Мда, мен ме беше срам да се похваля с такова нещо, понеже бях върл противник на смартфоните, но и аз от месец съм със Sony Xperia J. Горе-доле свикнах, някак си приложенията и интереса към тях компенсират заряда през 2 дни... Въпросният го поръчах през фирмата за служебен, да си поиграя и да видя как е, личния ми си остава желеният, непоклатим, надут с екстри (GPS, G-sensor, light sensor, безупречен звук, 8.1MPX (2009г. модел) и т.н., но вече застаряващ джава-телефон - SE W995 - все още се пъчи гордо на конкуренцията!
Да използвам случая да се похваля - монтирах си очаквания от e-bay - механичен boost-meter.
Думата "монтаж" е пресилена, но не е проста, защото просто седи грозно хвърлен на таблото, а прокарването на маркуче от пробката на кулера до таблото си бе сериозна игра...но идеята бе да си свърши работата - да настроя актуатора на турбото най-накрая, защото с VCDS-софтуера се изпускат пиковете на надув (точно заради това механичен), които са част от секундата, но пък софтуера си казваше колко налягане иска електрониката, колко се подава, колко отваря разтоварващия клапан, колко резерв има и т.н. интересни неща. В този смисъл днес цял ден карах колата като чужда с педал в ламарината и настройки и настройки и настройки - лаптоп, четене на логове, буустметър, отвертки, клещи и мехури по пръстите от опарване до горещата турбина...
Колата изкара още някой кон и е настроена на ръба на бръснача за ежедневна кола, защото преди това я бях настроил на авариен режим на сляпо, да не пренадува турбото. След процедурите и малко каране мисля да разкарам бууст-метъра, или да обмисля сериозно как може да се вгради интелигентно в интериора, ама никак не виждам къде...
