Мдаа - ама някои смятат, че е индикатор за пропуск в систематаdsuzunov написа:Маслото за компресора се сипва заедно с фреона. То се добавя към него,по време на зареждането.

Мдаа - ама някои смятат, че е индикатор за пропуск в систематаdsuzunov написа:Маслото за компресора се сипва заедно с фреона. То се добавя към него,по време на зареждането.
Индикатора е третият компонент и при облъчване с UV лампа,гледан през специални очила-свети.slowtraveler написа:Мдаа - ама някои смятат, че е индикатор за пропуск в систематаdsuzunov написа:Маслото за компресора се сипва заедно с фреона. То се добавя към него,по време на зареждането.
Че ползват ли се още не-електронни индикатори???dsuzunov написа:....Индикатора е третият компонент и при облъчване с UV лампа,гледан през специални очила-свети.
По този начин се откриват пропуските.
Фреона няма цвят и мирис (така си мисля)