Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата колеги?
- alf2006
- Редовен
- Мнения: 133
- Регистриран: 02 май 2008 14:54
- Skype: angelb-bg
- МПС: Daewoo Lanos 1.4
- От: Пазарджик
- Контакти:
Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата колеги?
Daewoo вече няма. Моето Daewoo Lanos след 100000 км. в България и не знам колко стотин хиляди в чужбина отива към смяна. С какво ще заменяме деу-тата колеги?
Винаги има някой, който знае повече от теб ... Проблемът идва, когато разбереш, че това е идиот!
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Трудно се дава съвет колега... Марки и модели - много...
Калоса на жената го замених с Кашкай... Просто такова ми попадна изгодно...
Калоса на жената го замених с Кашкай... Просто такова ми попадна изгодно...
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Зависи.
Зависи от това, какъв вид купе търсиш, с каква проходимост да е, вид гориво, разход, динамика и най-вече, колко можеш да отделиш.
Аз си търсех миниван и единствено Опел Мерива отговаряше като визия, цена итн. Доволен съм от колата, независимо, че за последните 10 дни похарчих по нея около 500лв, за авариини ремонти. Първо, акумулатора си замина, а завчера в понеделник, без никакви признаци, отказа амбреажния лагер. А той е лагер-помпа и ми излезе 340лв. с работата. Но въпреки всичко, Меривата ми харесва.
Зависи от това, какъв вид купе търсиш, с каква проходимост да е, вид гориво, разход, динамика и най-вече, колко можеш да отделиш.
Аз си търсех миниван и единствено Опел Мерива отговаряше като визия, цена итн. Доволен съм от колата, независимо, че за последните 10 дни похарчих по нея около 500лв, за авариини ремонти. Първо, акумулатора си замина, а завчера в понеделник, без никакви признаци, отказа амбреажния лагер. А той е лагер-помпа и ми излезе 340лв. с работата. Но въпреки всичко, Меривата ми харесва.
- alf2006
- Редовен
- Мнения: 133
- Регистриран: 02 май 2008 14:54
- Skype: angelb-bg
- МПС: Daewoo Lanos 1.4
- От: Пазарджик
- Контакти:
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Нали се вижда колата от аватара? Ланос 1.4 - седан. Нещо като него ми трябва. Аз съм доволен от Деу-Ланос.
Винаги има някой, който знае повече от теб ... Проблемът идва, когато разбереш, че това е идиот!
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Аз в момента търся авенсис/версо, но няма много бензинки в нета, та не се знае
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Явно ти трябва проста и здрава кола, с непретенциозна поддръжка. Първо си определяш бюджета и след това обмисляш възможните варианти.alf2006 написа:Нали се вижда колата от аватара? Ланос 1.4 - седан. Нещо като него ми трябва. Аз съм доволен от Деу-Ланос.
- alf2006
- Редовен
- Мнения: 133
- Регистриран: 02 май 2008 14:54
- Skype: angelb-bg
- МПС: Daewoo Lanos 1.4
- От: Пазарджик
- Контакти:
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Именно - проста и здрава - до 7000
Винаги има някой, който знае повече от теб ... Проблемът идва, когато разбереш, че това е идиот!
- MPbCHuKA
- Редовен
- Мнения: 246
- Регистриран: 16 яну 2010 15:48
- МПС: Daewoo Lanos 1.4 2000г. LPG
- От: Пловдив
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
При мен също дойде време за смяна на Ланос-а. Колкото и да оглеждам за 3000-3500лв нищо читаво не излиза. Търся нещо дори и по-старо да е вече но да е висок клас като изпълнение и екстри и окото ми пак залита по няколко натокани Еванда или Нубира. Заслужава ли си покупка на Еванда 02-03г. или по-скоро към по-масовата Нубира III да се ориентирам?
- Marky
- Редовен
- Мнения: 101
- Регистриран: 04 ное 2007 22:30
- МПС: CHEVROLET AVEO 1.4, 94к.с.
