ОЩЕ АДРЕСИ:
Опел и Шевролет:
Димитър Влахов
Fleet продажби Мениджър България
General Motors Югоизточна Европа - България представителство служба
СТЦ Интерпред
36 бул. "Драган Цанков
1040 София
Тел.:
Мобилен:
Факс: +359 2 971 2178
Е-мейл: dimitar.vlahov @ ceeurope.gm.com
http://www.opel.bg
http://www.chevrolet
Сервиз Булвария-София,запад- "ГАРАНЦИЯ-ФРАНЦИЯ"
-
- Редовен
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 дек 2009 01:15
- МПС: chevrolet lacetti 2.0D
- От: sofia
- Име: LAKERSBG
Re: Сервиз Булвариа-София,запад- "ГАРАНЦИЯ-ФРАНЦИЯ"
колега, случайно прочетох тук че са ти казали че не може да се коригира фактурата вече като е издадена. Работя като счетоводител и мога да ти кажа че това не е вярно! Ако някой друг път те лъже така не му се връзвай! Още повече че предполагам в случая още не си бил подписал фактурата... По тая логика да почна и аз да издавам фактури наляво и надясно и всички ще ми дължите пари щото видиш ли вече съм издал фактурата.... Това се дребни номера целящи да те излъжат да платиш...mill888 написа:
п.п. току-що разбрах от колега от друг форум, че при издадена вече фактура много трудно, почти невъзможно е да бъде коригирана. А последните думи на приемчика, обадил ми се по тел. бяха: "....... а, и носете 19,20 защото е преинсталиран софттуер", след което побърза да затвори телефона. Трябвало е още тогава да го попитам за този софтуер и да оспоря цената. Пристигайки повторно в сервиза за да си получа автомобила, фактурата ми беше предоставена за подпис вече оформена.
Поздрави
Re: Сервиз Булвария-София,запад- "ГАРАНЦИЯ-ФРАНЦИЯ"
Привет колеги.
Благодаря на borko за предоставените детайли за контакт на менаджер от Булвария. Възползвах се от това и го запознах със случая.
След около седмица последва обаждане на менаджера с обяснението , че издадената ми фактура с 2г. гаранция на алармата било грешка на Булвария. Понеже алармата не е продуkт на GM, то гаранцията би следвало да е 1 г.
Понеже тонът на разговора беше примирен - приех това обяснение.
Все още се питам къде е моята вина за това и защо трябваше да платя.
В крайна сметка въпросния приемчик ми бе дал съвсем друго обяснение - ''софтуерно преинсталиране'' не се покривало от гаранцията.
Това е - правете си изводите сами колеги.
За мен извода е следния- пробутват ти номер и ако мине - мине. Е при мен мина.
п .п. все още си пазя фактурата, издадена ми с 2 г. гаранция.
Благодаря на borko за предоставените детайли за контакт на менаджер от Булвария. Възползвах се от това и го запознах със случая.
След около седмица последва обаждане на менаджера с обяснението , че издадената ми фактура с 2г. гаранция на алармата било грешка на Булвария. Понеже алармата не е продуkт на GM, то гаранцията би следвало да е 1 г.
Понеже тонът на разговора беше примирен - приех това обяснение.
Все още се питам къде е моята вина за това и защо трябваше да платя.
В крайна сметка въпросния приемчик ми бе дал съвсем друго обяснение - ''софтуерно преинсталиране'' не се покривало от гаранцията.
Това е - правете си изводите сами колеги.
За мен извода е следния- пробутват ти номер и ако мине - мине. Е при мен мина.
п .п. все още си пазя фактурата, издадена ми с 2 г. гаранция.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Сервиз Булвария-София,запад- "ГАРАНЦИЯ-ФРАНЦИЯ"
Какво ще приемаш при наличие на подобен документ? Не съм юрист, но мисля, че можеш подгониш мениджъра за това, че предоставят заблуждаваща информация, ако не и за документ с невярно съдържание. Иначе все-едно да подпишеш лизинговия договор, а после да решиш да плащаш само половината сума защото... Предупреди господин мениджъра, че ще сезираш Комисията за защита на потребителите за гаранцията за въвеждането на клиентите им в заблуда относно гаранционните условия и за опита за изнудване - да заплатиш за отстраняване на фабричен дефект в изделието /пък те като искат да си го наричат - препрограмиране, преинсталиране или отстраняване на неизправност/. Ако нещата не се уредят по нормалния начин опитай и през КЗП - мисля, че няма какво да губиш.
Re: Сервиз Булвария-София,запад- "ГАРАНЦИЯ-ФРАНЦИЯ"
Благодаря колега за подкрепата, на теб и на всички писали по-горе . Написах последният пост само за да ви запозная с развръзката на случая.
Фактически се отказах да уведомявам комисията.Вече отмина онова ''долно'' чувство, породено у мен от създалата се ситуация и не искам да се връща отново. Оприличавам го, като все едно продавачка от женския пазар да обяви завишената си цена, след което те поглежда в очите и си подава ръката за да и бъде платено.
Не зная защо, но имах предчувствието, че този приемчик ще ме ''прекара''.
Животът продължава. Не пожелавам на никого да му се случи подобно нещо.
Фактически се отказах да уведомявам комисията.Вече отмина онова ''долно'' чувство, породено у мен от създалата се ситуация и не искам да се връща отново. Оприличавам го, като все едно продавачка от женския пазар да обяви завишената си цена, след което те поглежда в очите и си подава ръката за да и бъде платено.
Не зная защо, но имах предчувствието, че този приемчик ще ме ''прекара''.
Животът продължава. Не пожелавам на никого да му се случи подобно нещо.
- makso
- Редовен
- Мнения: 108
- Регистриран: 05 авг 2007 14:56
- МПС: Chevrolet-Aveo; Daewoo-Evanda
- От: София
- Име: Makso
Re: Сервиз Булвария-София,запад- "ГАРАНЦИЯ-ФРАНЦИЯ"
Ех Булвария, това го има само в България.