Off Topics ...след продажба на Рейсър

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Рейсър

#16 Непрочетено мнение от Izparitel » 08 сеп 2008 20:03

Мисля, че се е ползвало при камионите и колите без синхронизатори на скоростната кутия.
Преполагам, че е отмряло с времето?

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#17 Непрочетено мнение от dsuzunov » 08 сеп 2008 20:23

Преполагам, че е отмряло с времето?
А когато ти се наложи да включиш от 4-та на 2-ра?
А когато трябва да се прибереш със неработещ съединител и се налага да превключваш предавките,все пак?
Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Рейсър

#18 Непрочетено мнение от ogi » 08 сеп 2008 20:25

Izparitel написа:Мисля, че се е ползвало при камионите и колите без синхронизатори на скоростната кутия.
Преполагам, че е отмряло с времето?
Абе отмряло с времето, ама явно като се разнебитят скоростните кутии на кошниците ни - работи... При мен като за да не прихърква почти винаги включвам първо 1-ва скорост с леко приклащане на колата на сантиметър, преди да вкарам задна - тогава винаги влиза леко. Иначе имам друг лек проблем - при форсиране на автомобила до 4000 об/мин и повече и преминаване към следваща предавка се усеща съпротивление при включването.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#19 Непрочетено мнение от dsuzunov » 08 сеп 2008 20:28

при форсиране на автомобила до 4000 об/мин и повече и преминаване към следваща предавка се усеща съпротивление при включването.
Понеже оборотите са по-високи от необходимите за превключване на съответната предавка синхронизатора се нуждае от време за да ги изравни .
Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Рейсър

#20 Непрочетено мнение от ogi » 08 сеп 2008 21:01

dsuzunov написа:
при форсиране на автомобила до 4000 об/мин и повече и преминаване към следваща предавка се усеща съпротивление при включването.
Понеже оборотите са по-високи от необходимите за превключване на съответната предавка синхронизатора се нуждае от време за да ги изравни .
Това съм го усетил отдавна и така правя, изчаквам да паднат до 3000 и надолу, но заради инжекциона доста бавно падат, а и дали е така при другите автомобили на по 10 години, не съм обръщал внимание - моята си я познавам най-добре. За чисто новите служебни, които карам не се усеща, ама те все са дизели и там бързо падат оборотите (може би заради голямата компресия, знам ли...).
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#21 Непрочетено мнение от dsuzunov » 08 сеп 2008 21:18

Не гледам оборотомера...всичко правя "на слух".
Между другото,в състояние съм да пресека всеки град,превключвайки скоростите без да ползвам съединителя.Ще го ползвам единствено при потегляне.Преди,като карах служебния микробус,след 10 км в града ми омаляваше левия крак (много му е тежък амбреажа) и въобще не го натисках.
Изображение

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: Рейсър

#22 Непрочетено мнение от ogi » 08 сеп 2008 22:33

Аз също не гледам оборотомера (всичко се усеща). Това със превключването без амбреаж ми е жал за колата...но мисля, че оспамихме темата достатъчно и е време да се пише в другата вече.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Рейсър

#23 Непрочетено мнение от Darlin` » 08 сеп 2008 23:00

Докато не си преместил темата, и аз да кажа, че вече рядко гледам оборотомера .. само ако почне да ръмжи много, гледам до колко се е вдигнала стрелката. Максимума ми е бил на 5000 оборота на 1-ва с 60 км/ч май беше, и на 2-ра със 80 км/ч. :$ Не ми се карайте - реших да пробвам дали мога да издухам едно баварче :P
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#24 Непрочетено мнение от dsuzunov » 08 сеп 2008 23:20

реших да пробвам дали мога да издухам едно баварче
Да не му издухаш буталцата на Ланосчето?
Изображение

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Рейсър

#25 Непрочетено мнение от Darlin` » 08 сеп 2008 23:22

Ееее внимавам де ... знаете, че карам разумно (когато някой гъзар не ме ядоса) .. :$
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: Рейсър

#26 Непрочетено мнение от авео » 08 сеп 2008 23:59

Пробвай на задна с 5000об. Усещането е незабравимо :lol::
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Рейсър

#27 Непрочетено мнение от Darlin` » 09 сеп 2008 00:05

Лоши съвети ми даваш ... :devil:
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#28 Непрочетено мнение от sasho » 09 сеп 2008 15:13

Darlin` написа:Докато не си преместил темата, и аз да кажа, че вече рядко гледам оборотомера .. само ако почне да ръмжи много, гледам до колко се е вдигнала стрелката. Максимума ми е бил на 5000 оборота на 1-ва с 60 км/ч май беше, и на 2-ра със 80 км/ч. :$ Не ми се карайте - реших да пробвам дали мога да издухам едно баварче :P
С Нубирата съм го правил фокуса до 6000 оборота :rofl: На 1-ва дигнах 60 на 2-ра почти 90 :rofl: И всичко това на газ,на бензин предтой проба :D Ако дядо ми ме хване колко бой ще ям :emo:

Потребителски аватар
Darlin`
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 3284
Регистриран: 14 май 2008 12:17
МПС: BMW 530xd GT
От: Пловдив

Re: Рейсър

#29 Непрочетено мнение от Darlin` » 09 сеп 2008 15:28

По-добре недей да пробваш ... :!:
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#30 Непрочетено мнение от sasho » 09 сеп 2008 15:38

Нубирата е пушка много ме кефи!От всичките Деута,които сме имали тя е просто.. Нумбър уан.Едно време имахме много Деута-3 Рейсъра,1 Есперо,1 Тико...Всичките заминаха само моя Рейсър остана и вече и него го няма :D

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”