетено мнение от Izparitel » 24 май 2011 16:41

Toyota планира да създадете социална мрежа за автомобили Toyota
Toyota планира да създадете лична социална мрежа Toyota приятел ("Аз съм приятел на" Тойота "), която ще даде възможност да общуват автомобилите, както и на техните собственици. В нея от 2012 могат да се регистрират на японския собствениците на хибридни и електрически автомобили Toyota.
Социалната мрежа ще позволи на колите да уведомяват собствениците за състоянието си. Например, ако колата трябва да се зареди, тя ще изпрати съобщение, което ще може да се види на страницата на социалната мрежа.
В допълнение, собствениците ще могат да споделят "статуса" на колите си с роднини и приятели, които са и собственици на Toyota. Достъпът до мрежата може да бъде чрез компютър или мобилен телефон.
Както по-рано беше съобщено, през 2012 г., Toyota Corporation ще започне да монтира на своите хибридни и електрически автомобили мултимедийни системи, работещи върху платформа на Windows Azure. В допълнение към стандартните мултимедийни функции - навигатор, информационно-развлекателна система и медия плеър, новост ще стане наблюдението на потреблението на енергия. В допълнение, системата ще дават възможност на автомобилите да "общуват" помежду си.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новини свързани с автомобилите

#102 Непрочетено мнение от Izparitel » 28 май 2011 00:50

Уникални автомобили ще бъдат произвеждани у нас

Изображение
Първият и единствен електрически високопроходим автомобил 4х4 ще се произвежда в България, заяви тези дни директорът на английската компания "Zero Carbon 2020" Джеймс Робъртсън.
Компанията заедно с английския гигант "Liberty Electric Cars" ще построят около Стара Загора завод за производство на електрически коли. Прототипът на уникалния Range Rover вече е създаден и беше показан в Лондон.
В завода в Стара Загора ще бъдат произвеждани спортни автомобили от ранга на Bugatti. Планира се и строителството на поточна линия за семейни и градски електромобили с нисък разход на енергия.
Английската компания е готова да инвестира в завода 100 млн. лв. и се надява да получи европейски средства, с помощта на които да стартира производството.
Вече имаме 8 000 поръчки от страни като Англия, Австрия и Германия, информира Джеймс Робъртсън.
Там да не са решили да разположат зарядни станции и из баирите си?

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новини свързани с автомобилите

