Здравейте, доста четох във форума относно смяна на радиатор за парно, има много писано по въпроса, не не видях някой да сменял такъв на Ланос, за това пускам и темата, ако трябва в последствие я изтрийте.
От известно време при влажно-валежно време парното спря да топли, да изсушава стъклата, изглежда се образува даже и някакъв конденз, почна да мирише странно в купето.По някое почна да излиза дим от парното, почнах да губя охладителна течност и на финалната част, след като паркирах част от антифриза се изля в купето
Предполагам става дума за спукано радиаторче на парното...обърнах внимание че капе от някъде в задната част на двигателя, от страната на купето, не маркуча ми изглежда здрав.
Някой има ли представа как се сваля таблото за тази операция и дали както при Nexia има няколко винта в двигателя, които го държат допълнително?
Благодаря предварително на отзовалите се
Проблем радиатор парно Ланос 1.5
- nightfire
- Минаващ
- Мнения: 35
- Регистриран: 18 авг 2012 17:17
- Skype: night_-fire
- МПС: Lanos 1.5, 1999 г. седан
- От: София
- Име: Nerven
- Контакти:
Проблем радиатор парно Ланос 1.5
Запитване за авточасти Skype: night_-fire
Сайт за безплатни обяви https://www.IsoHut.EU - Без ограничения
Сайт за безплатни обяви https://www.IsoHut.EU - Без ограничения
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Проблем радиатор парно Ланос 1.5
Аз го сменях предното лято и съм писал за това. Има доста теми за това, не знам как не си ги намерил. Около 2 дена работа. Доста е трудно. Ако не беше разглобена колата, щях да отида в сервиз и да се откажа.
Таблото няма нужда да се сваля, а само да се надигне. Това става, като се махне първо арматурното (малкото) табло.
И отстрани до вратите има по 2 големи винта на кръглата тръба, тя държи цялото табло. Отвиват се (и още доста други винтове) и се надига на горе около 5 см. Има едни водачи, за да се надигне трябва да се изтегли към купето около 3 см. да излязат водачите. Не се сваля цялото.
После се отвиват всички по пластмасовия капак, където е радиатора.
После се маха и тръбата на скоростния лост, че пречи. Отвива се и от към двигателя.
Аз го свалих без да го махам и монтирах новото радиаторче, но после не можах да монтирам пластмасовия капак. И се наложи да го махна. В него е тръбата от конденза на климатика. От тавата на климатика тече в тавата на парното и е важно да не се обърне подредбата, да не тече в купето.
Таблото няма нужда да се сваля, а само да се надигне. Това става, като се махне първо арматурното (малкото) табло.
И отстрани до вратите има по 2 големи винта на кръглата тръба, тя държи цялото табло. Отвиват се (и още доста други винтове) и се надига на горе около 5 см. Има едни водачи, за да се надигне трябва да се изтегли към купето около 3 см. да излязат водачите. Не се сваля цялото.
После се отвиват всички по пластмасовия капак, където е радиатора.
После се маха и тръбата на скоростния лост, че пречи. Отвива се и от към двигателя.
Аз го свалих без да го махам и монтирах новото радиаторче, но после не можах да монтирам пластмасовия капак. И се наложи да го махна. В него е тръбата от конденза на климатика. От тавата на климатика тече в тавата на парното и е важно да не се обърне подредбата, да не тече в купето.
Re: Проблем радиатор парно Ланос 1.5
Има писано и за Ланос. Има и снимки. Потърси отново.