
Разни интересни неща
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Разни интересни неща
Ами по-логично е от заключението, че жената на Шишо Бакшишо - Минка Сви*ката е присъствала в колата. 

Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Разни интересни неща
Офтопик:
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Разни интересни неща
Бреййй, то верно голяма работа ще излезе тая Минка
Но явно нещата са прикрити, щом не се споменява в основната статия присъствието й, защото трябва да се идентифицира и личността на третото лице, чийто "инструмент" е станал причината за тези последствия по колата. Работата е мнооого навързана явно... Шишо ако разбере ... Минка неска ще се усмихва, а утре ще се озъби
Узунов, прай си пас, че да не развалиш семейство Шишови.

Но явно нещата са прикрити, щом не се споменява в основната статия присъствието й, защото трябва да се идентифицира и личността на третото лице, чийто "инструмент" е станал причината за тези последствия по колата. Работата е мнооого навързана явно... Шишо ако разбере ... Минка неска ще се усмихва, а утре ще се озъби

Узунов, прай си пас, че да не развалиш семейство Шишови.
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Разни интересни неща
Офтопик:
- valmark
- Редовен
- Мнения: 200
- Регистриран: 20 окт 2008 21:48
- МПС: DAEWOO LANOS 1.5/86к. 2000г.
- От: Видин
Re: Разни интересни неща
Интересно.....DufuZ написа:http://www.chevrolet-club.su/viewtopic.php?f=6&t=339


ValMarK
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
GM привиква 22 000 Chevrolet Corvette
GM привиква 22 000 Chevrolet Corvette със сваляща се централна част на покрива. Заради слабост в закрепването на покрива той може да се откърши в движение. На суперколите безплатно ще бъде сменен покрива.
Явно проблемите с клапаните на Авео не са единствените за Шевролет.
Сега очаквам да привикат Нубирите заради проблеми с отключването и трудно движение на ел.стъклата в студа, както и заради голям разход.
GM привиква 22 000 Chevrolet Corvette със сваляща се централна част на покрива. Заради слабост в закрепването на покрива той може да се откърши в движение. На суперколите безплатно ще бъде сменен покрива.
Явно проблемите с клапаните на Авео не са единствените за Шевролет.
Сега очаквам да привикат Нубирите заради проблеми с отключването и трудно движение на ел.стъклата в студа, както и заради голям разход.
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Разни интересни неща
Мечтиии, мечтиииии, надявай се, за това пари не взимат , поне не още...Izparitel написа:
Сега очаквам да привикат Нубирите заради проблеми с отключването и трудно движение на ел.стъклата в студа, както и заради голям разход.

Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Е това е голям смях!
Пътищата в Белгия са признати за най-лошите в Европа.
Дрън-дрън!

Тия са пили газ или през крив макарон не са чували за BG път. Я да минат през надлез "Надежда" в София или да погледат видеото на slowtraveler с кратерите по пътя във Варна и пак да кажат същото, ако могат!
То пътя им от снимката, че е пропаднал - пропаднал е, ама нашите освен, че са пропаднали и изровени, обикновено са и без маркировка.
Пътищата в Белгия са признати за най-лошите в Европа.
Дрън-дрън!