- От: Пловдив
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Смених Авео-то с МАзда 6/2010г. - по-голям и комфортен автомобил.
Авео-то остава да служи вярно - жена ми го кара сега.
Авео-то остава да служи вярно - жена ми го кара сега.
AVEO - 1.4, 94к.с.
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
И аз бях харесал една мазда 6 от тези години, но накрая се хвърлих на пежо 407Marky написа:Смених Авео-то с МАзда 6/2010г. - по-голям и комфортен автомобил.
Авео-то остава да служи вярно - жена ми го кара сега.
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
С нова - от магазина - каквато и да е
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Хм... Нова от магазина? Става, но понякога само каското струва повече от Деуто
Така, че всеки си прави сам сметката...
Горе бях писал - Деуто бе идеалният автомобил към даден момент... След това нещата са се изменили...
Деуто го бях взел втора ръка за втори автомобил в семейството... По него време карах Авенсис...
Авенсиса премина към нова Мазда6/2008г... Разликата като усещане бе голяма... Просто Маздата бе много по-'драйвърски' автомобил... Усещането бе за класа нагоре..
Деуто го смених с втора ръка Кашкай (но 'идеалната втора ръка' - 3г / малко над 20х.км., купуван от България)... Жената доста мрънкаше в началото - деуто бе по-компактно и лесно за маневриране и паркиране в града... Но бързо свикна с 'лукса' и нещата се уталожиха. С времето оцени предимствата на този тип автомобил.
Междувременно неколкократните ми пътувания (особено зимата) с Кашкая ми показа преимуществата на този тип автомобил. И междувременно Маздата започна често да стои на паркинга...
Затова бе сменена с нов Джип.. Вече почти 4г не съжалявам за избора си...
От тази експлоатация отбелязвам следните интересни факти:
1. Маздата на пътя бе респектиращ автомобил (навярно заради дизайна си), защото често се случваше дори луксозни автомобили 'да се пазят' и да дават път.
2. Деуто (Калос) явно бе на дъното на респекта - който можеше да помръдне от място, той ти сечеше пътя
3. Кашкая също явно не се котира много, защото 'респекта' е нещо средно - доста по-надолу от Маздата, но и доста над Деу-то...
4. Джипа ме накара да забравя лошите пътища. Това е и една от причините да съм много доволен... Често колеги споменават колко лоши са ни пътищата, а аз ги опонирах. Но преди две седмици щерката като млад шофьор ни кара по АМ Хемус до Шумен с Кашкая.. И заедно всички отбелязахме по лошите участъци колко се е амортизирал пътя... А лично аз минавах 3 дни преди това с джипа по същият път без да усетя никакъв дискомфорт...
Така, че какъв ще е следващия автомобил - всеки си избира според собствения аршин
Така, че всеки си прави сам сметката...
Горе бях писал - Деуто бе идеалният автомобил към даден момент... След това нещата са се изменили...
Деуто го бях взел втора ръка за втори автомобил в семейството... По него време карах Авенсис...
Авенсиса премина към нова Мазда6/2008г... Разликата като усещане бе голяма... Просто Маздата бе много по-'драйвърски' автомобил... Усещането бе за класа нагоре..
Деуто го смених с втора ръка Кашкай (но 'идеалната втора ръка' - 3г / малко над 20х.км., купуван от България)... Жената доста мрънкаше в началото - деуто бе по-компактно и лесно за маневриране и паркиране в града... Но бързо свикна с 'лукса' и нещата се уталожиха. С времето оцени предимствата на този тип автомобил.
Междувременно неколкократните ми пътувания (особено зимата) с Кашкая ми показа преимуществата на този тип автомобил. И междувременно Маздата започна често да стои на паркинга...
Затова бе сменена с нов Джип.. Вече почти 4г не съжалявам за избора си...
