Отново съм разочарован от Lufthansa - не е най-доброто да летиш през океана с тях... Как може на самолет 2010-та година да сложиш толкова базово оборудване, като от преди 10 години?! Това е най-мизерната авиокомпания и такава ще си остане за мен (колеги твърдят, че АлИталия били по-зле, но аз веднъж пътувах с тях от Макао и си беше екстра оборудването).
Що се отнася до А380, ще се опитам да преглътна разочарованието си от кабинния комфорт на луфтханса и ще опиша:
Размера внушава страхопочитание, още докато бродех из гейтовете на летищата виждах опашката МУ над всичко останало, дори джъмбото свиваше колене пред това чудовище. Като гледаш фюзелажа и почваш да се чудиш над законите на физиката... Така и не погледнах как е на втория етаж, пътувах на първия, седалките са като на 747 - 3-4-3, корпуса е по-широк по параметри и предполагам, че част от това пространство е отишло за пътника до прозореца, както и може би по-широки пътеки. Също забелязах огромното разстояние между илюминатора и вътрешното "стъкло" - много сериозно внимание бе отделено на изолацията, в което се убедих по-късно - наистина самолета бе адски безшумен, по принцип големите самолети са по-шумоизолирани, двигателите са далеч от корпуса и са по-безшумни на крайцерска височина, но А380 печели двойно преднина в това отношение. Багажните отделения със сигурност можеха да поберат голям куфар, като тия, които чекираме. Излитането и кацането са много плавни, не се усещат така силите на ускорение като при А330,340, Б767,777 (все пак говорим за гигантите), може би усещането е като при 747, но си личи, че бая писта си му трябва... Летенето е много плавно и чувството наистина е като носещо се менгеме - въздуха не клати самолета, а самолета пори
![Smile :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
Въпреки всичко аз тотално реших, че колкото е по-малък един самолет - толкова е по-комфортен за дългите пътувания, първо се дразня много от варианта 3-4-3 на седалките, заради който не харесвам да пътувам със 747, предполагам не е нужно да обяснявам защо (аз така или иначе си държа на пътека, ако може, иначе полета ми става двоен, ако съм средно място...). Въпреки 2-та ръкава изпразването/товаренето на самолета си бе колосално като време, а да не ви кавам, че имаше населението на едно село в чакалнята на гейта (~500 човека), багажа ме учуди, че успяха за 1 час да го прехвърлят на малкия полет за БГ - това по принцип е 50/50 за толкова време на голямо летище. Това, което най-много ме издразни бе вътрешния комфорт - имаше си мултимедия, с около 7-инчов екран, имаше си филми, но това бе всичко. Не го казвам като разглезен тип, ами като човек с опит и сравнения
![Smile :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
![Doh :doh:](./images/smilies/emoticon-0120-doh.gif)
Предполагам, че арабските купувачи на това чудовище са подходили по съвсем друг начин в кабинния комфорт на нов самолет, някой ден може би ще пробвам (изтъквам ги, защото това са били най-луксозните самолети с които съм летял - един малък самолет (А320) на Qatar примерно бие по комфорт доста широкофюзелажни...).
![Изображение](http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/376169_2663115463355_1420041627_3010330_1401403856_n.jpg)
![Изображение](http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/321672_2663115903366_1420041627_3010331_1532249350_n.jpg)
![Изображение](http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/380292_2663116383378_1420041627_3010332_637405375_n.jpg)
![Изображение](http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382119_2663137863915_1420041627_3010373_1995525457_n.jpg)
![Изображение](http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382750_2663138263925_1420041627_3010374_1326641465_n.jpg)
![Изображение](http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390750_2663138663935_1420041627_3010375_659779105_n.jpg)
![Изображение](http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/385906_2663138983943_1420041627_3010376_1663297900_n.jpg)