здравейте. имам КАЛОС 1.4/8 2005г. на 67000км. взех го скоро от първия собственик (жена) и количката е много запазена (направо си мирише на нова) с изключение на някои козметични външни забележки. това, което ме дразни е големия луфт на скоростния лост. отворих маншона и забелязах че цялата система за предаване на движенията от лоста към ск.кутия е от пластмаса а рамото е тенекиено. лоста лагерува в рамото посредством някаква черна гумена/пластмасова топка, която ми се струва че е износена (не си личи ако не се разглоби защото има почерняла смазка) но под механизма има черни стружки което ми подсказва, че са от топката защото всички останали пластмаси в механизма са бели. малко се притеснявам да разглобявам тъй като както казах всичко изглежда доста крехко и да не взема да изкарам очи вместо да изпиша вежди.... та въпроса ми е някой сменял ли е нещо по тоя механизъм и лоста по принцип такава голяма хлабавина ли има в неутрално положение? (около 4-5см....като на дърт икарус)
п.с. тея некадърници от GM не можаха ли да видят как японците си правят скоростите и да се научат един път за винаги??!! всичките им коли трябва с крак да им вкарваш ръчките....
голям луфт в скоростния лост
- milefff
- Редовен
- Мнения: 168
- Регистриран: 18 апр 2009 21:07
- Skype: milefff
- МПС: ту има , ту няма :)
- От: Русе
Re: голям луфт в скоростния лост
и нашия калос е така
само дето е на 330000 км
само дето е на 330000 км
Re: голям луфт в скоростния лост
Луфта е от "пеперудата" т.е. от системата от щангички м/у скоростната кутия и края на лоста за скоростите. Сменя се с нова или се омотава стабилно с тел,малко просташко,но върши отлична работа.
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън