HHO генератор
Re: HHO генератор
Ами той нищо не доказва, дори и не отговаря на нито един конкретен въпрос. Какво има ние да доказваме, тук само си търси рекламата, както с магнитите и т.н глупости. Трябва ли да става както с устройството за пестене на ток където го слагаш в контакта. Единствената цел е само и единствено реклама и ако може някой балък да се хване. Жалко че не отговори какво става с двигателя от натриевата основа и кой покрива щетите
- Ilyan
- Глобален модератор
- Мнения: 959
- Регистриран: 07 ное 2007 10:07
- Skype: ilyan-f1
- МПС: ex. Leganza
- От: София
Re: HHO генератор
Както казах, аз карам от време на време служебен бус с такава клетка. За сега си върви. Налива ме му вода и го караме с колегата. Няма кой да се хване да отваря двигателя, за да види, какво е положението вътре. Ако нещо се скапе, ще пиша подробности.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: HHO генератор
Въпроса не е да се скапе, а да има полза... Защото и аз наливам редовно гориво и пак върви колата
Та защо ми е да влизам във филми и да наливам вода в двигател, предназначен за дадено гориво..
Та защо ми е да влизам във филми и да наливам вода в двигател, предназначен за дадено гориво..
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: HHO генератор
Малко допълнителна информация:
Колеги монтираха такова устройство на Форд на метан....
След 3 седмици експлоатация - нулев ефект....
Конкретната фирма изпрати спам съобщения с реклама и на служебни е-майли, нарушавайки ЗЕТ (въпреки, че в него са посочили, че го спазват - явно никога не са го чели)....
За мен това е лов на балъци...
Колеги монтираха такова устройство на Форд на метан....
След 3 седмици експлоатация - нулев ефект....
Конкретната фирма изпрати спам съобщения с реклама и на служебни е-майли, нарушавайки ЗЕТ (въпреки, че в него са посочили, че го спазват - явно никога не са го чели)....
За мен това е лов на балъци...
-
- Напреднал
- Мнения: 480
- Регистриран: 02 окт 2009 10:32
- Skype: bgproximus
- МПС: Aveo 5
- От: Varna
- Име: Proximus
Re: HHO генератор
Приятел на един колега монтирал "водородна клетка" на дизела си. Двигателят станал "много пъргав" и отчитал 30% до 40% икономия.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: HHO генератор
Собственика на форда е учител в автото - ако искаш може да му издиря координатите и да обмените опит и да стане ясно дали има 40% икономия, или 0%Proximus написа:Приятел на един колега монтирал "водородна клетка" на дизела си. Двигателят станал "много пъргав" и отчитал 30% до 40% икономия.
Не вярвам човек, който е дал пари и е отделил време за да си сложи такова устройство да има интерес да лъже, казвайки, че няма полза. По-вероятно е да защитава противоположната теза за да не помислят другите, че се е прекарал - типично българската черта
-
- Напреднал
- Мнения: 480
- Регистриран: 02 окт 2009 10:32
- Skype: bgproximus
- МПС: Aveo 5
- От: Varna
- Име: Proximus
Re: HHO генератор
А, аз само препредавам някакъв опит, или твърдение. Ясно че ако си дал 500лв, ще ти е трудно да признаеш че всъщност си се овътрил
Аз лично мъчно вярвам родните гаражни майстори, да са успели да разгадаят и приложат най-дълго пазената тайна на световното автомобилостроене. При все че тези същите стана вече 2 месеца не могат да разберат защо 407мицата на въпросният колега, във влажно и студено време не ще да пали...
Аз лично мъчно вярвам родните гаражни майстори, да са успели да разгадаят и приложат най-дълго пазената тайна на световното автомобилостроене. При все че тези същите стана вече 2 месеца не могат да разберат защо 407мицата на въпросният колега, във влажно и студено време не ще да пали...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: HHO генератор
Аз вярвам на нашите таксиджии - те са еталона за икономии
Щом не са го разгадали - значи 'нема такова нещо'
Просто споделих информация, която знам....
Още един довод против възможността това нещо да работи с достатъчно КПД...
Навярно всичките рекламиращи това изделие не са си направили труда да видят, че много ниското КПД на ДВГ не е поради непълно изгаряне на горивото, а поради загуби (триене+&топлина, която се губи)..
Та пак сме в изходна позиция - нито един реален довод 'ЗА'....
Само розови приказки....
Щом не са го разгадали - значи 'нема такова нещо'
Просто споделих информация, която знам....
Още един довод против възможността това нещо да работи с достатъчно КПД...
Навярно всичките рекламиращи това изделие не са си направили труда да видят, че много ниското КПД на ДВГ не е поради непълно изгаряне на горивото, а поради загуби (триене+&топлина, която се губи)..
Та пак сме в изходна позиция - нито един реален довод 'ЗА'....
Само розови приказки....
- Ilyan
- Глобален модератор
- Мнения: 959
- Регистриран: 07 ное 2007 10:07
- Skype: ilyan-f1
- МПС: ex. Leganza
- От: София
Re: HHO генератор
След последният ремонт и подготовка на клетката за зимата, направих едно пътуване до Атина. На връщане напълних резервоара до капачката буквално. Без товар и без доливане около Дупница светва лампата за резерва, ако не го настъпвам. Този път до Костинброд стрелката беше съвсем малко под 1/4 от резервоара. По мои груби сметки се връзва около 20% процента икономия. Скоро ще има още едно пътуване и ще пиша отзиви.
