Полиране на фарове
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Полиране на фарове
И при мен няма пожълтяване, а една идея потъмняване. Оgi, мисля да повторя точно твоята процедура /не съм забравил написаното от теб, както и че преди това беше скептичен/ - елементарна е и нищо не губя.
Може и да няма отношение, но в един сервиз някой с две леви ръце /да ме извини dsuzunov/ беше омацал фара яко с грес, а той все-пак е пластмасов. Нз дали съм си внушил, че колкото и да го чистих след това, вече не е същия, но между левия и десния като че ли наистина вече има разлика.
Тогава заради пластмасата не посмях да ползвам спирт за мазнотията, но не пречи да пробвам сега нещо почистващо.
Може и да няма отношение, но в един сервиз някой с две леви ръце /да ме извини dsuzunov/ беше омацал фара яко с грес, а той все-пак е пластмасов. Нз дали съм си внушил, че колкото и да го чистих след това, вече не е същия, но между левия и десния като че ли наистина вече има разлика.
Тогава заради пластмасата не посмях да ползвам спирт за мазнотията, но не пречи да пробвам сега нещо почистващо.
Re: Полиране на фарове
Пластмасата не потъмнява ли от алкохола?todortv написа:Само да подсетя,че преди лака е нужно обезмасляване най- добре със спирт.
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Полиране на фарове
На всички ни се е налагало поне веднъж да пием концентрат в пластмасови чаши.ogi написа:Пластмасата не потъмнява ли от алкохола?todortv написа:Само да подсетя,че преди лака е нужно обезмасляване най- добре със спирт.
Ако има притеснения по този въпрос може да се ползват популярните обезмаслители.
Идеята ми беше,че единия ми фар е обезмаслен и е перфектен,другия не знам как съм пропуснал
лака се обели целия все едно е изгорял на слънцето.Пръскането на двата стана едновременно
Въпреки,че в момента единия е с лак другия без - разлика няма.Скоро ще поправя гршката.
Интересното,че този обезмасления са го били камъчетата зимата и от близо се забелязватт драскотини,и
със паста лака се полира.
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.
-
- Минаващ
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 авг 2009 22:46
- Skype: stoyan-stoyanov
- МПС: Daewoo Espero
- От: Пловдив
- Име: BUHALA
- Контакти:
Re: Полиране на фарове
Здравейте.
Нов съм във форума - Приятно ще ми е да съм сред Вас.
Тази тема е истинско предизвикателство за мен. Малко ме е яд че тази вечер писах час и полвина тук, и накрая докато качвах снимките експлоръра ми заби и поста ми се затри.
Ще си подготвя писанието на собствен документ и ще го постна.....
Нов съм във форума - Приятно ще ми е да съм сред Вас.
Тази тема е истинско предизвикателство за мен. Малко ме е яд че тази вечер писах час и полвина тук, и накрая докато качвах снимките експлоръра ми заби и поста ми се затри.
Ще си подготвя писанието на собствен документ и ще го постна.....
-
- Минаващ
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 авг 2009 22:46
- Skype: stoyan-stoyanov
- МПС: Daewoo Espero
- От: Пловдив
- Име: BUHALA
- Контакти:
Re: Полиране на фарове
Изчетох всичко по темата и попаднах на доста безмислени и някой смислени опити и твърдения.
Потъмняването на пластмасовите фарове е всеобщ проблем за повечето съвременни автомобили.
Явно е че технологията е неуместна, но явно е че производителите повече предпочитат след 5тата година да продават резервни части, отколкото да предоставят
на клиента истинско качество и дълъг живот на автомобила.
Стресиращ за мен е факта че скоро имах работа по Ягуар за над 100 хиляди лева, които беше сравнително нов - около 5 годишен и беще с мътни и зле светещи
фарове.
ЗАБЕЛЕЖКА: Дано поста ми не бъде взет за комерсиален. Просто искам да внеса яснота. Няма да кажа точната технология в подробности. Ще коментирам някои цени.
Дано помогна на достатъчно сръчните да вникнат в разрешаването на прроблема, а тези които не умеят да насоча към получаването на качествена услуга.
Всичко което коментирам е на основа личен опит и професионални занимания.