#103 Непрочетено мнение от Izparitel » 01 юни 2011 15:10

Комби на Volvo харчи по 1,9 л гориво

Изображение
Гeорги Луканов написа:Шведската компания Volvo, известна по цял свят с иновациите си със системите за сигурност, представи в Берлин последния си хит. Става въпрос за комби версия на V60. Хибридната кола Volvo V60 Plug-in Hybrid, която може да се зарежда и от стандартната електрическа битова мрежа, харчи максимум по 1,9 литра гориво на 100 километра, като в същото време може да измине цели 50 километра само на ток и без да изхвърля вредни емисии. Това комби прави компания в германсакта столица и на още две шведски хибридни возила - Volvo C30 Electric и Volvo V50 DRIVe.
V60 Hybrid разполага със стандартен 2,4-литров, 5-цилиндров турбодизелов двигател с максимална мощност от 215 к.с., подпомаган от електромотор, монтиран на задната ос, със 70 к.с. Енергия електромотора черпи от комплект литиево-йонни батерии, поставени в пода на автомобила. Volvo обещава доста впечатляващи данни за автомобила - ускорение от 0-100 км/ч за 6,9 секунди, разход на гориво в икономичен режим - 1,9 л./100 км, емисии на CO2 - 49 г/км и не на последно място максимално развивана скорост от над 200 км./ч. Това хибридно чудо ще може да изминава 1200 километра с едно зареждане на резервоара.
Хибридната система, която е съвместна разработка с шведската енергийна компания Vattenfall, използва 2,4-литровия петцилиндров дизел D5, като предава тягата на предните колела посредством шестстепенния автоматик. Колелата на задната ERAD (Electric Rear Axle Drive) ос пък се задвижват от споменатия електромотор. Батерията е с капацитет 12 квт, като за пълния й заряд от стандартната електрическа мрежа са нужни седем часа и половина, а при наличие на бързо устройство 3 часа.
Три са и режимите на работа на хибридната система. При Pure V60 Plug-in Hybrid се задвижва изцяло от електромотора за максимално дълъг период от време. Стандартен е Hybrid, при който двата агрегата работят успоредно и гарантират оптималния баланс между удоволствието при шофиране и минималното негативно влияние върху околната среда. Последният Power залага на динамиката, като при него V60 ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди.
От Volvo изтъкват, че разходите за гориво при него ще бъдат приблизително три пъти по-ниски. Очаква се Volvo V60 Plug-in Hybrid да се появи на пазара в началото на следващата година.
В същото време стана ясно, че преди да акостира в Берлин, версията с електрическо задвижване на компактния модел C30 е била подложена на екстремни тестове, по време на които външната температура е била -20 градуса. От компанията коментират, че с представителите на C30 Electric са били проведени общо над 200 различни изпитания, които са доказали ефективността на автомобила като цяло, дори в тези тежки условия.
Volvo C30 Electric разполага с три климатични инсталации. Първата от тях се грижи за отоплението/охлаждането на купето (използва биоетанол), втората е за регулирането на температурата на батериите, а третата отговаря за тази на електрическия мотор и електрониката.
Volvo C30 Electric е в състояние да измине с един заряд около 150 километра, максималната скорост на движение на автомобила е около 130 км/ч, ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 11 секунди, а презареждането на литиево-йонна батерия на автомобила отнема до осем часа.

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Новини свързани с автомобилите

#104 Непрочетено мнение от Izparitel » 24 юни 2011 22:11

VW измисли временен автопилот
С помощта на новото чудо, наблюдаван от шофьора, автомобилът е способен да бъде управляван полуавтоматично до скорост 130 км/ч на магистралите.
Проф. Д-р Юрген Леохолд, изпълнителен директор на изследователския отдел на Volkswagen Group Research, представи така нар. „временен автопилот“, разработен от компанията в рамките на европейския проект HAVEit (абр. от високоавтоматизирано интелигентно транспортно средство). С помощта на новото чудо, наблюдаван от шофьора, автомобилът е способен да бъде управляван полуавтоматично до скорост 130 км/ч на магистралите.
„Постигнатото днес е важна стъпка в посока към шофирането без инциденти“, заяви Леохолд по време на презентацията в шведския град Борас. Така нареченият (TAP) Temporary Auto Pilot функционира управляван от шофьора и се комбинира с останалите помощни системи като адаптивния круиз контрол и системата за следене на лентата. Въпреки всичко контролът е в ръцете на човека зад волана, който винаги може да деактивира автопилота.
TAP поддържа безопасна дистанция с предния автомобил и скоростта, зададена предварително от шофьора, като я понижава, когато е необходимо, и държи автомобила в централна позиция, с респект към осевата линия. Системата работи до скорост 130 км/ч на магистрала или подобни пътища.
Европейският проект HAVEit стартира от февруари 2008 г. и в него участват 17 партньора от автомобилния сектор и този на доставчиците. Те обаче работят в тясно сътрудничество с научни институти от Германия, Швеция, Франция, Австрия, Швейцария, Гърция и Унгария. В размер на 28 млн. евро е общата инвестиция в HAVEit.
Агенция Speed-Press

Това у нас ще си е живо самоубийство - осовите линии у нас, където ги има, понякога започват от края на пътя или от другата лента и често свършват по същия начин.

tocho 9 ivanov.bg
Нов
Нов
Мнения: 50
Регистриран: 28 апр 2010 20:56
МПС: chevrolet lacetti 1.6i
От: dimitrovgrad
Име: tocho

Re: Новини свързани с автомобилите

#105 Непрочетено мнение от tocho 9 ivanov.bg » 30 юни 2011 18:32

http://www.cars.bg/autonews/business/1159" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”