Мдаа - ама някои смятат, че е индикатор за пропуск в систематаdsuzunov написа:Маслото за компресора се сипва заедно с фреона. То се добавя към него,по време на зареждането.
Обща информация за автоклиматика
- slowtraveler
- Глобален модератор

- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Обща информация за автоклиматика
- dsuzunov
- VIP потребител

- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Обща информация за автоклиматика
Индикатора е третият компонент и при облъчване с UV лампа,гледан през специални очила-свети.slowtraveler написа:Мдаа - ама някои смятат, че е индикатор за пропуск в систематаdsuzunov написа:Маслото за компресора се сипва заедно с фреона. То се добавя към него,по време на зареждането.
По този начин се откриват пропуските.
Фреона няма цвят и мирис (така си мисля)
- slowtraveler
- Глобален модератор

- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Обща информация за автоклиматика
Че ползват ли се още не-електронни индикатори???dsuzunov написа:....Индикатора е третият компонент и при облъчване с UV лампа,гледан през специални очила-свети.
По този начин се откриват пропуските.
Фреона няма цвят и мирис (така си мисля)
А фреона доколкото си спомням при нагряване (например открит огън) ставаше на фосген (БОВ), но за цвят - и аз не съм забелязвал.
Все пак си е газ и изтича неусетно