Та както споменах проблема с пожълтели и мътни фарове е повсеместен за повечето марки.
Причината за ползването на тази нова тенология е безопастност от гледна точка на порязване при проишествие (както някой колега по-горе спомена), но също така
и чисто финансова. Фара от плексиглас е в пъти по-ефтин от стъклото.
При повечето пластмасови фарове има повърхностен слой безцветен лак.(Всъщност аз досега не съм попадал на фар без лаково покритие) То се наняся върху фара с
цел осигуряване на по-мека и еластична повърхност която да поема пораженията от дребни камъчета и песъчинки при движение с висока скорост близо зад друга кола.
При нас тази опастност не е чак толкова голяма, понеже нямаме чак такъв трафик и при бързо каране не сме много нагъсто, но все ще се наврем я в някоя разкопаница,
я зад някой камион....
Същият този лак, които е положен с цел защита е виновен за пожълтяването. УВ лъчите го прегарят, той става корав - лесно се люпи и пожълтява.Проблема с пожълтяването
се решава с премахването на слоя лак и полиране.
Някой от колегите изразиха мнение че ефекта е краткотраен и не особено задоволителен. Предполагам че причината е в тях и в неправилните им опити да полират.
В никой случай не може отново да пожълтее фара след полвин или една година. От първите ми стъпки в полирането на фарове досега са изминали около 7-8 години и до
момента нямам клиент които да се е върнал след 2 години и да са му пожълтяли отново фаровете. Всъщност нямам рекламация относно пожълтяването. Виж - с надраскването
нещата не са точно така - но ще обясня и за тях. След премахването на лака плексигласа остава твърда повърхност, която се драска по-лесно от лака. Имам предвид дребни
драскотини от камъчета и песъчинки. Не се надрасква при нормална употреба, миене, триене с кърпи и т.н. Всъщност драскотините които може да се получат в последствие
по никакъв начин не пречат на светенето, а и си има лечение и за тях. Прилага се профилактично "лъсване" през две години и нямаме грижи. Както споменах "лъсването"
не е крайно наложително, понеже веднъж изчистен от лака, фара повече няма да пожълтее. Всъщност може и да пожълтее самият плексиглас....... след десет години.
Освен това не е проблем да се лъсват така профилактично, понеже след като веднъж е полиран както трябва - фара се лъсва за нула време.
Първоначалното полиране се извършва изцяло машинно и отнема около 2-3 часа за 1 фар. Цената за такава услуга (при мен) е 40лв.за 1 фар. (препоръчително е да се правят и
двата фара наведнъж, за да станат еднакви.
Профилактичното полиране през 1-2 години отнема около 5 мин. и е на стойност 5 лв. за двата фара.
За колегите които са правили опити ще споделя: Свалянето на жълтото от лака, което отново се появява след време е защото с водна шкурка сваляте само повърхностен слой
от лака, самият лак трудно се полира, понеже е вече пресъхнал, прегорял и е склонен към пожълтяване в най скоро време. Аз започвам процедърата със суха шкурка около
150-200 единици. Следва минаване със шкурки през 100 единици, като целта на всяка следваща е да изтърка драскотините от по-едрата предишна.така ги докарвам до около
1300-1500 водна, след което минавам на няколко вида абразивни пасти и различни кечета.
Ако клиент види с какви абразиви му започвам фаровете и за какво "рендосване" иде реч и направо изпада в състояние близко до инфаркт. (особено ако е някоя по-нова кола
със скъпи фарове.
ЗАБЕЛЕЖКА: Пастиране и полиране са две различни процедури и пастите също са различни. Със стандартните пасти (3М, Търтъл и т.н.) може да изгладите някоя драскотинка в
лака на колата, но не може с тях качествено да се полира фара. Особено се забелязва разлика в качеството на полирането при така наречените "кристални" фарове.
Наричат се така не защото са от кристал, а защото са с кристален ефект - не са на релефни чертички и през тях се вижда рефлектора и самата крушка. При тях най добре
може да се види качеството на полиране.
Накой от колегите по-горе спомена лакиране наново. Краен песимист съм по този въпрос. Може да се лакира, но в никой случай не и с такъв гланц, какъвто се получава
при полирането, което ще рече че и прозрачноста няма да е така идеална. Сиреч - ако моя полиран фар мине през бояджията той ще го направи по-мътен.
