Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
А само тези 3 модела ли са?
Загледах хечбека и като му видях багажника го отрязах автоматично, а друг хечбек нямат. Тъпа работа, за разхода няма говоря, вече писах в другата тема, че е повече от на Опел и Шевролет.
Загледах хечбека и като му видях багажника го отрязах автоматично, а друг хечбек нямат. Тъпа работа, за разхода няма говоря, вече писах в другата тема, че е повече от на Опел и Шевролет.
- ivoachov
- Минаващ
- Мнения: 36
- Регистриран: 05 апр 2011 20:31
- МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
- От: Dupnitsa
- Име: ivoachov
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
ами не знам за волекса... , струва ми се с пикапа ще имат повече успех, старт 24000 лв няма нито един пикап на пазара, пък било то и само с предно задвижване, това е ефтина работна кола от каквато в бг имаме нужда, и не трябва да се мери дали хвърчи по магистралата , а ББ днес каза, че ще увеличи и скороста на 140 км, да не ни задиряли катаджийте. ..
LACCETI 1.4
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Е, но аз не искам пикап.
Аз искам хечбек.
На времето ни трябваше на работа пикап и една Дачия взехме, без думи.......
Ми то друго няма, джипа дето като му резнат задницата е пикап и хечбека.
Дано има и друг модел, че семейна кола няма.
Аз искам хечбек.
На времето ни трябваше на работа пикап и една Дачия взехме, без думи.......
Ми то друго няма, джипа дето като му резнат задницата е пикап и хечбека.
Дано има и друг модел, че семейна кола няма.
- ivoachov
- Минаващ
- Мнения: 36
- Регистриран: 05 апр 2011 20:31
- МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
- От: Dupnitsa
- Име: ivoachov
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
ама като гледам ти си си с хечбек, аз говорех нещо цимент да се товари, пясък, да си прекараш бидоните с джибрито до казана, дърва да си натовариш, за кюмур нема да стане, ама...., малееее колко сме зле, знам, че някъде в белите държави хората си позволяват да си имат коли за разните му нужди, ние май искаме многофункционална, по възможност хибрид, па може и китайска ама да се чупи по-малко....
за т.н. малък и среден бизнес говорех, наистина има нужда от еФтин пикап, а 24 бона са ок мисля, и нема нужда например да си купиме навара, пък после да се праим на тежки та хардтоп да поръчваме от турция за 1/3 от истинската цена, та като ходим на ски, да ни прилича на ДЖИП наварата..
за т.н. малък и среден бизнес говорех, наистина има нужда от еФтин пикап, а 24 бона са ок мисля, и нема нужда например да си купиме навара, пък после да се праим на тежки та хардтоп да поръчваме от турция за 1/3 от истинската цена, та като ходим на ски, да ни прилича на ДЖИП наварата..
LACCETI 1.4
- stinbg
- Активен
- Мнения: 793
- Регистриран: 31 окт 2010 21:19
- МПС: 206 cc, Citroen DS5 H
- От: София
- Име: Stoyan
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Много ме "радва" рекламата на китайците, която завършва хем с намек за патриотизъм визирайки производството в Ловеч, хем "Made in Lovech" - колко пошло звучи само.
Иначе в Бургас представителя на китайците за града е и представител на Тойота - странна симбиоза - качествени доказани автомобили срещу плагиати при това крадящи ноу-хау предимно от Тойота (Волекса е всъщност Ярис, а двигателя е имитация на този на Тойота 1,5 VVTI - естествено китайска имитация нямаща нищо общо с оригинала, но китайците са дали всичко от себе си).
Аз не мога да разбера как се допуска толкова безочливо крадене на ноу-хау и технологии от фирми вложили милиарди в разработки и накрая за капак и да се явяват наглите китайци с откраднатите си имитации конкуренти на същите тези фирми? При това "вложилите" толкова много сили и средства в копирането на готовия продукт китайци искат и 16 000 лева за имитацията...
Както се "изразяват" в CNN - No comment...
Иначе в Бургас представителя на китайците за града е и представител на Тойота - странна симбиоза - качествени доказани автомобили срещу плагиати при това крадящи ноу-хау предимно от Тойота (Волекса е всъщност Ярис, а двигателя е имитация на този на Тойота 1,5 VVTI - естествено китайска имитация нямаща нищо общо с оригинала, но китайците са дали всичко от себе си).
Аз не мога да разбера как се допуска толкова безочливо крадене на ноу-хау и технологии от фирми вложили милиарди в разработки и накрая за капак и да се явяват наглите китайци с откраднатите си имитации конкуренти на същите тези фирми? При това "вложилите" толкова много сили и средства в копирането на готовия продукт китайци искат и 16 000 лева за имитацията...
