Kalos C20XE
- djokki
- Активен 
- Мнения: 759
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Kalos C20XE
Здравейте,наскоро си купих Калос!Ще става такси естествено но го купих без двигател!Та вдъхновен от търновския Ланос и запален от колегата georgiev10,реших че така и така ще трабва да купувам двигател то да бъде мечтания С20ХЕ! Мотора купих напълно обурудван+компа,инсталацията и бенз.помпа!За сега съм му направил една малка ревизия като смяна на почти всички гарнитури и семеринги,както и биелни лагери,ремъци и ролки+нов съеденител к-т!
Преди няколко дни го пуснахме в коша на Калоса и направо заспа!!
Кутията си остана от Калоса(1.4 8V,седан,2006г.) пасна точно!Компресора на климатика и хидравкичната помпа си остават също от Калоса с две планки се преправя и готово!Захващането също остана Калосово само си купих една пета от Нубира 2.0 за да пасне на големия блок и готово!
Не съм го свързал още защото там ще е малко по-сложно а и цяла седмица вече се занимавам с Ланоса(нали ме удариха) и нямам много време за Калоса но скоро ще гледам да му навържа инсталацията и да му чуя гласчето:))
ето и малко снимки до момента: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos1.659002" onclick="window.open(this.href);return false;
			
													Преди няколко дни го пуснахме в коша на Калоса и направо заспа!!
Кутията си остана от Калоса(1.4 8V,седан,2006г.) пасна точно!Компресора на климатика и хидравкичната помпа си остават също от Калоса с две планки се преправя и готово!Захващането също остана Калосово само си купих една пета от Нубира 2.0 за да пасне на големия блок и готово!
Не съм го свързал още защото там ще е малко по-сложно а и цяла седмица вече се занимавам с Ланоса(нали ме удариха) и нямам много време за Калоса но скоро ще гледам да му навържа инсталацията и да му чуя гласчето:))
ето и малко снимки до момента: http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos1.659002" onclick="window.open(this.href);return false;
					Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 18:27, променено общо 1 път.
									
			
									
						- georgiev10
- Напреднал 
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Няма да се плашиш от инсталацията.Вчера изрязвах излишните кабели от старата на 1.5,нали са смесени двете с Хе-то,и не видях нищо сложно.Един постянен плюс,плюс през контакт,сигнал за бензиновта помпа,оборотомера,чека и охлаждането.Това е на пръв поглед.Още не съм разбрал какъв сигнал се иска от климатика към компа на Хе-то,но и това ще стане.По спомен се връзва към пин 40 и 41.
			
									
									
						- The Stig
- Модератор 
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Мда, така и предполагах. Любимият С20XE.   )  Сега само един комплект от Кони или Билщайн, да се юркаш по завоите, не само на правите
)  Сега само един комплект от Кони или Билщайн, да се юркаш по завоите, не само на правите   )  , и Калоса ще наказва.
)  , и Калоса ще наказва.  
			
									
									
						 )  Сега само един комплект от Кони или Билщайн, да се юркаш по завоите, не само на правите
)  Сега само един комплект от Кони или Билщайн, да се юркаш по завоите, не само на правите   )  , и Калоса ще наказва.
)  , и Калоса ще наказва.  
- djokki
- Активен 
- Мнения: 759
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Ами да,аз си принтирах от autodata описание кой пин за какво е,но ще видим!Иначе за климатика са наистина 40,41 но твоя не го ли управлява Ланоския комп?georgiev10 написа:Няма да се плашиш от инсталацията.Вчера изрязвах излишните кабели от старата на 1.5,нали са смесени двете с Хе-то,и не видях нищо сложно.Един постянен плюс,плюс през контакт,сигнал за бензиновта помпа,оборотомера,чека и охлаждането.Това е на пръв поглед.Още не съм разбрал какъв сигнал се иска от климатика към компа на Хе-то,но и това ще стане.По спомен се връзва към пин 40 и 41.
- georgiev10
- Напреднал 
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Да моя го управлява компа на Ланоса,но трябва да се подаде сигнал на компа на XE-то,за да дигне оборотите.Така бях чел някъде по форумите и си мисля,че за това са тези 2 пина.Иначе опелските климатици на Калибрите се управляват от отделна схема не от ЕКУ-то.
Може да не сменяш бензиновата помпа,аз съм с оригиналната и няма грижи.Инсталацията от мотора на Калоса имаш ли я?
			
