

Абсолютно същия проблем е и при мене на матиза само кадето аз купих камара препарати и пак нищоFantomasss написа:Не знам дали е само при мен, но като се кача в колата веднага започват да ми се запотяват стъклата. Това е нормално, но като пусна парното изчистването става много бавно и не на 100 процента и в момента, в който намаля вентилатора от 4 на 3 или 2 пак се запотява и то много силно, не виждам нищо особено през страничните стъкла. От къде идва толково много конденз и защо парното не смогва да преодолее това??? С Полото нямам този проблем. Пускам парното и всичко се оправя, а Ланоса...Дайте някакъв акъл. Пробвах с препарат против запотяване, дадох за него 8 лева и стана още по- зле...
Ами конденза е от водните пари, които загряваш с "парното" или със себе си. Когато стъклото ти е по-студено и е под точката на оросяване- водните пари, които си загрял- кондензират там. Когато си нагрееш стъклото с отоплението, то става по-топло и съответно над точката на кондензиране в колата ти- така изпаряваш натрупалия се конденз, а и понеже е по-топла повърхността, не се появява нов. Това е принципа, а защо парното ти не смогва ще трябва сам да потърсиш отговор.От къде идва толково много конденз и защо парното не смогва да преодолее това?
Може би неспазването точно на това води до резултат обратен на желания. Ще пробвам и дано има полза.Пробвай да намажеш само предното стъкло и то на сухо време или без да създаваш условия да кондензират пари загряти от ръката ти или от въздуха, който издишаш. Също не забравяй да почистиш стъклото от отпечатъци преди това.
Полото има ли филтър за климатика....аз на този филтър отдавам и слабото парно ...и всичко останало неприятни миризми и т.н.по отоплителната система на деу и шевролет...ако го няма тоя филтър ще е по силно парното мисля.Fantomasss написа:Е добре де, защо с Полото го няма този проблем?
Абе колата е загряла до работна температура, парното духа доста горещо и пак не се маха скапания конденз. Дори пробвах да отворя малко прозорците , с надеждата да се изравни температурата и да се махне конденза, но уви не става. Сега, струята на парното според мен не е достатъчна, но на Полото е още по- слаба , а успява, докато на ЛаносаIzparitel написа:Служебните Поло загряваха за някакви 500 метра, при мен е много-много повече. Преполагам, че, ако парното не духа топло си е предпоставка за запотяване. При мен на Нубирата при загряла кола парното духа въздух с температура 50-55 градуса. Нз колко градуса е въздуха излизащ при добре работещо парно, но знам, че направо пари на ръцете, докато при тези 50 градуса го усещам като леко топъл въздух.
Освен, че не може да изсуши стъклата отвътре, при мен не разтопява и снега отвън - по краищата, в ляво, дясно, горе и долу при чистачките остава сняг и лед. От там чистачките стоят като дървени и не чистят.
Добре, че студените месеци в годината са малко!
Значи диагнозата ми е или спукано радиаторче на парното,или запушено радиаторче...или термостат прецакан(не затваря големия кръг....или нищо въздуховодите ти са се прецакали.Fantomasss написа: Абе колата е загряла до работна температура, парното духа доста горещо и пак не се маха скапания конденз. Дори пробвах да отворя малко прозорците , с надеждата да се изравни температурата и да се махне конденза, но уви не става. Сега, струята на парното според мен не е достатъчна, но на Полото е още по- слаба , а успява, докато на Ланоса![]()
![]()
, а нямам филтър купе нито на Полото , нито на Ланоса(коментирали сме в друга тема)
Сега, ако е спукано радиаторчето , ще ми се губи течност, дори и малко, нямам загуба , ако е запушено радиаторчето няма да духа горещо а студено, а то духа горещо, ако е прецакан термостата ще държи доста студен и мотора и ще писне някой датчик за температурата на охладителната течност и ще тури грешка в компа, а въздуховодите са си наред според мен защото си духат нормално. Сега, може поради липса на филтър купе да е затлачено самото радиаторче (ребрата му) с боклуци, което ще обясни по- слабия(според мен) дебит на въздухаVesko1 написа:Значи диагнозата ми е или спукано радиаторче на парното,или запушено радиаторче...или термостат прецакан(не затваря големия кръг....или нищо въздуховодите ти са се прецакали.Fantomasss написа: Абе колата е загряла до работна температура, парното духа доста горещо и пак не се маха скапания конденз. Дори пробвах да отворя малко прозорците , с надеждата да се изравни температурата и да се махне конденза, но уви не става. Сега, струята на парното според мен не е достатъчна, но на Полото е още по- слаба , а успява, докато на Ланоса![]()
![]()
, а нямам филтър купе нито на Полото , нито на Ланоса(коментирали сме в друга тема)
Тва са всички възможни повреди за да ти се запотява предния джам.Провери ги ...и ги отхвърли една по една.