Другият проблем при лакирането е риска от тотално унищожаване на фара. Имам не един случай с опити. За да лакира фар бояджията трябва да е истинско профи и да знае
какво прави и какви лакове ползва. Имаше случай с лак които беше проял пластмасата - фара беше млечно бял и целия на микропукнатини - лака беше разградил материала.
Това обаче са неща извън моята област и тях няма да коментирам.
След полирането и връщането на прозрачността на фара започват да се забелязват допълнителни проблеми. Имам предвид запрашаване и петна от вътрешната сртана на фара.
Някои обори идеята за миене на фара с течности, но сега аз ще оборя него. Фара се освобождава от всякаква електроника ксенон, крушки, ел.моторчета и т.н. Те повечето са уж
водонепроницаеми, но за всеки случай...... Смело се пълни с хладка вода и веро (за предпочитане е безсолно веро - на етикета пише дали съдържа соли). Яко лашкане
в различни посоки и колкото се измие - толкова. В никой случай не бъркаме вътре с тампони, парцали, памуци и т.н. Всеки директен допир дори с финна материя може да
повреди метализираното покритие на рефлектора. Затова - колкото се измие с лашкане - толкова. Накрая се изплаква 2-3 пъти с дестилирана вода - от нея не остават
изсъхнали капчици и калцирани отлагания. Не пробвайте със спирт и алкохоли - от тях остават изпарения които трайно полепват по вътрешната стена на фара и няма
миене - трябва да се отваря стъклото, а процедурата е трудна и не винаги е възможно (зависи от ползваното от производителя лепило)
За последната процедура (миенето отвътре) - само я споделям - не я предлагам като услуга. Все пак е възможно да остане петънце от някоя капка, но на фона на
мизерията която е била преди това вътре една две капки са нищо, обаче след като направя стъклото чисто ново и измия фара и той стане перфектен, клиента се сеща че
вътре се виждат две капки и почва да ръмжи - и аз затова предпочитам да не се занимавам - който иска да си ги мие.
Та в обобщение - качествено полираният фар се превръща в чисто нов с достатъчно дългосрочна издръжливост. 100% възвръщане на светлопропускливостта, възможност за
бързо и ефтино поддържане през следващите години и голяма усмивка на лицето от спестената сума за нови фарове.
ако има допълнителни питания не се стеснявайте - с каквото мога - с радост ще помогна.
Пластмасови заварки,възстановяване на счупени спойлери от смола, полиране на фарове, пастиране на автомобили, ремонт на счупени стопове (даже и с липсващи парчета)
Още един път - съжалявам че не разкривам цялостната технология, но с това си вадя насъщния и ми е отнело години труд да се превърна в профи.
По-долу ще постна няколко снимки на полирани фарове - на самите снимки пише кое е преди и кое е след полирането
С висока резолюция са за да се види качеството - цъкнете на снимката да я видите в голям размер
....... Имам проблем - не мога да кача снимките.........
От компа ми не ги приема. Качени са във фотобукет и им давам IMG адреса и ми изписва ерор и пак не ги качва.
Кой ще помага? :-??
Потъмняването на пластмасовите фарове е всеобщ проблем за повечето съвременни автомобили.
Явно е че технологията е неуместна, но явно е че производителите повече предпочитат след 5тата година да продават резервни части, отколкото да предоставят
на клиента истинско качество и дълъг живот на автомобила.
Стресиращ за мен е факта че скоро имах работа по Ягуар за над 100 хиляди лева, които беше сравнително нов - около 5 годишен и беще с мътни и зле светещи
фарове.
ЗАБЕЛЕЖКА: Дано поста ми не бъде взет за комерсиален. Просто искам да внеса яснота. Няма да кажа точната технология в подробности. Ще коментирам някои цени.
Дано помогна на достатъчно сръчните да вникнат в разрешаването на прроблема, а тези които не умеят да насоча към получаването на качествена услуга.
Всичко което коментирам е на основа личен опит и професионални занимания.
Та както споменах проблема с пожълтели и мътни фарове е повсеместен за повечето марки.
