Off Topics ...след продажба на Рейсър

За втората "жена" - колата и всичко свързано с нея.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
Pantev
Минаващ
Минаващ
Мнения: 37
Регистриран: 27 яну 2008 13:20

Off Topics ...след продажба на Рейсър

#1 Непрочетено мнение от Pantev » 04 сеп 2008 23:21

Еми честито колега! Бая работи си сменил за 1800 ми се вижда малка цената :?:: ама.... човека който я е купил няма да съжалява със сигурност! (rally) Да те питам каква е тая пеперуда на скоростите?

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#2 Непрочетено мнение от sasho » 05 сеп 2008 00:26

Не знам колега..Знам само,че като се износи скоростите влизат по-трудно..Ако може някой по-вешт да ти каже..Питай Узунов той ги чатка ;)

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: Рейсър

#3 Непрочетено мнение от авео » 05 сеп 2008 00:27

Пеперудата е система от малки щанги и е връзката между скоростния лост и ск. кутия. Не пита мен,ама не се сдържах :x
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#4 Непрочетено мнение от sasho » 05 сеп 2008 12:44

Мда знаех,че е нещо такова,но не можех да го опиша с мои думи :D

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#5 Непрочетено мнение от dsuzunov » 05 сеп 2008 17:20

Ако сте забелязали,аз използвам техническите,а не общоприетите названия на частите и най-вероятно нямаше да спомена "пеперуда" , а "лостова система за превключване на предавките"
Изображение

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#6 Непрочетено мнение от sasho » 05 сеп 2008 21:05

Извинявам се :bow:

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#7 Непрочетено мнение от dsuzunov » 05 сеп 2008 21:07

Извинявам се :bow:
Извинението се приема.
Изображение

Потребителски аватар
Pantev
Минаващ
Минаващ
Мнения: 37
Регистриран: 27 яну 2008 13:20

Re: Рейсър

#8 Непрочетено мнение от Pantev » 06 сеп 2008 23:36

Ясно мерси за пояснението! А от къде си я купил за колко пара?

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#9 Непрочетено мнение от sasho » 06 сеп 2008 23:41

От магазина на Деу на Симеон 45лв :headbang:
Защо ти е тая джажда?

Потребителски аватар
Pantev
Минаващ
Минаващ
Мнения: 37
Регистриран: 27 яну 2008 13:20

Re: Рейсър

#10 Непрочетено мнение от Pantev » 07 сеп 2008 21:46

Ми и аз незнам :lol:: Просто имам проблем със скоростите,малко трудно жлизат пук и по някой път трудно излизат! Един майстор уж ми сменява съедините ама..... не съм сигурен дали е сложил нов! Та не знам дали в съединителя е проблема или скоростите нещо! Та като прочетох 4е си сменявал нещо по скоростите ми стана интаресно и за тва питам! Чудя се от кво може да е проблему :?::

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#11 Непрочетено мнение от sasho » 07 сеп 2008 22:52

Ами,ако трябва да съм откровен,след смяната на пеперудата,скоростите НЕ започнаха да влизат по-добре,нито скоростния лост стана по-здрав,а 1-ва влиза нормално само ако си спрял напълно,иначе с доста мерак :D Така,че не смятам,че с тазя смяна ще решиш проблема..Но все пак питай някой майстор ;)

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

Re: Рейсър

#12 Непрочетено мнение от авео » 07 сеп 2008 23:53

Симптомите за разбита " пеперуда" са: Голям ход на скоростния лост,придружено със скърцане,което при дъждовно време изчезва. Най-лошото е че идва момент,когато щангите се разпадат и си оставате на пътя с включена скорост и обикалящ във всички посоки лост. Едно по-дълго парче тел върши чудесна работа за момента :lol:
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: Рейсър

#13 Непрочетено мнение от sasho » 08 сеп 2008 00:26

Същите симптоми имам и след смяната,така че просто явно Рейсъра си е такъв. :)

Потребителски аватар
Izparitel
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 10313
Регистриран: 17 фев 2008 20:20
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Re: Рейсър

#14 Непрочетено мнение от Izparitel » 08 сеп 2008 19:24

При Кадета ми в движение също не включва на 1-ва, но му намерих "цаката".
В движение с натиснат съединител първо включвам на 2-ра за момент и без да отпускам съединителя включвам на 1-ва, като през това време съм натиснал газта, за да вдигне оборотите на двигателя. Звучи доста по-сложно, отколкото е в действителност, но действа безотказно и не отнема време.

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5794
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Re: Рейсър

#15 Непрочетено мнение от dsuzunov » 08 сеп 2008 19:35

Вие деца,за превключване с "двойно амбриране и междинна газ" не сте ли слушали?
Изображение

Отговори

Върни се в “Общ форум за автомобилният свят”