#39
Непрочетено мнение
от milen74 » 19 фев 2012 12:41
Търсех си евтина кола с разумна и евтина поддръжка.Никога не съм мислел,че ще карам Daewoo.От форум на форум не открих кой знае какво като информация.По принцип търсех Опел Астра ф,която впоследствие разбрах,че е идентична с Daewoo Lanos(т.е. астрата е била база за направа на ланоса).При астрата ме спираше проблема с гниенето иначе като цена в момента са доста изгодни,но не се знае на какъв гнилоч мога да попадна,който да е лустросан да изглежда като нов.По принцип имам афинитет към колите тип седан и затова търсех опел астра седан.Та четейки за ланоса,че е на базата на астра ф,но без проблема с гниенето се позамислих много сериозно.Цените също ми се видяха прилични като за тази кола пък и има доста по-съвременна визия от астрата.Влязох тук и почнах да чета тема по тема.Както при всяка кола и тук открих проблеми и болежки,но коя кола няма такива?На фона на четеното за други марки коли тукашните проблеми ми се видяха бели кахъри и като цяло си съставих много положително мнение за марката и конкретно за модела ланос.Следващата стъпка бе да говоря с мой много близък собственик на автосервиз и много добър майстор,който даже по специализации беше ходил в Германия и беше работил доста време в тамошни сервизи.Човека определено си разбира от работата.На въпроса ми за конкретно за деу ланос той ме прекъсна с думите "ВЗИМАЙ няма да съжаляваш".Това ми беше повече от достатъчно.Следващ етап беше да проуча пазара.Не ми се обикаляше по други градове най-вече защото имах уговорка с въпросния майстор да погледне колата,която харесам,а той не разполага с време да обикаля с мен по други градове.И така обикаляйки в моя град открих автокъща,чиито собственици внасят предимно южнокорейски автомобили.Една много готина взеха под носа ми докато си направя уговорките с майстора ми да я погледне.Аз търсех само и единствено седан,но все пак ако не откриех бях склонен на компромис.И така няколко седмици по-късно в същата автокъща бяха докарали един ланос седан бордо металик 1.5,2000г. с широкия волан.Веднага звъннах на майстора,който за щастие беше свободен.Дойде гледа,пали,форсира,покара я,прегледа охладителната система.Ланоса е с климатик,който си бачка.Слизайки от колата човека ми каза взимай!И така......вече станах собственик на ланос.Преди тях в началото и средата на 90-те години карах Опел Кадет,след него VW Passat VR6 със оригинално спортно окачване,a в момента съм собственик на наточен Fiat Bravo HGT и въпросното деу,което взех най-вече за работен кон.