Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Митак, ако се загледаш в някоя баничарка (N1) данъка ще ти е смешен дори и да не е до 74кW....
Че и малините ще можеш да си ги разнасяш безпроблемно
Че и малините ще можеш да си ги разнасяш безпроблемно
- fanti55
- Напреднал
- Мнения: 370
- Регистриран: 05 юли 2013 12:53
- Skype: vanio_95
- МПС: Chevrolet Tacuma 1.6/16v/SX
- От: Разград
- Име: Иван Иванов
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
На повечето френски автомобили са им проблем торсионите!!! Аз на Пежо съм сменял и съвета е по добре си вземи друга кола!!!!!! А щом като стана въпрос за гласове аз съм твърдо за Лачети. Хем си свикнал на Деу и ще си сред нас.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Независимо каква кола ще взема, оставам във форума....ей така, за спорта.
А вие, пишете, пишете...
А вие, пишете, пишете...
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Понеже съм ренаджия, с късмет само рено 19, 1,7 двигателя, така да се каже най-хубавото рено. Бях решил да мина на сценик и докато взема се натъкнах на Ланоса.niko24 написа:
един приятел имаше такова 1,9 дизел и беше много доволен, аз преди имах предишния модел и също бях доволен от него, и двата бяха с много екстри стандартно, предполагам че може да намериш на тая цена нещо
Сега преди ремонта пак обиколих сцениците и тотално се отказах. Вече ги няма старите надеждни.
Специално този 1,9 е най-рисковия.
1800 лв. е демпферния съединител, 1300 лв. е дисплея на таблото, който изгаря почти задължително, поради проблем с охлаждането, всеки който е сменял дисплей, добавя вентилатор и отвори за него зад дисплея. И така се избягва смяната с нов.
1,6 дизел е с обикновен съединител. Някои споделят, че не е много малък за това купе. Но няма нито един за продан, ако освен не е дефектен. Иначе и неговото табло е 1300 лв.
(изчетох цялата статия в рено фурума въпреки, че е многооо страници).
Много скъпи консумативи. Оплакват се от бързо износване накладки.
(за проблемите на дизелите хич няма да пиша) и това което писах е достатъчно.
http://www.renault-bg.com/smf/index.php ... 11178.2205" onclick="window.open(this.href);return false;
- Horizont
- Редовен
- Мнения: 249
- Регистриран: 11 юни 2011 18:54
- МПС: Kруз/CorsaD/YarisD4D/MB308D
- От: Пловдив
- Име: Цар Петър
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
e много скъп тоя съединител !!! Нормален съединител на немски коли е от 600 до 1200лева с масторлъка. Иначе дизела на реното не е лошо. Имах преди време едно мицибуши каризма /купено на старо от баща ми/ мотора му дизел бе на рено и си бе на мястото, икономичен и не харчеше масло. Но колата я изтраяхме само 1 година заради спортното твърдо окачване.
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Само да вметна нещо интересно...
Така - http://www.cars.bg/c1042629" onclick="window.open(this.href);return false; изглежда автомобил на 321000км.
(по принцип на ВАГ-групата са им доста здрави интериорите, но все пак...)
Случайно ми попадна друг един пресен пример под ръка:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8qj1u0" onclick="window.open(this.href);return false;
След разни наблюдения съм убеден, че в историята на един автомобил в БГ е силно вероятно да му са връщани няколко пъти километрите и да бъде вечно държан в заветните 100 - 200 хил. км. Което винаги ме е карало с насмешка да поглеждам тази тема: http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... f=1&t=7308" onclick="window.open(this.href);return false;
Оставям изводите да си направите вие.
Така - http://www.cars.bg/c1042629" onclick="window.open(this.href);return false; изглежда автомобил на 321000км.
(по принцип на ВАГ-групата са им доста здрави интериорите, но все пак...)
Случайно ми попадна друг един пресен пример под ръка:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8qj1u0" onclick="window.open(this.href);return false;
Опааа... Малко сме объркали снимките преди-след, вижте снимката на таблотоПробег 190000 км
След разни наблюдения съм убеден, че в историята на един автомобил в БГ е силно вероятно да му са връщани няколко пъти километрите и да бъде вечно държан в заветните 100 - 200 хил. км. Което винаги ме е карало с насмешка да поглеждам тази тема: http://daewoo-chevrolet.com/forum/viewt ... f=1&t=7308" onclick="window.open(this.href);return false;
Оставям изводите да си направите вие.
