
Почивните дни ще пробвам.
Ако и през лятото е зареждан над 14-14.2 мисля,че вече е "изсъхнал" и затова имаш проблеми и сега търсиш утечката.miroki написа:...Около 14,5 волта зареждаше и на обороти и на леко форсиран двигател.......
Нещо не те разбрах. лятото 13,5 ли трябва да зарежда?todortv написа:Ако и през лятото е зареждан над 14-14.2 мисля,че вече е "изсъхнал" и затова имаш проблеми и сега търсиш утечката.miroki написа:...Около 14,5 волта зареждаше и на обороти и на леко форсиран двигател.......
П.П В зависимост каква е алармата,консумацията в покой варира от 0.03 - 0.09А.
По принцип 14,5 е нормално,но на ръба,защото не се знае с какъв уред е правено ИЗмерването.miroki написа:Нещо не те разбрах. лятото 13,5 ли трябва да зарежда?
На 10А обхват няма педпазител,той е на 200 mA.miroki написа:Добре, че не изгоря дори и предпазителят му
Парното трябва да тръгне далеч преди да отвори термостата.На мен ми намирисва на неправилно свързан изпарител или запушен радиатор.miroki написа:Само дето тъпите вентилатори тръгват и охлаждат излишно колата.