Сервиз за авто-климатици в Пловдив
- Ilyan
 - Глобален модератор

 - Мнения: 959
 - Регистриран: 07 ное 2007 10:07
 - Skype: ilyan-f1
 - МПС: ex. Leganza
 - От: София
 
Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Къде има добър сервиз за авто-климатици в Пловдив. Трябва ми не само смяна на фреона, но, и ако има нещо нередно по климатичната инсталация, да я оправят.
			
									
									
						- 
				penevd
 - Минаващ

 - Мнения: 5
 - Регистриран: 28 окт 2008 14:30
 - Skype: Dimitar Penev
 - МПС: daewoo lanos
 - От: Svilengrad
 
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Имаше един на " Знаме " 4 на "Сикона " но в момента се мести на " Кукленско шосе " 12 . Ще работи може би в края на месеца. Търсете Спас или Георги .
			
									
									
						- alf2006
 - Редовен

 - Мнения: 133
 - Регистриран: 02 май 2008 14:54
 - Skype: angelb-bg
 - МПС: Daewoo Lanos 1.4
 - От: Пазарджик
 - Контакти:
 
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Колеги, идва време за климатиците. Какво стана с пловдивския сервиз, който препоръчвахте миналата година? Къде да си проверя фреона?
			
									
									Винаги има някой, който знае повече от теб ... Проблемът идва, когато разбереш, че това е идиот!
						Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
И аз се интересувам!По-специално,да са читави майстори,не някакви гаражни пишмани и да не е единствената им цел да те скочат в цена,а резултата да е същия и догодина сначале...
Този,който споменава Узунов ми се струва читав и ако е още на същото място,може би ще го проверя скоро...
Тук,в СтЗ, ми искат 250 лв. за "ремонт на компресор" (може да се окаже и само някое уплътнение) + зареждане с фреон...
			
									
									
						Този,който споменава Узунов ми се струва читав и ако е още на същото място,може би ще го проверя скоро...
Тук,в СтЗ, ми искат 250 лв. за "ремонт на компресор" (може да се окаже и само някое уплътнение) + зареждане с фреон...
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
"Рогошко шосе" 6 в двора на D&N сервиз. Похвалиха ми ги,но бих проверил и тези на Кукленско шосе-по-близко ми е.
			
									
									" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
						- dsuzunov
 - VIP потребител

 - Мнения: 5794
 - Регистриран: 25 яну 2008 17:52
 - МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
 - От: Пловдив
 - Име: Димитър
 
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
На "Порт Артур",от северната страна на бул "Вапцаров" (пресечката е тупик) има едно момче занимаващо се с климатици и автоаларми.авео написа:"Рогошко шосе" 6 в двора на D&N сервиз. Похвалиха ми ги,но бих проверил и тези на Кукленско шосе-по-близко ми е.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
аз предлагам на хората и давам решение на проблема на колегата.  :arrow:  http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... =63&t=2502
			
									
									
						Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Правилно, долива се съответното количество за модела, съответно за ляв, или десен волан. Препълването също не води до добро.newcomer написа:Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Напротив. Такова доливане е нож с 2 остриета. Такова доливане често води до атмосферна тапа. Най добре колеги се източва цялата система. Вакуумира се поне 10 минути за да изсмучи всичко. Добавя се съответното количество масло и се зарежда по норма по каталог. От личен опит ви го казвам. Поздравиogi написа:Правилно, долива се съответното количество за модела, съответно за ляв, или десен волан. Препълването също не води до добро.newcomer написа:Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Ами да де - изсмуква се, добавя се необходимото количество и се връща обратно.ts_ber написа:Напротив. Такова доливане е нож с 2 остриета. Такова доливане често води до атмосферна тапа. Най добре колеги се източва цялата система. Вакуумира се поне 10 минути за да изсмучи всичко. Добавя се съответното количество масло и се зарежда по норма по каталог. От личен опит ви го казвам. Поздравиogi написа:Правилно, долива се съответното количество за модела, съответно за ляв, или десен волан. Препълването също не води до добро.newcomer написа:Това не го споменавай във сервиза, защото ще ги "принудиш" да ти вземат пари за нищо. Смяна на фреон не се прави.FORMULA1 написа:Трябва ми не само смяна на фреона
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Не уточних - FORMULA1 фреон 12 или фреон 134а ползваш? Ако е стария фреон 12, той може да се дозарежда, да се изсмува и да се връща стария. Ако е 134а, компонентите (C2H2F4), които го съставят имат различни параметри и не се знае ако има изтичане, дали примерно само един от тях не е "избягал" и затова не е препоръчително да се дозарежда ако е изтекло голямо количество, но такова понятие като "атмосферна тапа" не бях чувал. Може би колегата ще поясни.
И все пак имайте предвид като ходите в сервизи да не им давате за какво да се закачат, че за това удобство обичат да дерат.
			