Тия са пили газ или през крив макарон не са чували за BG път. Я да минат през надлез "Надежда" в София или да погледат видеото на slowtraveler с кратерите по пътя във Варна и пак да кажат същото, ако могат!
То пътя им от снимката, че е пропаднал - пропаднал е, ама нашите освен, че са пропаднали и изровени, обикновено са и без маркировка.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Е сега, ако сложиш и линк ще видиш какъв ще е наплива изпълнители и композитори да отварят автомобилен форум.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Нещата загрубяват Прокурор обвинява "Тойота", че съзнателно е продавала дефектните колиIzparitel написа:И Тойота се дъни, и японците са грешни !
Администрацията за пътна безопасност на САЩ (NHTSA) и концерна Toyota Motor объявяват подготовка за привикване в сервизите на 3,8 милиона коли от марките Toyota и Lexus.
Причината е особено опасен възел "постелка за шофьорското място", за които се закачал педала на газта. Имало е 102 случая довели до 13 катастрофи с петима загинали.
За тези, които още не са си ги сменили - фирмата е издала инструкции как да се процедира, ако това се случи по време на движение. Препоръчва се да се научат наизуст и да се повтарят на глас преди всяко стартиране на двигателя!
Да му мислят притежателите на:
Toyota Camry (2007-2010)
Toyota Avalon (2005-2010)
Toyota Prius (2004-2009)
Toyota Tacoma (2005-2010)
Toyota Tundra (2007-2010)
Lexus ES350 (2007-2010)
Lexus IS250 (2006-2010)
Lexus IS350 (2006-2010)
А тук колегите се оплакват, че им светвала лампата на ABS-a, вместо да се радват, че нямат такава критична уязвимост.
Източник:БГНЕСПрокурор от Ориндж каунти, западно от Лос Анджелис, обяви, че е завел иск срещу японския автомобилостроител "Тойота" за съзнателна продажба на дефектни автомобили. "Ние ще заявим пред съда, от името на нащите граждани в Ориндж Каунти, че "Тойота" съзнателно е продавала коли и камиони с дефекти, водещи до внезапно и неконтролируемо ускоряване при някои от машините", каза прокурорът Тони Ракаукас. "Тези дефекти са се проявили върху стотици хиляди продадени на калифорнийци коли през последните години. "Тойота" е знаела за дефектите, но нарочно ги е прикривала от калифорнийските потребители", заяви още той. "Вместо да ги изтеглят от продажба докато проблемът бъде разрешен, те взеха търговското решение да продължат да продават или дават под наем своите дефектни коли на калифорнийците". Прокурорът посочи още, че "искът е първият, заведен срещу "Тойота" в името на защитата на потребителите". /АФП /
Или някой се опитва да натика японците в ъгъла с всички средства или в Тойота наистина яко са оплели конците.

Ей, тези японци за мен бяха еталон за качество. Още ми се върти в главата историята /истинска или не/ за първата партида американски коли внос в Япония. Японците установили, че някои места, които не се виждат не са добре боядисани. Американския представител казал, че все-едно никой нямало да види, докато японците, - че по това как е боядисано там където не се вижда може да се съди за качеството на изпълнението.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Разни интересни неща
Напоследък стана ясно, че не стелките са виновни, а блока на педала на газта...
Просто за да е удобен педала на 'електронната' газ, в блока има устройство (спирачка), която създава известно съпротивление при натискане и отпускане на педала. Като се износи блока, и това съпротивление понякога става прекалено голямо и педала блокира в някакво положение.
А съпротивлението е необходимо, за да не е 'пружинен' педала и да не го местиш при всяка копка.
Не японците са оплели конците, а многото им подизпълнители...
За мен компанията се разрастна прекалено, и се загуби контрола на качеството.
Личния ми опит с Тойота Авенсис е плачевен (въпреки многото суперлативи за модела от колеги в Тойота форума):
Смяна на съединител на около 5х.км (странен шум при движение назад).
Отваряне на ск.кутия на около 6х.км и според сервиза - смяна на някакъв лагер (шума не престана след смяната на съединителя и на лагера)...
Основен ремонт на двигателя на 30х.км (дефектни немски сегменти и конструктивен дефект на буталата) - смяна на сегменти, бутала и щека на маслото...
Повреден вентилатор (БОШ) на 40х.км (разбити втулки на двигателчето). Поради безумната цена на оригиналното моторче (420лв, правено в час по ръчен труд в Испания, и с 30% по-скъпо от значително по-добре изработеното японско такова на втория вентилатор) разкапсуловах моторчето и му смених втулките.
Смяна на диференциал (Полски) и лагер на ск.кутия на 75х.км.
Смяна на вентилатора БОШ с тайвански аналог (120$ комплект вентилатор с корпуса, перката, куплунзи и всичко), защото явно поради дисбаланс на перката сменените втулки също заминаха бързо.
На 92х.км Авенсиса го продадох и не съжалявам за това - каквото имаше европейско в него - сдаде багажа
Японските комплектоващи при продажбата бяха като нови - нямам забележки към качеството им...
Просто за да е удобен педала на 'електронната' газ, в блока има устройство (спирачка), която създава известно съпротивление при натискане и отпускане на педала. Като се износи блока, и това съпротивление понякога става прекалено голямо и педала блокира в някакво положение.
А съпротивлението е необходимо, за да не е 'пружинен' педала и да не го местиш при всяка копка.
Не японците са оплели конците, а многото им подизпълнители...
За мен компанията се разрастна прекалено, и се загуби контрола на качеството.
Личния ми опит с Тойота Авенсис е плачевен (въпреки многото суперлативи за модела от колеги в Тойота форума):
Смяна на съединител на около 5х.км (странен шум при движение назад).
Отваряне на ск.кутия на около 6х.км и според сервиза - смяна на някакъв лагер (шума не престана след смяната на съединителя и на лагера)...
Основен ремонт на двигателя на 30х.км (дефектни немски сегменти и конструктивен дефект на буталата) - смяна на сегменти, бутала и щека на маслото...
Повреден вентилатор (БОШ) на 40х.км (разбити втулки на двигателчето). Поради безумната цена на оригиналното моторче (420лв, правено в час по ръчен труд в Испания, и с 30% по-скъпо от значително по-добре изработеното японско такова на втория вентилатор) разкапсуловах моторчето и му смених втулките.
Смяна на диференциал (Полски) и лагер на ск.кутия на 75х.км.
Смяна на вентилатора БОШ с тайвански аналог (120$ комплект вентилатор с корпуса, перката, куплунзи и всичко), защото явно поради дисбаланс на перката сменените втулки също заминаха бързо.
На 92х.км Авенсиса го продадох и не съжалявам за това - каквото имаше европейско в него - сдаде багажа