Както се "изразяват" в CNN - No comment...
Life's a journey, not a destination
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Колега ,нема лошо да има работни места...стига всичко да не е на ръба на закона.В тези турски и румънски икономики които цитираш...се правят повечето части за автомобилите които се произвеждат там...от зъбното колело до заварките и уплътненията,а в ловешкото производство няма такова нещо....идва готово купе,двигател..врати и стъкла....и това се монтира...и ето ти "автомобилостроене"!И какво българско ще се влага в колата-маслото и акумулатора само ще са български....смехория!Proximus написа:Завод или склад за сглобяване, факт е че в Ловеч си имат 2000 работни места. Да не говорим съпътстващите дейности и доставчици, че също откриват допълнителни работни места. Пък в момента какво сме - консуматори и 100% спонсори на корейски, немски, турски, румънски икономики.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
По-добре така, отколкото нищо! За да се влага нещо трябва да можеш да осигуриш надеждност и високо качество. Ако тепърва ще се изграждат въпросните мощности за производство ще трябва голяма инвестиция, включително и инвестиране в работници, а срока ще се разтегли във времето и не е ясно какъв ще е резултата. Така както са го замислили инвестицията и рисковете са минимални, ако нещата потръгнат, и ако можем да произведем нещо по-евтино и качествено от китайците, едва тогава за тях може да има смисъл да възложат някои неща да се произвеждат у нас.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Ми да с хечбек съм и се замислих за следващият. Но явно няма да е този.ivoachov написа:ама като гледам ти си си с хечбек,
Новото Авео по-ме кефи, и цената е схоодна.
Тука си напълно прав, който иска да натовари на скъпа кола и да я одере, а това неминуемо ще стане, ако не днес то утре. Кола за работа трябва да е евтина да се прежали, но поне да е качествена малко. Надявам се да е такава.аз говорех нещо цимент да се товари, пясък, да си прекараш бидоните с джибрито до казана, дърва да си натовариш, за кюмур нема да стане, ама...., малееее колко сме зле, знам, че някъде в белите държави хората си позволяват да си имат коли за разните му нужди, ние май искаме многофункционална, по възможност хибрид, па може и китайска ама да се чупи по-малко....
за т.н. малък и среден бизнес говорех, наистина има нужда от еФтин пикап, а 24 бона са ок мисля, и нема нужда например да си купиме навара, пък после да се праим на тежки та хардтоп да поръчваме от турция за 1/3 от истинската цена, та като ходим на ски, да ни прилича на ДЖИП наварата..
Но семействата да си търсят друга марка, освен ако не търсят джип.
- ivoachov
- Минаващ
- Мнения: 36
- Регистриран: 05 апр 2011 20:31
- МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
- От: Dupnitsa
- Име: ivoachov
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Заводът обаче е напълно оборудван - поточните линии са монтирани и тествани, а екипът е обучен и готов за работа. Халето е оборудвано с модерна поточна линия, където производственият процес се осъществява по японски модел на Toyota - TPS (Toyota Production System).stinbg написа: Иначе в Бургас представителя на китайците за града е и представител на Тойота - странна симбиоза - качествени доказани автомобили срещу плагиати при това крадящи ноу-хау предимно от Тойота (Волекса е всъщност Ярис, а двигателя е имитация на този на Тойота 1,5 VVTI - естествено китайска имитация нямаща нищо общо с оригинала, но китайците са дали всичко от себе си).
Аз не мога да разбера как се допуска толкова безочливо крадене на ноу-хау и технологии от фирми вложили милиарди в разработки и накрая за капак и да се явяват наглите китайци с откраднатите си имитации конкуренти на същите тези фирми? При това "вложилите" толкова много сили и средства в копирането на готовия продукт китайци искат и 16 000 лева за имитацията...
Както се "изразяват" в CNN - No comment...
http://www.investor.bg/news/article/127435/332.html" onclick="window.open(this.href);return false;
мислиш ли, че японците, пък и немците са глупави?, скоро в един аутобилд беше представено автоизложение в Шанхай, масови копия на BMW-та, MERCEDES -и,LAND ROVER-и ит.н. , и никой от европейските производители не казва гък, защо ли?, защото 300 млн китайци имат вечеСРЕДНОЕВРОПЕЙСКИТЕ доходи, какъв пазар само
LACCETI 1.4
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Предполагам, че в Африка ще имат доста по-голям шанс за успех.Агенция Speed-Press написа:Китайският автомобилостроител ще предлага уникални екстри и бърза гаранционна поддръжка.