									
									
						И все пак имайте предвид като ходите в сервизи да не им давате за какво да се закачат, че за това удобство обичат да дерат.
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Атмосферна тапа се получава при навлизането на въздух в системата. Все едно балонче в система с вода. А по въпроса с компонентите не може да ти избяга единия компонент се едно на водата H2O да ти избяга единия компонент. Поздрави.newcomer написа:Не уточних - FORMULA1 фреон 12 или фреон 134а ползваш? Ако е стария фреон 12, той може да се дозарежда, да се изсмува и да се връща стария. Ако е 134а, компонентите (C2H2F4), които го съставят имат различни параметри и не се знае ако има изтичане, дали примерно само един от тях не е "избягал" и затова не е препоръчително да се дозарежда ако е изтекло голямо количество, но такова понятие като "атмосферна тапа" не бях чувал. Може би колегата ще поясни.
И все пак имайте предвид като ходите в сервизи да не им давате за какво да се закачат, че за това удобство обичат да дерат.
- slowtraveler
 - Глобален модератор

 - Мнения: 6340
 - Регистриран: 15 ное 2008 19:17
 - МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
 - От: Варна
 
Re: Сервиз за авто-климатици в Пловдив
Аз съм на мнение, че ако ти работи системата не трябва да се пипа нито да се проверява.
Като гледам повечето майстори не знаят дори къде е осушителя на системата, пък камо ли да знаят, че трябва да се сменя при разхерметизирана система.
А влагата в системата е сериозен проблем защото може да запуши изпарителя -замръзва и прави тапа в най-тънката част, която след време се размразява и практически проблема е неоткриваем, а и ускорява/стартира корозия по системата.
А иначе при истински проблем в работата нещата са сложни.
Обикновено 'майсторите' убеждават клиента, че едно пълнене решава въпроса.
След това отново убеждават клиента, че системата трябва периодично да се допълва 'щото той фреона е много летлив, и се изпарява'.
Като по този начин резултата е следния: 'майстора' взема редовно едни сериозни пари за пълненето (цената на фреона е под 20лв/кг за Ф 134а, а за R22 дори е под 10лв/кг - а автомобилната система събира около 800гр).
И второ майстора си спестява неблагодарната работа по търсене на мястото на изпускане на фреона...
			
									
									
						Като гледам повечето майстори не знаят дори къде е осушителя на системата, пък камо ли да знаят, че трябва да се сменя при разхерметизирана система.
А влагата в системата е сериозен проблем защото може да запуши изпарителя -замръзва и прави тапа в най-тънката част, която след време се размразява и практически проблема е неоткриваем, а и ускорява/стартира корозия по системата.
А иначе при истински проблем в работата нещата са сложни.
Обикновено 'майсторите' убеждават клиента, че едно пълнене решава въпроса.
След това отново убеждават клиента, че системата трябва периодично да се допълва 'щото той фреона е много летлив, и се изпарява'.
Като по този начин резултата е следния: 'майстора' взема редовно едни сериозни пари за пълненето (цената на фреона е под 20лв/кг за Ф 134а, а за R22 дори е под 10лв/кг - а автомобилната система събира около 800гр).
И второ майстора си спестява неблагодарната работа по търсене на мястото на изпускане на фреона...