Причината за ползването на тази нова тенология е безопастност от гледна точка на порязване при проишествие (както някой колега по-горе спомена), но също така
и чисто финансова. Фара от плексиглас е в пъти по-ефтин от стъклото.
При повечето пластмасови фарове има повърхностен слой безцветен лак.(Всъщност аз досега не съм попадал на фар без лаково покритие) То се наняся върху фара с
цел осигуряване на по-мека и еластична повърхност която да поема пораженията от дребни камъчета и песъчинки при движение с висока скорост близо зад друга кола.
При нас тази опастност не е чак толкова голяма, понеже нямаме чак такъв трафик и при бързо каране не сме много нагъсто, но все ще се наврем я в някоя разкопаница,
я зад някой камион....
Същият този лак, които е положен с цел защита е виновен за пожълтяването. УВ лъчите го прегарят, той става корав - лесно се люпи и пожълтява.Проблема с пожълтяването
се решава с премахването на слоя лак и полиране.
Някой от колегите изразиха мнение че ефекта е краткотраен и не особено задоволителен. Предполагам че причината е в тях и в неправилните им опити да полират.
В никой случай не може отново да пожълтее фара след полвин или една година. От първите ми стъпки в полирането на фарове досега са изминали около 7-8 години и до
момента нямам клиент които да се е върнал след 2 години и да са му пожълтяли отново фаровете. Всъщност нямам рекламация относно пожълтяването. Виж - с надраскването
нещата не са точно така - но ще обясня и за тях. След премахването на лака плексигласа остава твърда повърхност, която се драска по-лесно от лака. Имам предвид дребни
драскотини от камъчета и песъчинки. Не се надрасква при нормална употреба, миене, триене с кърпи и т.н. Всъщност драскотините които може да се получат в последствие
по никакъв начин не пречат на светенето, а и си има лечение и за тях. Прилага се профилактично "лъсване" през две години и нямаме грижи. Както споменах "лъсването"
не е крайно наложително, понеже веднъж изчистен от лака, фара повече няма да пожълтее. Всъщност може и да пожълтее самият плексиглас....... след десет години.
Освен това не е проблем да се лъсват така профилактично, понеже след като веднъж е полиран както трябва - фара се лъсва за нула време.
Първоначалното полиране се извършва изцяло машинно и отнема около 2-3 часа за 1 фар. Цената за такава услуга (при мен) е 40лв.за 1 фар. (препоръчително е да се правят и
двата фара наведнъж, за да станат еднакви.
Профилактичното полиране през 1-2 години отнема около 5 мин. и е на стойност 5 лв. за двата фара.
За колегите които са правили опити ще споделя: Свалянето на жълтото от лака, което отново се появява след време е защото с водна шкурка сваляте само повърхностен слой
от лака, самият лак трудно се полира, понеже е вече пресъхнал, прегорял и е склонен към пожълтяване в най скоро време. Аз започвам процедърата със суха шкурка около
150-200 единици. Следва минаване със шкурки през 100 единици, като целта на всяка следваща е да изтърка драскотините от по-едрата предишна.така ги докарвам до около
1300-1500 водна, след което минавам на няколко вида абразивни пасти и различни кечета.
Ако клиент види с какви абразиви му започвам фаровете и за какво "рендосване" иде реч и направо изпада в състояние близко до инфаркт. (особено ако е някоя по-нова кола
със скъпи фарове.
ЗАБЕЛЕЖКА: Пастиране и полиране са две различни процедури и пастите също са различни. Със стандартните пасти (3М, Търтъл и т.н.) може да изгладите някоя драскотинка в
лака на колата, но не може с тях качествено да се полира фара. Особено се забелязва разлика в качеството на полирането при така наречените "кристални" фарове.
Наричат се така не защото са от кристал, а защото са с кристален ефект - не са на релефни чертички и през тях се вижда рефлектора и самата крушка. При тях най добре
може да се види качеството на полиране.
Накой от колегите по-горе спомена лакиране наново. Краен песимист съм по този въпрос. Може да се лакира, но в никой случай не и с такъв гланц, какъвто се получава
при полирането, което ще рече че и прозрачноста няма да е така идеална. Сиреч - ако моя полиран фар мине през бояджията той ще го направи по-мътен.
