Направих повърхностен превод страница по страница, определено е интересно да се проследи този беупречен тунинг и да се взаимстват идеи.
Страница 1
Общи промени:
Всички може да прочетете и разберете подобренията по моторният отсек на, които е правил - безбройни са...
В купето си е сложил 8'' монитор със сензорен екран и мониторинг на системите. Направил си е своя разработка на алармена система с пълен контрол над колата чрез мобилен телефон - блокировка на ДВГ, местоположение на автомобила, дистанционно запалване, дори местене на педала на газта, отваряне на вратите (не отключване).
Абсолютно няма нужда от ключ - пали се с бутон, автоматично вдигане/смъкване на стъклата с памет и т.н. много други неща и всичко това през мобилен телефон, или SMS. Човекът е изработил няколко такива системи за приятели и я е патентовал.
По-надолу представя преработка на рефлекторните фарове с прожектор - дело на брат му, както и компютъра и тъч-скрийна.
Таблото е поръчано готово като гледам от http://www.tuning-in.eu/daewoo-lanos-un ... ype-2.html
После се хвали за първо място в Загреб на 402м. в класа си, като дори намалил бууста, за да се вмести в класа.
Следва клип с последното натискане на старият му двигател - вози още двама, форсира на 2-ра до 95, после 3-та до 135, 4-та 180, 5-та 220, 6-та вдига 240 и ...финишира с бял пушек.
б.р. - старият му двигател е A16DMS, от който изтискал 250 коня (много познат звук на мотора

Пристига му новият комплект бутала.
Страница 2
Следват по-стари и по-нови снимки.
Страница 3
История на интериорния тунинг.
Първо сложил сини светодиоди на таблото, ама нещо не му се получило като гледам.
Почнал си субуфера.
Скъсил скоростния лост.
Следват 3-то и 4-то поколение от алармата му. Работил по нея 3 години и мисли да я пуска в серийно производство. Можела да прави всичко, без управление на автомобила.
Представя 2 схеми - първата изключва алтернатора за да даде някой и друг кон при дръпки. А втората е на димер (за плавно намаляване на освелението).
Страница 4
История на двигателя - взема C20XE, тампони и съединител от Кадет GSI, електрическа хидравлика от Астра-Г, скоростна кутия, компресор за климатик и други неща от Ланос.
Продължава действието през 2006-та и маха блокиралия 1.6 добре познат мотор, поизлъскал на външен вид новия мотор и на другия ден го сложил, сложил съединител от C20XE, но оставил кутията на ланоса - D16. Май НиКо беше споменал, че ги оставят за бегачки... Слага и ел. хидравлика от Астра-Г, като преправяли малко за да сожат помпата зад левия фар.
C20XE паснал идеално намястото, сложили тампони от Opel Kadett-E gsi/astra - паснали идеално на Ланоса.
Компресора на климатика не паснал на отворите на новия двигател и правили нови дупки.
За 3 дни приключили по механиката
Останало да се напаснат всички маркучи и тръби.
2 дни навързвал жици и накрая решил да запали, ама нещо бенз. помпа не сработила и продължил да преокабелява, накрая запалил и тръгнало като трактор. После сменил ЕБУ-то и запалил и двигателя тръгнал на 4000 об/мин. на тихи обороти

После си купил АГУ на Пропан-Бутан

Поставил по-дебели жици на стартера, акумулатора и алтернатора., напрежението на заряд се вдигнало от 12.6 на 13.6 волта (!) Покарал малко, но не останал доволен.
Преправял изпускателната система при майстор, станал страшен звука.
Сменил кабелите на свещите и дистрибутора и двигателя заработил по-стабилно.
Поработил над новата централна конзола, окабелил я, настроил софтуера за четене на данни на колата (това мисля и аз някой ден да го направя, като ми се занимава с моята кошница - дисплей с данните от Tyranus - Онлайн от OBD). Подкарал климатика.
Следват проблеми - не стартира мотора, оказва се, акумулатора е аут. Алтернатора не може да смогне да зарежда, въпреки новите жици, 70А е малко, трябват поне 100. ДВГ спрял да работи на газ.
Отишъл на газаджия и установили, че компютъра на АГУ, или стъпковият й мотор не работят коректно, та шунтирали този стъпков мотор, за да може да се кара на газ, паднало ускорението на газ, спрямо бензин. Отишъл в морга да търси алтернатор...
Страница 5
Снимки и клипове от състезания в Хърватска. Дръпка със Сивик.
Победи над други коли...
Колата била на 0.55 бара надув (намалено, за да влезе в класа). 14.4 секунди на 402м. с времето за реакция - 15сек.
Награда и първо място.
Страница 6
С брат си преправят тунинг на фара и монтират прожектор и светодни габарити. Много интересно

Много добре е станало.
Хайде приятно мечтане и бълбукане на идеи
