Мисля, че проблема идва от там, че изпод капака на двигателя не идва топъл въздух, а самите чистачки са разположени ниско - доста под зоната на стъклото, която се обдухва с топъл въздух от парното.
ДО скоро цялата енергия беше да оправя парното, но с тези температури на въздуха и с това разположение на чистачките с обдухването на предното стъкло се убедих, че проблема няма да се реши. Не знам при другите има ли подобен проблем, но едва ли е много по-различно. В момента ми се въртят няколко идеи така, че чистачките да спират точно срещу отворите на парното за обдухване на предното стъкло.
Едната е да се повдигнат нагоре самите чистачки. Това не е проблем за дясната, но за лявата, която е по-важна - не става. Започва да опира в колонката от ляво.
Втората е да се измести с няколко градуса механизма на чистачките спрямо нормалното им положение чрез завъртане около оста на двигателчето, така, че да спират след като са тръгнали нагоре. Не съм гледал начина на фиксиране спрямо оста на двигателя, но може би ще е възможно.
Трети вариант - прекъсване на ел. веригата на моторчето им, когато са в подходящо положение.
Четвърти вариант - директно подгряване на чистачките. Попаднах и на такова чудо,
![Изображение](http://chistachki.bomarbg.eu/window.jpg)
За сега се чудя се кой ли ще е най удачния вариант за размразяване на чистачките.