Първият път оправяха ожулената ми броня + надран халоген. Бяха ми дали час за след три седмици, после я държаха още седмица за да свършат тази тривиална работа. Иначе без забележки по изпълнението.
Вторият път беше за възтановяване от доста сериозен страничен удар. Приеха я след седмица и я държаха месец и половина. Приемчика макар, че не бе особено учтив, бързо бързо осигури да ми направят второ поръчително с допълнителни "пропуснати" щети (имам късмета офиса на Евроинс да е до сервиза на Каргоекспрес), предупреди ме че щяло да отнеме месец и половина... да не съм го натискал. И на пролет колата бе готова
![Smile :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
Последно ходих за обслужване на 15000км. Смяна масло, маслен филтър, оглед, върнаха ми половин литър масло, общо 140лв и 1 час време. Получих и печат в сервизната книжка. Всичко хубво, но пропуснаха да подпечатат гаранционната книжка. Останови го баща ми, седмица по късно след като светна лампата на еърбега и ходи пак там. Напомнил им, онези се направили пак на луди. Чак от втория път са си свършили работата. Хубав начин да свалят гаранцията от автомобила
![Wink ;)](./images/smilies/emoticon-0105-wink.gif)
И друго за тях... адски натоварени са и доста се бавят със всичко. Когато се взима колата за по-дълго време нямат практитка да дават нещо като входящ номер. И когато се обадиш да питаш какво става с колата ти се почва едно безкрайно питане на колеги, майстори по модел и цвят за статуса и т.н. Моите проблеми за сега са били предимно тенекиджийски, ако има колеги са ходили при тях с по-завързани проблеми, да споделят
![Smile :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)