Да се върнем отново на физиката....
Добре - приемаме, че са произведени 1000л газ, които са около 60гр водород.
Според
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_efficiency" onclick="window.open(this.href);return false; това ще се равнява на около 160гр дизел (грубо - 200мл)... Т.е. - 'икономията' за тея 500км ще е 200мл ако този водород ни го подаряваха, но не го произвеждахме за своя сметка.
Според книгите, 1кг водород има енергия 141.9 MJ = 39.4 kWh. Т.е. сме 'генерирали' внушителните 2.4kWh енергия във вид на горивна смес...
Да кажем, че сме изминали тези 500км за около 6 часа, като системата е консумирала скромните 30А (400w), което за 6 часа си е 2.4kWh енергия.
До тук сме 'наравно'...
За производството на тези 2.4kWh сме изконсумирали в изключително оптимистичен вариант 6kWh (все пак КПД на ДВГ, алтернатор и т.н. си е доста под 40%)...
Реалното КПД на такава система (гориво -> механична енергия чрез ДВГ -> електрическа енергия -> химическа енергия) едва ли е над 20%
Та къде е ключа от палатката не мога да разбера...
П.С. с бутилка 90л/14кг природен газ, сгъстен под 150-200 атмосфери май ще изминеш около 250км, а не 500, и то с лек автомобил, а не с бус..
енергията на 1л бензин се равнява на около 960 литра метан при атмосферно налягане.