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Това е такси и километрите сигурно са повече. Оригинално е с метан,но това е нож с две остриета. Тукашните газаджии нямат софтуера на уредбата и при най-малкия проблем умираш прав. Слага се наново уредба,като само вградените бутилки остават в кяр. Сега видях ,че е дизел,но има такива и на метан.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън
- niko24
- Редовен
- Мнения: 121
- Регистриран: 05 ное 2013 02:53
- МПС: Chevrolet Orlando
- От: Plovdiv/Seoul
- Име: Niko
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
колега извинявай, но не може да сравняваш тоя Сценик с Рено 19, което е 10 год. по стар моделmiroki написа:Понеже съм ренаджия, с късмет само рено 19, 1,7 двигателя, така да се каже най-хубавото рено.niko24 написа:
един приятел имаше такова 1,9 дизел и беше много доволен, аз преди имах предишния модел и също бях доволен от него, и двата бяха с много екстри стандартно, предполагам че може да намериш на тая цена нещо
моето беше предишния модел 2001 1,6 бензин, продадох го на 215,000 км и не си спомням да съм правил някакъв по-сериозен ремонт, с моя приятел работихме заедно той беше с 2004 модел 1,9 дизел, като на снимката и беше навъртял над 150,000 км и нито таблото му е изгоряло, нито съединител е сменял. значи наистина ако отидеш в официалния сервиз на Рено там частите бяха до 3 пъти по-скъпи, но има много магазини където може да се намерят по-евтино.
така че за мен това са единични случаи.
за сметка на това пък Реното имаше повече екстри стандартно отколкото Зафирата 2008
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Така е.
За това такива мнения ги прескачам:
За това такива мнения ги прескачам:
Кое Пежо и кои части? Все едно има само 1 Пежо. Един приятел си купи преди няколко години 407 SW 2.2HDI битурбо, 170 коня, 2-ра ръка. Разпра го от каране, над 120 хил. км му навъртя. Предаде се 1 ел. перка за радиатор. Даже ремонта му излезе 2-3 лв - нови четки, един приятел му ги смени, иначе в СФА му се усмихнаха с проблясък в зъбите (1000лв за смяна на цялата "очиларка", комплект с 2 вентлатора, не се продавало на части, ама то с каквато и кола да идеш в официалния дистрибутор, все ще те резнат от кръста - смяна само на цели модули, скъпи ОЕМ части и скъпи човекочасове. Дори в Деу беше така- преди да го закрият на Ботевградско.).fanti55 написа:За Пежо не си и помисляй!!! Едвам го разкарах а и частите са скъпи.
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Нямах в предвид да сравнявам старото с ново. Просто дискутирах, че съм имал здраво рено и съм бил доволен. И уточних защо.niko24 написа: колега извинявай, но не може да сравняваш тоя Сценик с Рено 19, което е 10 год. по стар модел
моето беше предишния модел 2001 1,6 бензин, продадох го на 215,000 км и не си спомням да съм правил някакъв по-сериозен ремонт, с моя приятел работихме заедно той беше с 2004 модел 1,9 дизел, като на снимката и беше навъртял над 150,000 км и нито таблото му е изгоряло, нито съединител е сменял. значи наистина ако отидеш в официалния сервиз на Рено там частите бяха до 3 пъти по-скъпи, но има много магазини където може да се намерят по-евтино.
така че за мен това са единични случаи.
за сметка на това пък Реното имаше повече екстри стандартно отколкото Зафирата 2008
Иначе сценика първите дизели бяха хубави. мисля Td и TDi, после DTi, но горят малко повече от DCI
А и са по-стари. DCI пък имат консуматив турбина (така го наричат ренаджиите). Говоря за фаза 1 и 2 на сценик 1.
За фаза 2 споменах 2 та модела 1,5 и 1,9. (горе съм объркал с 1,6) Кара ли сте по-нова кола, и затова не сте имали проблем. В България внесен 10 г. дизел е на поне 300 000 км.
1,6 16в е от най сполучливите, въпреки че имат малък проблем с валовете понякога.
1,6 8в е прочут К7м, бозаджията.
Таблото се продава само в официалния севриз. Има майстори които се наемат да отремонтират за около 300 лв но не светва цялото, а на линии понякога. Във форума споделят, че се случва на повечето.
Не го пиша поради друго, а защото и на мен ми хареса и щях да купувам и поради горните причини се отказах. Единствено не харесвам дисплей по средата на таблото, но и това бях прежалил, за да взема такава кола но, ремонта ми дойде в повече. А имате ли спомен от приятеля си колко лева е обслужването (ремъци, ролки, филтри, накладки - това което трябва да се смени след покупката) ?
Знам, че е голяма цифрата, но не помня колко точно, някъде към 700 лв. май бе или повече?
Писах го не за друго, а че колегата търси по-икономичен вариант на кола. Както търсех и аз.
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
"Колегата" е достатъчно на "ти" с автомобилите, да си спести доста от сервизните посещения. За дисплея на реното не съм съгласен, същия проблем го има на доста други коли от тия години - отлепя се лентовия кабел. На централния ми дисплей на аудито бе същата работа - 40 долара нов дисплей от Китай и бутилка уиски на един колега. Не вярвам на реното да е нещо по-сложно...
Всъщност те са 2-3 основни производителя на масово вгражданите табла и за това са с едни и същи проблеми:
- VDO - немски - най-здравите, но и те страдат от дисплеите, поне моторчетата им са по-солидни и яки
- Jaeger - френски (на моята кола се паднал такъв, повечето са с VDO)
- Sagem - френски
- Magnet Marelli - италиански
Последните 3, освен дисплеите, имат е много ситни стъпкови моторчета, които също обичат да излизат от строя
Всъщност те са 2-3 основни производителя на масово вгражданите табла и за това са с едни и същи проблеми:
- VDO - немски - най-здравите, но и те страдат от дисплеите, поне моторчетата им са по-солидни и яки
- Jaeger - френски (на моята кола се паднал такъв, повечето са с VDO)
- Sagem - френски
- Magnet Marelli - италиански
Последните 3, освен дисплеите, имат е много ситни стъпкови моторчета, които също обичат да излизат от строя
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
А, за колегата знам.
И предполагам ще се справи с охлаждането на дисплея. Проблема е, че грее като котлон и като остарее и изгаря нещо по него, не е до кабела.
Освен темата в другия форум имам и познат минал по пътя.
Но за съединителя на 1,9 прошка няма. Как да сравня съединител за 300 лв. с такъв за 1800.
Проблема е в скъпите части.
Ще се поровя малко в темата, да но успея, че е близо 300 страници.
И предполагам ще се справи с охлаждането на дисплея. Проблема е, че грее като котлон и като остарее и изгаря нещо по него, не е до кабела.
Освен темата в другия форум имам и познат минал по пътя.
Но за съединителя на 1,9 прошка няма. Как да сравня съединител за 300 лв. с такъв за 1800.
Проблема е в скъпите части.
Ще се поровя малко в темата, да но успея, че е близо 300 страници.
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
Точно за същото говоря и е лентовия кабел проблема. Лекуват ги с вентилаторче, не за друго, а защото като е студено дава контакт, а на топло се набръчква лентата и отлепените спойки спират да контактуват. На аудитата за да се повреди по-бързо и сигурно има даже реотан отзад, да подгрява дисплея (течните кристали стават мудни на голям студ) и да го довърши за 5 години
Всики съединители с демпферен маховик (а те вече се слагат на почти всички по-съвременни коли, без значение на горивото на мотора и обема му) се движат в цени около 1000лв.
Всики съединители с демпферен маховик (а те вече се слагат на почти всички по-съвременни коли, без значение на горивото на мотора и обема му) се движат в цени около 1000лв.
- niko24
- Редовен
- Мнения: 121
- Регистриран: 05 ное 2013 02:53
- МПС: Chevrolet Orlando
- От: Plovdiv/Seoul
- Име: Niko
Re: Избор на компактен 10-годишен автомобил до 6 000 лв.
да и аз също си казах моите впечатления от колите които съм имал, нали затова сме се събрали тук всеки да си каже мнението и опита за да помогне с някаква информация на другите колеги
да така е ние ги взехме почти нови тея коли, бяха сигурно на по 10-20,000 км, но и ги поддържахме добре, аз съм на принципа - по-добре да дам 50-100 лв да оправя нещо дребно отколкото после да давам 1000 да оправям всичко като се скапе но за съжаление не помня цени защото това беше преди близо 10 г. но помня че като ходих в официалния сервиз там цените на частите им бях сигурно 2-3 пъти по скъпи от един магазин от който аз ги купувах
да така е ние ги взехме почти нови тея коли, бяха сигурно на по 10-20,000 км, но и ги поддържахме добре, аз съм на принципа - по-добре да дам 50-100 лв да оправя нещо дребно отколкото после да давам 1000 да оправям всичко като се скапе но за съжаление не помня цени защото това беше преди близо 10 г. но помня че като ходих в официалния сервиз там цените на частите им бях сигурно 2-3 пъти по скъпи от един магазин от който аз ги купувах