									
									
						Може да не сменяш бензиновата помпа,аз съм с оригиналната и няма грижи.Инсталацията от мотора на Калоса имаш ли я?
- djokki
- Активен 
- Мнения: 759
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Да имам инсталацията.Те само са извадили мотора и така го купих!georgiev10 написа:Да моя го управлява компа на Ланоса,но трябва да се подаде сигнал на компа на XE-то,за да дигне оборотите.Така бях чел някъде по форумите и си мисля,че за това са тези 2 пина.Иначе опелските климатици на Калибрите се управляват от отделна схема не от ЕКУ-то.
Може да не сменяш бензиновата помпа,аз съм с оригиналната и няма грижи.Инсталацията от мотора на Калоса имаш ли я?
А за бенз.помпа бях чел някъде в опелския форум че друга помпа неможела да го храни ХЕ-то?!?
- georgiev10
- Напреднал 
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Както ти казах аз си карам със стоковата и няма проблем.В опелския форум пишат,че стават и други помпи,само трябва да са от пълна инжекция.
			
									
									
						Re: Kalos C20XE
Имаме си още една важна тема от преправянията 
			
									
									
						
- djokki
- Активен 
- Мнения: 759
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Ами,да беше позамръзнал от студа но днес го запалих  
 
Чух му гласчето за малко защото няма още радиатори и съединения но другата седмица ако дава ръка времето(на открито съм) ще има пробно кръгке 
 
Иначе запали бързо(от 2-рия път). Сега трабва да си правя "Power cap" защото оригиналната FSI кутия не се вмества в коша на Калоса 
 
Това е за сега.Ще ви държа в течение!
			
									
									
						Чух му гласчето за малко защото няма още радиатори и съединения но другата седмица ако дава ръка времето(на открито съм) ще има пробно кръгке
 
 Иначе запали бързо(от 2-рия път). Сега трабва да си правя "Power cap" защото оригиналната FSI кутия не се вмества в коша на Калоса
 
 Това е за сега.Ще ви държа в течение!

- The Stig
- Модератор 
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Нали знаеш, че power cap почти задължително върви със спортен въздушен филтър... да не го забравиш.   Във високите обороти ще бъде весело
  Във високите обороти ще бъде весело  
			
									
									
						 Във високите обороти ще бъде весело
  Във високите обороти ще бъде весело  
- djokki
- Активен 
- Мнения: 759
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Днес закачихме и генеразията.За сега ще е с Калосовата а по-нататък ще се мисли за нещо по голямо.Стана много тиха,а звикнах да и чувам гласчето  
 
Закачих генератора,хидравликата и компресора на климатика-всичко е ОК за сега.Имах малко проблеми с резервоара защото на Калоса на бензиновата рейка няма щуцер за излишното гориво а Хе-то има и трабваше да свалям резервоара за да проследя всички маркучи(много са) кой къде отива и за какво?!?Отзад в дясно зад бронята има една черна кутия в която се явява някакъв одушник ли-незнам,но я изолирах 
 
Сега ще правя ново жили за газта защото на Калоса идва късо
Утре ако е готово жилото ще има вече пробно кръгче 
 
 
http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos2.659005" onclick="window.open(this.href);return false;
			
													 
 Закачих генератора,хидравликата и компресора на климатика-всичко е ОК за сега.Имах малко проблеми с резервоара защото на Калоса на бензиновата рейка няма щуцер за излишното гориво а Хе-то има и трабваше да свалям резервоара за да проследя всички маркучи(много са) кой къде отива и за какво?!?Отзад в дясно зад бронята има една черна кутия в която се явява някакъв одушник ли-незнам,но я изолирах
 
 Сега ще правя ново жили за газта защото на Калоса идва късо

Утре ако е готово жилото ще има вече пробно кръгче
 
 http://djokki.snimka.bg/automobiles/kalos2.659005" onclick="window.open(this.href);return false;
					Последна промяна от djokki на 05 мар 2012 18:29, променено общо 1 път.
									
			
									
						- georgiev10
- Напреднал 
- Мнения: 465
- Регистриран: 27 мар 2008 23:03
- Skype: georgiev10
- МПС: Lanos C20XE
- От: Plovdiv,Sofia
Re: Kalos C20XE
Супер се получава.Този "отдушник" е за бензиновите пари,кото се отделят при неработещ двигател.Принципно трябва да има магистрала от него до клапан преди двигателя и след това до дросела.След като заработи двигателя тези пари се засмукват и изгарят.
Аз съм с жило от Астра,защо не пробваш с него?
			
									
									
						Аз съм с жило от Астра,защо не пробваш с него?
- The Stig
- Модератор 
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Kalos C20XE
Слагай нещо широко, за да диша спокойно.djokki написа:Днес закачихме и генеразията.За сега ще е с Калосовата а по-нататък ще се мисли за нещо по голямо.Стана много тиха,а звикнах да и чувам гласчето

- djokki
- Активен 
- Мнения: 759
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Kalos C20XE
Жилото ще ми го направи един приятел който се занимава с такива неща.За Астрено жило не съм го гледал как завършва откъм педала но както и да е-моето ще стане  
 
А относно "дишането" и до там ще стигна.
			
									
									
						 
 А относно "дишането" и до там ще стигна.











