#7
Непрочетено мнение
от slowtraveler » 03 май 2010 22:50
Извинявам се за забавения отговор...
Мислех, че съм пуснал голямата тирада, която изписах преди дни, но явно не съм я постнал...
Малко предварителна информация: изгарянето на саждите в DPF (регенерацията) става, като компютъра започва да лее нафта в цилиндрите така, че да не изгаря в цилиндрите а част от него да се изхвърля в изпускателния тракт за да изгори там и да повиши температурата...
Е да, ама тая излишна нафта преминава и покрай сегментите и започва да разрежда маслото, повишавайки нивото му...
Например при Мазда има индикатор за смяна на маслото, който светва при високо ниво. Също така щеката има МИН и МАХ, но има и още едно деление - Х над МАХ, при достигането на което маслото трябва да се смени.
Т.е. - възможно е наистина маслото да е било за смяна.
Колегата 'помагащ' е дал ценен съвет - наистина е добре да отправиш писмено запитване към GM, с молба да получиш писмен отговор (в противен случай ще се наложи да се обърнеш към по-горна инстанция - например писмо до представителството за Източна Европа).
Относно маслото от варел - ами няколко години слагах на Тойотата масло от варел 'Тойота' - такова го предлагат в официалния сервиз...
Съдържанието е същото, като в разфасовките на дребно, но цената е много различаваща се...
Та на сервиза е изгодно да ти го продава по цена на дребно, пък да си го взема на едро...
Затова не ме е притеснявало ползването на такова масло.
За изнудването - ами ако не си бил съгласен, можеше да откажеш смяната, докато не ти докажат, че наистина трябва да се смени.
До момента разхода на: ***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 :
ex Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:
