Измиване на рефлектори
- vld1
- Нов
- Мнения: 90
- Регистриран: 21 юни 2008 16:22
- Skype: vld1bg
- МПС: THEWOO LANOS 1.5
- От: софия/сливен
Измиване на рефлектори
Някой знае ли как става почистването на рефлектори и стъклото от вътре на фаровете при деутата и по скоро на лануса.В същност чух 4е не е добре да се отваря самият фар?Стъклата ми в момента са ужастно пожълтели отвътре и рефлекторите трябва да се почистят но не знам как .... давайте савети ако сте го правили
Стремеж към съвършенство
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Измиване на рефлектори
Колега, зависи какъв точно е проблема.
Ако пластмасата на фара е пожълтяла, това обикновено става от външната страна и тогава май става с полиране.
Ако жълтото е от вътре и рефлектора е метален /нямам идея твоя какъв е/ срещу ръждата помага май само смяната или нанасяне на ново покритие.
Ако имаш боклуци вътре освен почистването трябва да запушиш пролуките от където влизат.
Моя опит е с кръгли метални фарове на мотоциклет, Трабант и Жигули, без да съм се задълбочавал много правилно-неправилно. След сваляне неколкократно промивах с първо с хладка сапунена вода, а после с чиста и друсах енергично. Накрая се пробвах първо да изцедя, а после да изтръскам всички капки от фара и подсушавах. Мисля, че не е подходящо да се прави в горещо време, защото, ако водата се изпари вместо да изтече остават бели следи от соли по рефлектора. Нямам идея дали това е най-правилното, но цените им бяха "народни" и не съм се притеснявал от грешки.
Ако пластмасата на фара е пожълтяла, това обикновено става от външната страна и тогава май става с полиране.
Ако жълтото е от вътре и рефлектора е метален /нямам идея твоя какъв е/ срещу ръждата помага май само смяната или нанасяне на ново покритие.
Ако имаш боклуци вътре освен почистването трябва да запушиш пролуките от където влизат.
Моя опит е с кръгли метални фарове на мотоциклет, Трабант и Жигули, без да съм се задълбочавал много правилно-неправилно. След сваляне неколкократно промивах с първо с хладка сапунена вода, а после с чиста и друсах енергично. Накрая се пробвах първо да изцедя, а после да изтръскам всички капки от фара и подсушавах. Мисля, че не е подходящо да се прави в горещо време, защото, ако водата се изпари вместо да изтече остават бели следи от соли по рефлектора. Нямам идея дали това е най-правилното, но цените им бяха "народни" и не съм се притеснявал от грешки.