За интересуващите се от китаеца поствам впечатления от собственик:
Минах вече 18400км. с колата като засега съм имал следните проблеми:
1. Дефектни задни амортисьори още от самото начало - сменени на 200км.
2. Тропане във волана (явно карето) - все още продължава и не е отстранен проблема.
3. Оправени кори в купето, които не бяха закопчани хубаво.
4. Отлепено ляво гумено уплътнение на покрива на колата. Залепено след това.
5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е заради прекалено притягане. Бронята и ламарината се притискат и явно от вибрациите се е обелила, като от ЛМ го замацаха с бяло и казаха "Може да го предявиш като щета към застрахователя". Изводите си ги направете сами. Интересно ако падне лака на боята пак ли щета да предявявам?
6. Неработещ датчик за задна скорост. Подменен гаранционно.
7. Според Литекс Моторс маншона на преден десен накрайник е за смяна, защото е започнал да се къса (колата беше на 15000км.). Казаха че в оторизиран сервиз ще го сменят гаранционно. Скоро ще го опиша като проблем в Митвас.
8. Много лоша осветеност на приборното табло при включени светлини, като при насрещно слънце ако не изключа светлините в никакъв случай не мога да разбера градусите, километрите или оставащия бензин. Решението засега е... дневни светлини, но срещу 500лв.
9. Отвратителна кора на таблото точно под предното стъкло. Прекалено тънка пластмаса, която с ръка се вдлъбва без дори да е нагрята, а като се нагрее лятото става като кашкавал. След известно време очаквам да се изкриви.
10. 5-тата врата дори и след корекция пак се затваря леко дървено, но не е болка за умиране.
11. Жабката се разтропа при преминаване на по-големи неравности или павета; шофьорската седалка поскърцва (тежа 60кг.), но не ме дразни иначе само трябва леко да се смаже.
12. 1-ва и задна никога не са ми харесвала как влизат, дори и след смяна на маслото на 5000км. Понякога като съм на първа и тръгна да изключвам към свободна скоростния лост така се изствелва , явно е бил под напрежение. 1-ва един път влиза като по масло, друг път трудно и все едно не както трябва.
13. При 80км/ч на 5-та при обределено положение на педала на газта се чува едно виене. Като подам повече газ или махна крака си и спира. Преди не беше така, като започна да го прави още докато беше топло времето. Скоро ще го споделя с Митвас.
14. Когато колага е студена и запаля докато е още на бензин в интервала 950-1050 оборота двигателя не работи равномерно и има силни вибрации. Цялата кола се тресе. Не знам дали това е нормално при студено време. Веднага след като превключи на газ дори в тези обороти няма проблем. За да могат да го погледнат в сервиз ще трябва да я оставя да пренощува при тях, за да може да я запалят докато е студена и е в тези обороти.
15. Гуменото уплътнение на багажника се разкъса заради затварящия механизъм на 5-тата врата, който докосваше уплътнението и го разкъса. Сменен в сервиз.
за по-заинтересовани
http://forums.gwm-bg.com/topic/517-%D0% ... %86%D0%B8/" onclick="window.open(this.href);return false;
Мисля добре се справя за китайско изделие ...