Така. Ти, не че се заяждаш, ама го правиш. Нали няма от къде да знаеш дали съм правил някога някъде турбо? Разни хора си пишат,а ти не ги познаваш, как така си правиш изводи за тях не знам, може би имаш телепатични умения (тогава какво правиш при нас простосмъртните на такова ниско за теб ниво?), не че се заяждам, ама просто разни хора си пишат разни неща просто така като тебе, за спорта. Та, ако си чел добре, казах точно това, че турбината ще работи доста по слабо и за мен това е задоволително. И никъде не съм споменал, че ще си слагам турбо на МОЯТА кола, казах че знам как и мога да го направя и ако си много навит давай да се обзаложим, от теб частите и колата, от мен изпълнението. Тогава да те видя как ще гледаш като прецокало маче...kaiser666 написа:Абе важното е че ти можеш да го направиш...не знаеш как става,не си правил,обаче можеш и ще си го направиш,е не като тия от форума ама принципа е същия. Не ме разбирайте погрешно,не се заяждам,но просто разни хора си пишат просто така. Да може да се направи няма ядове,обаче трябва да е на супер ниско налягане съответно няма и да върви много,а за половината пари,че и даже за много по малко може да се купи някое двигателче ц20хе и там вече ако има пара да се турбинира става забавно,но трябва и окачване и спирачки и......и.....
п.п Абе важното е,че човека си го може.Е не като тия от форума,ама си го може.
Турбо
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Турбо
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Турбо
Мога , но не искам (поне не на моята кола). И не се сещам да съм писал глупости по форумите, пиша само тук в този форум. И айде да не занимаваме повече останалите с оффтопик, а ако ти стиска давай парите и да почвам. Или ако ще се заяждаш с мен го прави на ЛС, че ставаме досадни.kaiser666 написа:Ти ако знаеше,как става и можеше да го направиш,нямаше да пишеш такива глупости по форумите!
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- mi6ko_pi
- Напреднал
- Мнения: 476
- Регистриран: 01 авг 2008 23:35
- Skype: mi6ko_pi1
- МПС: Mercedes 230 CE
- От: Стара Загора
- Име: Най-голямия !!!
- Контакти:
Re: Турбо
Харесва ти да бъдеш с големи тарикати, които карат Ферари, Бентли или Богати. В главата ти са само ляти джанти от платина, злато и диаманти. Виждам те в скъпи коли, а в морето с яхти на които пияш ДЖИН, ЕГАТИ. Харесва ти да се правиш на ВИП-ПЕРСОНА и да си говориш два часа по телефона. В дискотеката разходчица, пак показваш походчица и искаш да те черпя водчица. От толкова мислене стана увисване. Влизам у кен***а и се чудя и се мая, д**ба мааму да сер***, пик*** или да чертая. Сам не е редно и от джоба скубе, знам че не е редно ама ми е убаво бе .... Поселедната ми каза МАЙСТОРЕ, БОГ ЛИ ТЕ ИЗПРАТИ ?
Re: Турбо
Не ви тябва турбо аз съм фен на така наречените Supercharger
Поставянето е елементарно (все едно слагаш динамо)
а и мощноста е по голяма
http://www.thesuperchargerstore.com/
Поставянето е елементарно (все едно слагаш динамо)
а и мощноста е по голяма
http://www.thesuperchargerstore.com/
Re: Турбо
Как прецени,че мощноста е повече? То и турбото и компресора са едно и също само дето едното се задвижва от ремък а другото от изгорелите газове.Плюсовете на компресора е че работи по добре в ниските обороти,но във високите не е толкова ефективен,докато при турбината при ниските няма много изгорели газове и за това няма бууст а в обороти има много изгорели газове и си надува.За това има коли с турбо И компресор. )
Re: Турбо
И аз не знам защо мощноста на компресора е по-голяма
но така си мисля .Защо тогава всички американски "мускулести"
коли са с компресор .А и на мен лично повече ми допада затова
защото не се изисква преправянето на колектори добавянето на
интеркулери и тем подобни неща които изискват повече време за
монтаж а и подръжката е по голяма.Компресора ми се вижда по
лесен за изпълнение и няма така наречения турбо-лаг
На по ниски обороти не може да се сравнява с турбото
което за градски условия според мен е идеално.
но така си мисля .Защо тогава всички американски "мускулести"
коли са с компресор .А и на мен лично повече ми допада затова
защото не се изисква преправянето на колектори добавянето на
интеркулери и тем подобни неща които изискват повече време за
монтаж а и подръжката е по голяма.Компресора ми се вижда по
лесен за изпълнение и няма така наречения турбо-лаг
На по ниски обороти не може да се сравнява с турбото
което за градски условия според мен е идеално.