Другият проблем при лакирането е риска от тотално унищожаване на фара. Имам не един случай с опити. За да лакира фар бояджията трябва да е истинско профи и да знае
какво прави и какви лакове ползва. Имаше случай с лак които беше проял пластмасата - фара беше млечно бял и целия на микропукнатини - лака беше разградил материала.
Това обаче са неща извън моята област и тях няма да коментирам.
След полирането и връщането на прозрачността на фара започват да се забелязват допълнителни проблеми. Имам предвид запрашаване и петна от вътрешната сртана на фара.
Някои обори идеята за миене на фара с течности, но сега аз ще оборя него. Фара се освобождава от всякаква електроника ксенон, крушки, ел.моторчета и т.н. Те повечето са уж
водонепроницаеми, но за всеки случай...... Смело се пълни с хладка вода и веро (за предпочитане е безсолно веро - на етикета пише дали съдържа соли). Яко лашкане
в различни посоки и колкото се измие - толкова. В никой случай не бъркаме вътре с тампони, парцали, памуци и т.н. Всеки директен допир дори с финна материя може да
повреди метализираното покритие на рефлектора. Затова - колкото се измие с лашкане - толкова. Накрая се изплаква 2-3 пъти с дестилирана вода - от нея не остават
изсъхнали капчици и калцирани отлагания. Не пробвайте със спирт и алкохоли - от тях остават изпарения които трайно полепват по вътрешната стена на фара и няма
миене - трябва да се отваря стъклото, а процедурата е трудна и не винаги е възможно (зависи от ползваното от производителя лепило)
За последната процедура (миенето отвътре) - само я споделям - не я предлагам като услуга. Все пак е възможно да остане петънце от някоя капка, но на фона на
мизерията която е била преди това вътре една две капки са нищо, обаче след като направя стъклото чисто ново и измия фара и той стане перфектен, клиента се сеща че
вътре се виждат две капки и почва да ръмжи - и аз затова предпочитам да не се занимавам - който иска да си ги мие.
Та в обобщение - качествено полираният фар се превръща в чисто нов с достатъчно дългосрочна издръжливост. 100% възвръщане на светлопропускливостта, възможност за
бързо и ефтино поддържане през следващите години и голяма усмивка на лицето от спестената сума за нови фарове.
ако има допълнителни питания не се стеснявайте - с каквото мога - с радост ще помогна.
Пластмасови заварки,възстановяване на счупени спойлери от смола, полиране на фарове, пастиране на автомобили, ремонт на счупени стопове (даже и с липсващи парчета)
Още един път - съжалявам че не разкривам цялостната технология, но с това си вадя насъщния и ми е отнело години труд да се превърна в профи.
По-долу ще постна няколко снимки на полирани фарове - на самите снимки пише кое е преди и кое е след полирането
С висока резолюция са за да се види качеството - цъкнете на снимката да я видите в голям размер
....... Имам проблем - не мога да кача снимките.........
От компа ми не ги приема. Качени са във фотобукет и им давам IMG адреса и ми изписва ерор и пак не ги качва.
Кой ще помага? :-??
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Полиране на фарове
Доста полезно мнение за което да благодарим на колегата. Какво ти комерсиално, това е повече от полезна информация от първа ръка.
Офтопик:
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Полиране на фарове
Вероятно сайта прави парчета с фотобукет.
Мисля ,че големината на снимките му е проблемна.
Мисля ,че големината на снимките му е проблемна.
Офтопик:
-
- Минаващ
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 авг 2009 22:46
- Skype: stoyan-stoyanov
- МПС: Daewoo Espero
- От: Пловдив
- Име: BUHALA
- Контакти:
Re: Полиране на фарове
намалих ги до 576/432 - 65 kb
и пак не ми ги ще.
Колегата izparitel се пробва да ми обясни на лични - ама тия компютърни простотий не са лесни като полирането на фарове
и пак не ми ги ще.
