 По колата меко казано не се жалят пари, чувствам я като свое дете и се слушаме и глезиме взаимно.
  По колата меко казано не се жалят пари, чувствам я като свое дете и се слушаме и глезиме взаимно.Ланосът е в семейството вече почти 6 години, колко бързо мина времето.... Автомобилът е с 1,5 8 V двигател. Разполага с нужните екстри - предни ел. стъкла, централно заключване с дистанционно, ел.антена, халогени и нещо уникално- дигитален климатроник, с опция за показване на външната температура(до сега не съм видял друг Ланос с климатроник).
Ето го началото: вижда се и първия "тунинг" - боядисване на тасовете, който направих, като за ученик тогава, толкова....





Последва малко занимавка с музиката. Нищо особено- не съм фен на усилватели, бас каси и т.н. Плеър Pioneer DEH200, 2 броя JBL GTO 927 на кората отзад и 2 броя Pioneer TS- G1312I в предните врати.



Разбира се, сложих и стикери на клуба. Следващата придобивка беше комплект 14' AEZ 6 J.






И някои случайни снимки:



След това претърпях инцидент и колата влезе за разкрасяване. Оправяне на щетите, премахване на козметичните забележки и боядисване на огледалата в цвета на купето.






След това сложих крушки Osram Night Breaker + и се отказах от идеята за ксенон. Следващата занимавка беше поставянето на подлакътник:


Дълго време ме дразниха "умрелите" спирачки и реших да направя нещо по въпроса: преминаване отпред на 256 мм вентилирани дискове(Brembo + накладки АТЕ) и закупуването на нужните части за слагане на дискове и отзад.





Следващата стъпка беше слагането на дълго търсените O.Z. Racing Superturismo 15' 7 J.






Тук малко позьорски снимки(малко се вижда и червеното братче):



Последва отново кофти инцидент и трябваше с нещо да се реванширам на колицата - черен "стъклен" покрив. На живо изглежда много приятно.
 
 







В гаража чака комплект спортно окачване FK от Астра ГСИ 60/40 и едни стокови пружини от ГСИ за всеки случай.



Общо взето това е скромното развитие на каляската, но от бедно студентче толкова....
Бъдещите планове са много, ама наистина много.... На пролет се слага ниското окачване и дисковете отзад(чарковете са налични). Започвам все повече да мисля за интериора- седалки, табло, волан, шумо и термо изолиране. Тъкмо зимата ще имам време да пазарувам...
 
 Ще има смяна на двигателя: иска ми се LET, но поради по-голямото предлагане, най-вероятно ще бъде C20XE. Планът е до около 2 години колата да не я карам като ежедневка и именно тогава да започне веселбата- монтирането на XE-то и турбиниране. Абе да сме живи и здрави, всичко друго ще се нареди.
 
 

 
 


 
   
  Казвам го като човек минал от спортни  на нормални пружини и амортесьори (всички оригинални) на 180 к.с., многораменно окачване и 4х4
 Казвам го като човек минал от спортни  на нормални пружини и амортесьори (всички оригинални) на 180 к.с., многораменно окачване и 4х4   Това е напълно излишно и пагубно за колата и возията (и корейския интериор
 Това е напълно излишно и пагубно за колата и возията (и корейския интериор  ). Стабилността се променя с +5%, комфорта с -50%, тествано при 220км/ч. За практичността в градски и БГ условия предполагам е излишно да споменавам...
). Стабилността се променя с +5%, комфорта с -50%, тествано при 220км/ч. За практичността в градски и БГ условия предполагам е излишно да споменавам... Ако не боядисваш остатъка от рефлектор, му забоди цокъл за 21W крушка и да стане DRL.
 Ако не боядисваш остатъка от рефлектор, му забоди цокъл за 21W крушка и да стане DRL.






