-
- Минаващ
- Мнения: 46
- Регистриран: 08 окт 2011 20:03
- МПС: Шевролет Лачете
- От: Варна
- Име: Stefan Panayotov
Re: HHO генератор
Браво,
20% си супер - това са сигурно около 2 литра на 100 километра - 5 лева.
20% си супер - това са сигурно около 2 литра на 100 километра - 5 лева.
Ilyan написа:След последният ремонт и подготовка на клетката за зимата, направих едно пътуване до Атина. На връщане напълних резервоара до капачката буквално. Без товар и без доливане около Дупница светва лампата за резерва, ако не го настъпвам. Този път до Костинброд стрелката беше съвсем малко под 1/4 от резервоара. По мои груби сметки се връзва около 20% процента икономия. Скоро ще има още едно пътуване и ще пиша отзиви.
Re: HHO генератор
Здравейте, колеги. Искам да споделя опита ми с т.н. "водороден генератор". Монтирах го преди няколко месеца на служебна Nexia -1.5 16V кара се само на метан /бензина не работи от години /. Колата пътува всеки ден Пловдив-София-Пловдив -300км. От фирмата вносител на въпросната джаджа обещават над 10% икономия...
Реално ефекта е никакъв, след изминати няколко хиляди км. и допълнителни "настройки". Веднъж се ядосах и реших да направя контролно замерване на разхода със и без устройството /около 100км по АМ "Тракия" Пловдив- Чирпан-Пловдив/.
При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%. Скоро след това го прехвърлих от Nexia-та на Nissan Sunny 2.0d '94. За сега нямам наблюдения върху дизела, защото в момента се ползва рядко.
Реално ефекта е никакъв, след изминати няколко хиляди км. и допълнителни "настройки". Веднъж се ядосах и реших да направя контролно замерване на разхода със и без устройството /около 100км по АМ "Тракия" Пловдив- Чирпан-Пловдив/.
При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%. Скоро след това го прехвърлих от Nexia-та на Nissan Sunny 2.0d '94. За сега нямам наблюдения върху дизела, защото в момента се ползва рядко.
-
- Минаващ
- Мнения: 46
- Регистриран: 08 окт 2011 20:03
- МПС: Шевролет Лачете
- От: Варна
- Име: Stefan Panayotov
Re: HHO генератор
За да имаш икономия на гориво на метан - първо трябва да върнеш предварението което е бло зададено при монтажа на меановата уредба и след това да намалиш количеството метан с около 10-15%
kit написа:Здравейте, колеги. Искам да споделя опита ми с т.н. "водороден генератор". Монтирах го преди няколко месеца на служебна Nexia -1.5 16V кара се само на метан /бензина не работи от години /. Колата пътува всеки ден Пловдив-София-Пловдив -300км. От фирмата вносител на въпросната джаджа обещават над 10% икономия...
Реално ефекта е никакъв, след изминати няколко хиляди км. и допълнителни "настройки". Веднъж се ядосах и реших да направя контролно замерване на разхода със и без устройството /около 100км по АМ "Тракия" Пловдив- Чирпан-Пловдив/.
При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%. Скоро след това го прехвърлих от Nexia-та на Nissan Sunny 2.0d '94. За сега нямам наблюдения върху дизела, защото в момента се ползва рядко.
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: HHO генератор
Не мога да не се цитирам:kit написа: При включен "водороден генератор" разхода се качва с около 5%.
А на колегата stefan.panayotov дето се покри като опряха нещата до факти и наука ще кажа, че на мен Авеото ми харчи 12,5/100 София-Бургас и 6/100 Бургас-София. Сигурно защото е нагорнище Бургас-София и затова харчи по-малко , но не - отговора е в това, че не съм си монтирал генератор на чудеса и другият отговор е че отсечката Соф-Бс съм взел за 3 ч и 40 мин, а тази Бс-Соф за 4 ч и 35 мин.stinbg написа: След това запускате генератора на чудеса и правите същите записки след което сравнявате данните и "О чудо" генератора спестява около 5% гориво ако е изключен - стискате си ръцете и започвате да се занимавате с нещо друго за което имате малко повече знания.
Обобщаващо - икономисвате над 50% гориво ако НЕ СТЕ си включили HHO генератора и карате икономично - факт.
П.С. Оги да не се засегне за разхода - на Авеото му дават 4,7 извънградско - но нямах толкова нерви да го постигна.
Life's a journey, not a destination
Re: HHO генератор
"късно е чедо", стфане, ако знаеш "магии" и за дизели, казвай докато е овреме- сега ти се е паднало.
- Noel
- Минаващ
- Мнения: 45
- Регистриран: 19 май 2009 18:18
- Skype: noel1960
- МПС: Daewoo Nubira
- От: Sopot
- Име: Noel
Re: HHO генератор
Teмата е замряла но реших да я повдигна отново.От скоро карам с клетка и първите впечатления са доста обнадеждаващи.Нубира 99 1,6 комби.Работата ми е такава , че почти вски ден пътувам 10-12 км. 5-6 в едната посока , спиране и после пак 5-6 в другата посока.Дългото пътуване е също така постоянно като маршрут , отиване и въщане 290км от тях окло 30 са в София , градско. При фиксиран ток през клетката 12А с 6kHz модулатор разхода на късите разтояния падна с около 1,5л от 10,5 на 9 , при дългото пътуване с около 1л от7,5 на 6,5 . Сега дигнах тока на 20А и ще видим какви ще са резултатите.Стила на каране е по скоро пенсионерски. Между 2300 и 2800 оборота.
Ако не мога да го поправя значи не е развалено ..... но живота крие и изненади.