За самолетите...
Re: За самолетите...
Опитно съм забелязал, че снижаването (от крайцерската височина - 10-11-12 км) започва от около 200км, преди крайната дестинация, независимо от вида на масовите самолети.
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: За самолетите...
Не съм чувал за това, но може да не му достига гориво (ако говорим за Европа-Америка, защото разхода при тези 2 Мах е огромен), а другото което се сещам е, че тази скорост е достижима при силно разреден въздух горе на онези 18 км. височина и при снижаването скоростта трябва да намалява просто защото е излишно да се поддържа при по-плътния въздух със значително по-голямото съпротивление (а може и да е невъзможно дори да се движи с 2 М на 10 км. примерно).slowtraveler написа:Точно това имах предвид.... А иначе снижаването наистина го започват от около 80-100nm... 737NG тръгва да се снижава от около Букурещ когато каца във Варна....ogi написа:....Ако става дума за това, което аз си мислех, че е въздушна спирачка, 99% (да не кажа никога) не съм виждал да се ползва от малките самолети (<200 пътници),.....
Я един интересен технически въпрос - защо Конкорд към края на полета си не може да се движи с нормалната си крейсерска скорост (2 M)?
П.С. Горивото в резервоарите се ползва за охлаждане на хидравличните системи, както и на системата за кондициониране и ако е под определено ниво сигурно няма да си върши работата ефективно.
Life's a journey, not a destination
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: За самолетите...
Нито една от горните причини..
Жокер - танк No.11 (rear trim tank)
Жокер - танк No.11 (rear trim tank)
Re: За самолетите...
Ето така се пътува през океана, без да откачаш...
http://vbox7.com/play:8fd1d046f7
Икономичната класа нещо не са се постарали - много стандартна изглежда, особено пък за Емирейтс (аз съм пътувал с Етихад и комфорта на икономичната класа беше доста по-висок от стандартния.
http://vbox7.com/play:8fd1d046f7
Икономичната класа нещо не са се постарали - много стандартна изглежда, особено пък за Емирейтс (аз съм пътувал с Етихад и комфорта на икономичната класа беше доста по-висок от стандартния.
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: За самолетите...
slowtraveler
Най-вероятно няма достатъчно гориво в края на полета за да стоим в кривата на устойчив полет,но не се сещам напред ли се местеше подемната сила при свръхзвуков полет или назад (според подсказката, трябва да е напред)
Най-вероятно няма достатъчно гориво в края на полета за да стоим в кривата на устойчив полет,но не се сещам напред ли се местеше подемната сила при свръхзвуков полет или назад (според подсказката, трябва да е напред)
Life's a journey, not a destination
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: За самолетите...
Точно заради баланса...
При свръхзвукова скорост подемната сила се измества назад (вижда се на графиката) и 11танк се пълни за компенсация, за да е CG в допустимите граници.
Но при намаляване на горивото трябва да започне прехвърляне от него към разходните танкове, които са напред..
При свръхзвукова скорост подемната сила се измества назад (вижда се на графиката) и 11танк се пълни за компенсация, за да е CG в допустимите граници.
Но при намаляване на горивото трябва да започне прехвърляне от него към разходните танкове, които са напред..