Great Wall e най-иновативният и най-голям частен автомобилостроител в Китай, както и най-големият изностел на автомобили от азиатската държава. Един от външните пазари, на които фирмата присъства успешно вече 4 години, е Южна Африка. От 2007 г. до момента в страната са продадени над 25 000 автомобила и компанията се стреми да увеличава все повече присъствието си в африканската държава с население от над 50 млн. души. Към момента Great Wall продава около 500 автомобила на месец чрез мрежа от 60 представителства и шоурумове в страната, което я прави най-прогресиращата китайска марка на местиня пазар. Компанията държи изключително много на гаранционната поддръжка, като по този начин гарантира на клиентите си, че 95% процента от резервните части могат да се доставят в срок до 48 часа навсякъде в страната. Всички останали компоненти пристигат за по-малко от 3 седмици. За да подкрепи обещанието си, Great Wall поддържа наличности от резервни части в складове, разположени върху внушителните 5000 кв. м. площ. В България компанията обяви, че доставката на резеревни части ще се извършва още по-бързо в рамките на 24 ч. за страната. Както и на българския пазар, в ЮАР Great Wall акцентира върху богатото стандартно оборудване на своите автомобили. В случая със SUV модела Hover, в него се включват много изненадващи и приятни екстри като предни и задни ел. стъкла, лети джанти, автомотичен климатик, аудио система и много други. И тук моделът се предлага с 2,4-литров бензинов двигател – обем, който надвишава агрегатите на много от аналогичните конкурентни модели. Специалистите на местния пазар определят Hover като много качествен SUV за изгодната си цена. С Hover Great Wall се стреми да увеличи с около 20% продажните си в Южна Африка до 600 коли на месец. Компанията планира да разшири производствения си капацитет в световен мащаб до 2 млн. коли годишно до 2015 г.
-
- Напреднал
- Мнения: 480
- Регистриран: 02 окт 2009 10:32
- Skype: bgproximus
- МПС: Aveo 5
- От: Varna
- Име: Proximus
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Много важно кой от къде какво "краднал", то преди 90-та година половината ни по-високотехнологична индустрия е чакала на разузнаването и копирането на западни технологии. Стига това което се продава да се докаже като прилично надеждно, не виждам какво ви бърка чие копие е точно. А пък проблеми като качество на изработката, стабилност на пътя са очевидни, и купувача сам си решава дали да ги приеме след тест-драйв.
- ivoachov
- Минаващ
- Мнения: 36
- Регистриран: 05 апр 2011 20:31
- МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
- От: Dupnitsa
- Име: ivoachov
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
"Идеята е да се използват колкото може повече доставчици от България, като така ще се стимулира сериозно и родната икономика. Засега още няма подписан договор с някой български производител на подобни части или оборудване, но преговори се водят."
ето, поне две години гаранция на акумулатор ще има, жалко ,аз се зарекох да не слагам повече български, всъщност, с оригиналния съм вече 5.5 години, нашенския дали ще изкара толкова?
http://www.standartnews.com/tehnologii/ ... 26337.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ето, поне две години гаранция на акумулатор ще има, жалко ,аз се зарекох да не слагам повече български, всъщност, с оригиналния съм вече 5.5 години, нашенския дали ще изкара толкова?
http://www.standartnews.com/tehnologii/ ... 26337.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LACCETI 1.4
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
До тук, три страници коментари.
А дали ще се намери и един, който да е навъртял поне 100-тина километра пробег с някой от тези автомобили?
Или всичко писано е на база писаници в нета.
А дали ще се намери и един, който да е навъртял поне 100-тина километра пробег с някой от тези автомобили?
Или всичко писано е на база писаници в нета.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Новите китайски автомобили, сглобявани у нас - мнения.
Ние едвам намерихме 2 ма да кажат за Авеото
...
Акумулатор български ми е изкарвал 7 години. На Старт.
После на Реното Монбат сложих по-силния стартов ток ампер повече имаше (точно след бедственото положение във Варна ,мисля 2005 година) 5 или 6 години карах с него. Миналата година (есента) го продадох с него, но си работеше още.
Та има и сполучливи.
...
Акумулатор български ми е изкарвал 7 години. На Старт.
После на Реното Монбат сложих по-силния стартов ток ампер повече имаше (точно след бедственото положение във Варна ,мисля 2005 година) 5 или 6 години карах с него. Миналата година (есента) го продадох с него, но си работеше още.
Та има и сполучливи.