От тази експлоатация отбелязвам следните интересни факти:
1. Маздата на пътя бе респектиращ автомобил (навярно заради дизайна си), защото често се случваше дори луксозни автомобили 'да се пазят' и да дават път.
2. Деуто (Калос) явно бе на дъното на респекта - който можеше да помръдне от място, той ти сечеше пътя
3. Кашкая също явно не се котира много, защото 'респекта' е нещо средно - доста по-надолу от Маздата, но и доста над Деу-то...
4. Джипа ме накара да забравя лошите пътища. Това е и една от причините да съм много доволен... Често колеги споменават колко лоши са ни пътищата, а аз ги опонирах. Но преди две седмици щерката като млад шофьор ни кара по АМ Хемус до Шумен с Кашкая.. И заедно всички отбелязахме по лошите участъци колко се е амортизирал пътя... А лично аз минавах 3 дни преди това с джипа по същият път без да усетя никакъв дискомфорт...
Така, че какъв ще е следващия автомобил - всеки си избира според собствения аршин
- Vesko1
- Глобален модератор
- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
- Контакти:
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
Такава кола вече не се произвежда след 2001г.Всичко е електроника,еко-системи и ...простотии.Колите се правят така,че да изкарат 200-250 000 км...и после почват мъките и сервизите.А качествени сервизни специалисти в Бг се броят на пръсти...една диагностика не могат да ти направят като хората ,камо ли нещо по сериозно.Ето давам ти пример с моя кум..alf2006 написа:Именно - проста и здрава - до 7000
Купи си човека Хонда Сивик -2010г..запазена с история дето се вика на 150 х.км.Излезе му към 15 бона с обслужването.Верно..бегачка ..фул екстри дизелак.Скоро сменя амортисьори..айде 1000лв с труда.И една сутрин явно дъртия акумулатор е заминал и нашия едвам отключил централното....влиза ,дава на контакт и колата губи соФтуера-нема палене.Хондите били така,не можело да се маха акумулатора...ама то човек не може да знае всичко.След 1 седмица проби на "майстори и диагностици" които нищо не успяха да свършат...колата на репатрак и в официален сервиз в Пловдив!Там за половин час хората сложили софтуера...обаче 5-600лв на вятъра.Сега понеже повече я кара градско...постоянно му се налага да излиза принудително да прави..."рециркулация" ,че иначе свети чека и масло.Ей така за упражнение по 50-60км всяка седмица...Сега някакви клапи-жалузи там преди турбото ли...след него ли и те били консуматив...сменяли се на определени км...и те към 700лв без труда.Та отива колата към 20 бона, а е минала в най много 15к км след обслужването.
Та то край няма....но дано попаднеш на читава марка и еземпляр.Както е казал народа-Жена и кола - на късмет, мъж и куче - както ги научиш.
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
На по-новите аудита (след 2004), при смяна на акумулатор се набива серийния му номер в менюто на колатаVesko1 написа:не можело да се маха акумулатораalf2006 написа:Именно - проста и здрава - до 7000
-
- Напреднал
- Мнения: 480
- Регистриран: 02 окт 2009 10:32
- Skype: bgproximus
- МПС: Aveo 5
- От: Varna
- Име: Proximus
Re: Каква кола след Daewoo. С какво ще заменяме деу-тата кол
И аз от време на време изпадам в разни мисли за модернизиране на автопарка... Авито стана вече на 8 години и 80 хил.км, което не е твърде много, но съпругата ми все хленчи че иска автоматик и задна камера за да се изявявала по-често зад волана, на мен пък ми се ще някоя и друга екстричка в повече и по-комфортна возия. Ама искам и да не е много голяма, че с паркирането тежко, а и гаражът ми е тесничък. Сякаш към момента ми допада пенсионерският Мерцедес B Class или Шеви Круз. Много ми се харесва и Alfa 159 и Saab 9-3 Aero, ама май само с харесването ще си остана че там други специфики има. До година ще му мисля, че тази една сватба, един ремонт и съм във фалит