

От тенекеджийство не разбирам, но поне според мен пораженията бяха незначителни.
Поне до колкото съм чел по форумите проблема с тенекиджиите е сложен.

В интерес на истината външния вид на Нубирата е като на немска каска от войната и поисках, ако наистина се окаже, че не се налага задължително боядисване, да не го прави.
След ден и половина си получих колата в това състояние:

При изправянето беше паднала боята по ръба и се беше показал метал. В последствие се оказа, че фара някак странно се клати и бързо стана ясно защо. Фара беше монтиран накриво и се държеше само на два болта - този най-отгоре и на един откъм радиатора

Болта в задната част на фара не беше хванат с гайка и не достигаше изобщо до планката

Оказа се, че и гнездото за мигача на фара е счупено, но е възможно да е пострадало при "забърсването" /само дето ме съмнява, че нещата не стоят така/.
Естествено хванах фара на мястото му с всички болтове и ...

разбрах, защо фара е бил монтиран така - за да прикрие появяващия се огромен процеп между него и калника.

Понеже това било необичайно за майстора ще спестя данните за него. Впрочем, тогава го видях за пръв път и изключвам вероятността да ми има нещо зъб.