Японските комплектоващи при продажбата бяха като нови - нямам забележки към качеството им...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Хакер е успял дистанционно да блокира запалването повече от сто машини.
Линка е към оригинала, а цитата по-надолу е от машинен превод на Гугъл, леко пипнат допълнително:
Много високи технологии не винаги е на добро! Впрочем, ако беше у нас - нищо чудно шофьорите първи да бяха хакнали имобилайзера.
Линка е към оригинала, а цитата по-надолу е от машинен превод на Гугъл, леко пипнат допълнително:
Над стотици собствениците на автомобили в Тексас в Остин намерени колите си "мъртви", или произволно бибипкащи с клаксона, съобщава американското списание «Кабелен». Причината за това беше една успешна хакерство атака на онлайн услугата на дилъра. В САЩ дилърите използват онлайн системата за блокиране WebTech Plus на автомобила; програма следи плащанията по заема за кола, и ако парите не пристигнат навреме до търговеца, на водача не се позволява да стартира двигателя.
Виновникът се оказа от двадесетгодишния Омар Рамос-Лопес, който миналия месец е съкратен от сервизния център във връзка с намаляването на щата. Омар получил достъп до администраторския акаунт в системата. В началото той атакувал само определени купувачи и дилъри, чиито имена специално търсил. Тогава той разбира, че може да осигури на хиляди собственици лош ден. По азбучен ред, Омар започва да прилага своя план.
В резултат на това голям брой хора в сутринта закъснели за работа. Клиентския център за поддръжка е бил претоварен с обаждания с оплаквания за отказ за запалване на двигателя или постоянно бибипкане. Дилърът първоначално дори не разбрал какво се случва, персоналът считал, че са изправени пред технически проблем.
Кредитни имобилайзери се използват в САЩ от около 10 години. Под таблото на колата се инсталира контролер на запалването, който е свързан по радиовръзка с централен сървър на търговеца. Той може да блокира запалването, или да се включи клаксона за да припомни, че е време да се плащат сметките.
Джеръми Нортън, админ на хакнатата от Омар система, смята, че човека просто е искал да се пошегува и очевидно не разбирал какво прави в действителност.

Много високи технологии не винаги е на добро! Впрочем, ако беше у нас - нищо чудно шофьорите първи да бяха хакнали имобилайзера.