Off Topics ...след продажба на Рейсър
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Рейсър
Мисля, че се е ползвало при камионите и колите без синхронизатори на скоростната кутия.
Преполагам, че е отмряло с времето?
Преполагам, че е отмряло с времето?
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Рейсър
А когато ти се наложи да включиш от 4-та на 2-ра?Преполагам, че е отмряло с времето?
А когато трябва да се прибереш със неработещ съединител и се налага да превключваш предавките,все пак?
Re: Рейсър
Абе отмряло с времето, ама явно като се разнебитят скоростните кутии на кошниците ни - работи... При мен като за да не прихърква почти винаги включвам първо 1-ва скорост с леко приклащане на колата на сантиметър, преди да вкарам задна - тогава винаги влиза леко. Иначе имам друг лек проблем - при форсиране на автомобила до 4000 об/мин и повече и преминаване към следваща предавка се усеща съпротивление при включването.Izparitel написа:Мисля, че се е ползвало при камионите и колите без синхронизатори на скоростната кутия.
Преполагам, че е отмряло с времето?
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Рейсър
Понеже оборотите са по-високи от необходимите за превключване на съответната предавка синхронизатора се нуждае от време за да ги изравни .при форсиране на автомобила до 4000 об/мин и повече и преминаване към следваща предавка се усеща съпротивление при включването.
Re: Рейсър
Това съм го усетил отдавна и така правя, изчаквам да паднат до 3000 и надолу, но заради инжекциона доста бавно падат, а и дали е така при другите автомобили на по 10 години, не съм обръщал внимание - моята си я познавам най-добре. За чисто новите служебни, които карам не се усеща, ама те все са дизели и там бързо падат оборотите (може би заради голямата компресия, знам ли...).dsuzunov написа:Понеже оборотите са по-високи от необходимите за превключване на съответната предавка синхронизатора се нуждае от време за да ги изравни .при форсиране на автомобила до 4000 об/мин и повече и преминаване към следваща предавка се усеща съпротивление при включването.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Рейсър
Не гледам оборотомера...всичко правя "на слух".
Между другото,в състояние съм да пресека всеки град,превключвайки скоростите без да ползвам съединителя.Ще го ползвам единствено при потегляне.Преди,като карах служебния микробус,след 10 км в града ми омаляваше левия крак (много му е тежък амбреажа) и въобще не го натисках.
Между другото,в състояние съм да пресека всеки град,превключвайки скоростите без да ползвам съединителя.Ще го ползвам единствено при потегляне.Преди,като карах служебния микробус,след 10 км в града ми омаляваше левия крак (много му е тежък амбреажа) и въобще не го натисках.
Re: Рейсър
Аз също не гледам оборотомера (всичко се усеща). Това със превключването без амбреаж ми е жал за колата...но мисля, че оспамихме темата достатъчно и е време да се пише в другата вече.
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Рейсър
Докато не си преместил темата, и аз да кажа, че вече рядко гледам оборотомера .. само ако почне да ръмжи много, гледам до колко се е вдигнала стрелката. Максимума ми е бил на 5000 оборота на 1-ва с 60 км/ч май беше, и на 2-ра със 80 км/ч.
Не ми се карайте - реших да пробвам дали мога да издухам едно баварче 


Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Рейсър
Да не му издухаш буталцата на Ланосчето?реших да пробвам дали мога да издухам едно баварче
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Рейсър
Ееее внимавам де ... знаете, че карам разумно (когато някой гъзар не ме ядоса) .. 

Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
Re: Рейсър
Пробвай на задна с 5000об. Усещането е незабравимо
:

" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
Re: Рейсър
С Нубирата съм го правил фокуса до 6000 оборотаDarlin` написа:Докато не си преместил темата, и аз да кажа, че вече рядко гледам оборотомера .. само ако почне да ръмжи много, гледам до колко се е вдигнала стрелката. Максимума ми е бил на 5000 оборота на 1-ва с 60 км/ч май беше, и на 2-ра със 80 км/ч.Не ми се карайте - реших да пробвам дали мога да издухам едно баварче




Re: Рейсър
Нубирата е пушка много ме кефи!От всичките Деута,които сме имали тя е просто.. Нумбър уан.Едно време имахме много Деута-3 Рейсъра,1 Есперо,1 Тико...Всичките заминаха само моя Рейсър остана и вече и него го няма 
