
Горе-доло вече се запознах с принципа на действие на карбуратора и частите му,но не мога да намеря никъде нещо обяснено като хората за смукача..
ogi написа:Офтопик:
Автоматичен е и имам чувството,че ще започне да ми бърка в джоба!Ако трябва да я чакам да загрее на място докато се изключи тоя смукач,май ще трябва да излизам половин час по-рано...Добре на тебе на Полото ако не го ръчкаш както казваш кога ти изключва?Fantomasss написа:Ти не каза, но доколкото разбрах твоя смукач е автоматичен. Той не се регулира и докато не загрее колата ще си все във високи обороти. Аз на Полото съм със същия смукач и съм му хванал цаката, като пална изчаквам така да позагрее 2-3 минутки и после малко форсирам (няколко пъти ама по силно до към 4-5000 оборота) и той сам пада оборотите. Ако караш на газ не би трябвало да ти гори повече заради смукача, а заради студения изпарител който пуска повече газ като е студен.
Общо взето когато си иска, но не чака да загрее, дори понякога със самото палене на него не му се работи и аз си давам газ и така потеглям и на 3-4 светофар вече малко е позагряла и почва да си държи оборотите. Малко е объркващо , но е така.sasho написа:Автоматичен е и имам чувството,че ще започне да ми бърка в джоба!Ако трябва да я чакам да загрее на място докато се изключи тоя смукач,май ще трябва да излизам половин час по-рано...Добре на тебе на Полото ако не го ръчкаш както казваш кога ти изключва?Fantomasss написа:Ти не каза, но доколкото разбрах твоя смукач е автоматичен. Той не се регулира и докато не загрее колата ще си все във високи обороти. Аз на Полото съм със същия смукач и съм му хванал цаката, като пална изчаквам така да позагрее 2-3 минутки и после малко форсирам (няколко пъти ама по силно до към 4-5000 оборота) и той сам пада оборотите. Ако караш на газ не би трябвало да ти гори повече заради смукача, а заради студения изпарител който пуска повече газ като е студен.
Моят беше точно така!!!!!!!!!!И след карбураторджията,явно работи както трябва и аз сега не съм му свикнал...Мога само да кажа едно-ГАДОСТ...Fantomasss написа:Общо взето когато си иска, но не чака да загрее, дори понякога със самото палене на него не му се работи и аз си давам газ и така потеглям и на 3-4 светофар вече малко е позагряла и почва да си държи оборотите. Малко е объркващо , но е така.sasho написа:Автоматичен е и имам чувството,че ще започне да ми бърка в джоба!Ако трябва да я чакам да загрее на място докато се изключи тоя смукач,май ще трябва да излизам половин час по-рано...Добре на тебе на Полото ако не го ръчкаш както казваш кога ти изключва?Fantomasss написа:Ти не каза, но доколкото разбрах твоя смукач е автоматичен. Той не се регулира и докато не загрее колата ще си все във високи обороти. Аз на Полото съм със същия смукач и съм му хванал цаката, като пална изчаквам така да позагрее 2-3 минутки и после малко форсирам (няколко пъти ама по силно до към 4-5000 оборота) и той сам пада оборотите. Ако караш на газ не би трябвало да ти гори повече заради смукача, а заради студения изпарител който пуска повече газ като е студен.