Тия дни с монтирането на ксенона "претоплях" десният фар, защото открих, че кондензира влага отвътре по челното "стъкло" (наново демонтаж, нагряване с горещ въздух и добавяне на слой от болкита, който остана). От престараването и ползването на друг пистолет прегрях леко част от пластмасата и тя веднага побеля в съвсем малка област до мигача - трябва да се внимава!!!
Тия дни със студа и дъждовете виждам, че няма изпотяване засега и се надявам да не видя повече!
Другото странично явление, което забелязах е, че понякога като пусна фаровете и се включват задните ми силни габарити!
![Too Much Info :shock:](./images/smilies/emoticon-0184-tmi.gif)
: Сега трябва да ги изключвам след пускане на фаровете. Те са на бутон без задържане, т.е. при нормални условия е възможно да бъдат включени само, ако предварително са пуснати предните фарове за мъгла, а после след гасене на мотора не се включват повече.