ехеее аве джоки ти направо ма разби ве човек.всичките ти коли ли са тунинговани? той тоя ланос с оригиналния двигател как разбива астрата а с тоя новия направо ша кърти наред
браво бе брат.мноо ти се кефя
Киро написа:ехеее аве джоки ти направо ма разби ве човек.всичките ти коли ли са тунинговани? той тоя ланос с оригиналния двигател как разбива астрата а с тоя новия направо ша кърти наред
браво бе брат.мноо ти се кефя
Благодаря колега!
И така...след малко окабеляване,изпускател ХЕ и мотора изрева
georgiev10 написа:Отзад не опираш ли? С какво ЕТ са ти джантите? Аз за трети път режа вътрешния ръб на веждите и пак опира, но този път в бронята.
Джантите са с ЕТ28 и не опират!Слагал съм много други джанти и само с едни 16-ки ми е опирала малко и поизрязах ръбовете
Иначе колата стана невероятно стабилна и с много добра динамика!
Ето едно клипче от гонка с пълно оборудване(метан,рез.гума,плочка и т.н), на 402м. с Шкода Октавия 1,9TDI чипосана на 110к.с.
Нещо на тая Шкода не й е читав тунинга май, или не подава гориво шофьора... Тоя мотор 1.9 TDI е много корав и еластичен, с хубав чип става нещо страшно, с моя камион съм се дърпал с такова и доста ми се опъва, та не знам как си му оставил такава дистанция при 1.9TDI с чип (235N/m; 110 PS) vs C20NE (170N/m; 116 PS)?
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Лично на мен най ми допада с О.Z. 16. С АTS също не е лоша стойката. Я кажи с какви гуми е на 16-ките, че и аз се замислям от време на време за едни 16-ки. И дали има някакви проблеми с опиране, че с нашите "джипове"...