Колегата izparitel се пробва да ми обясни на лични - ама тия компютърни простотий не са лесни като полирането на фарове
Re: Полиране на фарове
Мил ли си с дестилирана вода?BUHALA написа:Смело се пълни с хладка вода и веро (за предпочитане е безсолно веро - на етикета пише дали съдържа соли). Яко лашкане
в различни посоки и колкото се измие - толкова. В никой случай не бъркаме вътре с тампони, парцали, памуци и т.н. Всеки директен допир дори с финна материя може да
повреди метализираното покритие на рефлектора. Затова - колкото се измие с лашкане - толкова. Накрая се изплаква 2-3 пъти с дестилирана вода - от нея не остават изсъхнали капчици и калцирани отлагания.
Така хубаво измива всичко от 2 3 пъти и имаш чувството, че не си мил нищо.
Особенно продукти съдържащи ПАВ като верото. После пробвал ли си да сипеш малко чешмяна вода и да разклатиш, да видиш колко пяна ще се образува още?
Ако икаш може да пробваш и с деминерализирана вода, или пък да направиш сапунка с тези води.
Ефекта на миене е само визуален и се създава илюзия, че е измито.
Дестилираната и деминерализираната вода отмиват само пяната, но оставят филм от ПАВ, който немогат да отсранят.
Може да пробваш в някакъв съд, сипи веро и вода, разклати и след това го измии с една от посочените води. После разтъркай част от съда с пръст или цяла ръка и виж какво се получава. Стените на съда са лигави от недоотстраненото веро и се получава бял филм в областа в която търкаш. Образува се още пяна. И нея измии с дестилирана или деминерализирана и отново потъркай.
Разбирам те защо не се бърка във фара и защо изплакваш с дестилирана вода, но една част от верото все още е останала вътре в него, което не се вижда с око.
Lanos 1.4 SE SOHC
-
- Минаващ
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 авг 2009 22:46
- Skype: stoyan-stoyanov
- МПС: Daewoo Espero
- От: Пловдив
- Име: BUHALA
- Контакти:
Re: Полиране на фарове
Мил съм, разбира се. Много пъти.
Измиваш и изплакваш до пълно отстраняване на верото с обикновенна вода. Верото без съдържание на соли се изплаква много по лесно - затова го препоръчах. С дестилирана вода се изплаква най накрая - целта и е само да не останат калцирани отлагания от обикновенната вода.
Понеже става въпрос за процес който е доста притеснителен за повечето хора а именно - яко пълнене на фара с вода - затова мога да препочъчам следната идея: Преди да се пробвате със своите - намерете си един ефтин фар (от някоя морга) и пробвайте миенето.
Измиваш и изплакваш до пълно отстраняване на верото с обикновенна вода. Верото без съдържание на соли се изплаква много по лесно - затова го препоръчах. С дестилирана вода се изплаква най накрая - целта и е само да не останат калцирани отлагания от обикновенната вода.
Понеже става въпрос за процес който е доста притеснителен за повечето хора а именно - яко пълнене на фара с вода - затова мога да препочъчам следната идея: Преди да се пробвате със своите - намерете си един ефтин фар (от някоя морга) и пробвайте миенето.
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Полиране на фарове
Днес докато си говорехме с Бухала полирахме стоповете от Есперото .
Бяха надраскани от множеството пъти сваляне и качване на колата.
Имаха дори и дупчици от пръски от C0-то
Забележете ,че заводския блясък на самия стоп бледнее пред полировката.
На първата снимка ясно се вижда ,че стопа е по-мътен , докато след като той ги полира станаха в пъти по-ярки.
Много рядко мога да кажа за някой хубава дума освен ако не го е заслужил напълно.
Такъв характер съм , но той определено разбира от тази работа и без съмнение всяка негова дума заслужава вашето доверие.
Много сори за кофтито снимка ,ама тея Н95ци толкова могат. )
Бяха надраскани от множеството пъти сваляне и качване на колата.
Имаха дори и дупчици от пръски от C0-то
Забележете ,че заводския блясък на самия стоп бледнее пред полировката.
На първата снимка ясно се вижда ,че стопа е по-мътен , докато след като той ги полира станаха в пъти по-ярки.
Много рядко мога да кажа за някой хубава дума освен ако не го е заслужил напълно.
Такъв характер съм , но той определено разбира от тази работа и без съмнение всяка негова дума заслужава вашето доверие.
Много сори за кофтито снимка ,ама тея Н95ци толкова могат. )