Прав си - не бе точната дума "кражба", а "осакатяване" в случая. Кражба бе Фиат 124, тъй като бе неспазване на договор и докопана прекалено нова технология за времето си, която впоследствие бе използвана 40+ години без развитие и стана основа и символ на руското автомобилостроене. Примерно ЗАЗ Сенс също е със спорни права, тъй като няма нищо общо с Деу ланос, даже въобще не прилича на него, също така случайно се появи на украинския конвейр, в който се произвеждаше корейския модел 10-на години, след като концепцията отдавна бе спряна от производство в Корея и след суматохата от събитията около фалита и ареста на Kim Woo-Choong (основателя на Деу) и имиджовите мерки предприети от притежаващите до 2000-та г. 49% дял GM.
По-лошо от китайското автомобилостроене е руското, защото в историята си нямат един автомобил, собствена разработка и каквото им е попаднало като технология е било внедрявано веднага в елементарна, евтина и некачествена сглобка, с големи допуски. То същото е и с другата им техника, но там са прокопсали, благодарение на велики инженери и натиска на комунизма върху развитието на военната техника.
http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... %B8#p17913" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ns4.negdns.com/forum/viewtopic.php?p=1245709