Боя, лак, ламарини, стъкла. Салон, стелки, чистачки. Препарати за почистване, методи за освежаване, проблеми.
-
ogi
- АДМИНИСТРАТОР

- Мнения: 7110
- Регистриран: 04 авг 2007 20:43
- МПС: А6 quattro
- От: София
- Име: Оги
#1
Непрочетено мнение
от ogi » 13 ное 2007 20:17
Вече втора сутрин влизам през предната дясна врата, защото тя е единствената която успявам да отключа и то с ключа (дистанционното не успява да премести машинките. За уплътненията ясно - ще ги намажа с течен парафин, ама какво да правя със замръзващите механизми?

Най-лошото е, че като отворя веднъж вратата и при отварянето се заключва и ако я изтърва - край! Така си заключих ключовете преди 2-3 дни вътре докато работеше двигателя и стържех стъклата отвън, днес пак го направих, но за щастие с един колега в колата

Така и още нямам дубликат на ключовете

... Просто ужас!
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.

ex A6 AKN MT
__.A6 BAU AT

-
Vesko1
- Глобален модератор

- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
-
Контакти:
#2
Непрочетено мнение
от Vesko1 » 13 ное 2007 20:34
ogi написа:Вече втора сутрин влизам през предната дясна врата, защото тя е единствената която успявам да отключа и то с ключа (дистанционното не успява да премести машинките. За уплътненията ясно - ще ги намажа с течен парафин, ама какво да правя със замръзващите механизми?

Най-лошото е, че като отворя веднъж вратата и при отварянето се заключва и ако я изтърва - край! Така си заключих ключовете преди 2-3 дни вътре докато работеше двигателя и стържех стъклата отвън, днес пак го направих, но за щастие с един колега в колата

Така и още нямам дубликат на ключовете

... Просто ужас!
Оги ,като се размразят на обед ,отключи ги с дистанционното,но послене ги заключвай с дистанционното ,а само с ключа да видим как ще е на другия ден.Иначе по принцип има спреьове за ключалки и механизми,ама трябва да се свалят корите за да се напръскат механизмите,което си е хуйня в общи линии.Другия вариант е да си напълниш незамръзваща течност за стъклата и да си ги размразяваш като мен със пръскане и работа на чистачките....и нагреватела на задното стъкло естествено!

-
ogi
- АДМИНИСТРАТОР

- Мнения: 7110
- Регистриран: 04 авг 2007 20:43
- МПС: А6 quattro
- От: София
- Име: Оги
#3
Непрочетено мнение
от ogi » 13 ное 2007 22:46
Не мисля, че има някаква идея в това с дистанционното и ключа - като заключа с ключа, или дистанционното задействам всички машинки пак. Като вкарам ключа и завъртането му коства "счупване" (на леда) преди да завъртя ключа. Вратата се заключва после защото машинката не е преместена до края и при следващото хлопване се заключва.

Пръскалката на чистачките ми се запуши преди няколко месеца като смених течността и така и не я оправих..(т.е. оправях я с разглобяване и продухване на тръбичките, но работеше до 3 пръскания), (същата участ ме сполетя и с кофти партида бензин, добре, че не се набутах с компютърна диагностика и т.н., както си бях наумил, минах само с 80лв за продухване на дюзи, без особен ефект - като налях друг бензин се оправи) по тия бензиностанции продават пълни боклуци и ментета и човек може да се прецака жестоко!!!! Смъкването на корите съм го правил и си е пълен шит! Не ми се мисли да го правя зимата! Иначе като запаля и пусна подгревите на стъклото и огледалата и да вее на 4 всичко се размразява за 5 мин...стига да не се заключа по гореописаният начин (т.е. отключа ли веднъж да си седя в колата, че после се самозаключва)

Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.

ex A6 AKN MT
__.A6 BAU AT

-
DufuZ
- Редовен

- Мнения: 275
- Регистриран: 05 авг 2007 19:42
- МПС: ___нь___
- От: Пловдив
#4
Непрочетено мнение
от DufuZ » 14 ное 2007 11:38
има си препарати за ключалки,по бензиностанциите е пълно, опитай..не са скъпи
-
Vesko1
- Глобален модератор

- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
-
Контакти:
#5
Непрочетено мнение
от Vesko1 » 14 ное 2007 19:33
DufuZ написа:има си препарати за ключалки,по бензиностанциите е пълно, опитай..не са скъпи
Ако е ключалката ,добре но ако е буталцето на машинката,тогава няма да стане.Днес и на мен сутринта ми се случи подобно нещо-3 -те врати се отключиха,но дясна предна-НЕ,макар че бутончето до стъклото се беше вдигнало нагоре-...но не докрай.Наложи се жената да седне отзад.След като спрях в центъра ,отидох и я отключих с ключа ,а след това пак я заключих чрез централното.После вече нямаше проблеми.Мисля че се получава овлажняване на буталцето и то замръзва и ел.магнита не може да го раздвижи.Само ТЕХНИЧЕСКИ ВАЗЕЛИН мисля че ще оправи работата.
Оги ,как се свалят тея кори на вратите-голяма хуйня ли е тва упражнение.
-
ogi
- АДМИНИСТРАТОР

- Мнения: 7110
- Регистриран: 04 авг 2007 20:43
- МПС: А6 quattro
- От: София
- Име: Оги
#6
Непрочетено мнение
от ogi » 14 ное 2007 20:20
Точно за буталцата говоря - днес си направих експеримент, но времето бе меко за да го завърша на замръзнали врати. Проблемът, който установих е, че когато замръзнат машнките и се случва следното: предна лява (шофьорска) врата не се отключва, защото в нея е механизма за централното и по трудно се мести (съответно натрупва повече лед), задните 2 врати не се отварят заради уплътненията, понеже са по-леки самите врати и изглежда сякаш трябва голямо усилие да ги разлепиш и освен това говорим за ситуация, в която дистанционното не може да помръдне машинките, а отзад няма ключалки. Предна дясна врата се успява да се отключи с ключ, понеже е самостоятелна, не изисква особено усилие да завъртиш ключалката (за разлика от шофьорската). Проблемът със самозаключването е, че като отворя някоя врата и механизма за отваряне не отива до край и при следващо затваряне се връща на "заключено" и се почва с адреналина
Веско, не знам за какви бутончета на вратите говориш, понеже при мен са едни "чопове" които са в конзолата на дръжката за отваряне. Виж ми снимките за да сравниш дали е същото. Корите на вратите се свалят средно трудно (защото миналата седмица помагах на един приятел с Типо да му сменим счупеното стъкло (заради касетофон за 10лв!) и там си беше пълен шит). Развива се болта на отделението за отваряне и май имаше още един-два на пластмасата долу и после всичко е на щипки. които за щастие не се чупят. Гадното е горната част, която се маха заедно с вътрешното уплътнение на стъклото (то трябва да е смъкнато). Маха се лайсната на отварачката за вратата и се бута нагоре. Слагането е по-гадно, понеже пречи оная пластмаса отпред със пищялката на нея (която ми отне доста време да я махна). Трябва само да нацелиш къде влизат щипките, което си е малко изнервящо...
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.

ex A6 AKN MT
__.A6 BAU AT

-
Vesko1
- Глобален модератор

- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
-
Контакти:
#7
Непрочетено мнение
от Vesko1 » 14 ное 2007 21:12
Бутончето съм ти го показал със стрелка

-
ogi
- АДМИНИСТРАТОР

- Мнения: 7110
- Регистриран: 04 авг 2007 20:43
- МПС: А6 quattro
- От: София
- Име: Оги
#8
Непрочетено мнение
от ogi » 17 ное 2007 00:14
Първо - това, което ми показваш е задна врата и второ - явно има разлики, защото при мен не са палци а това -

виж дръжката за отваряне - та над нея.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.

ex A6 AKN MT
__.A6 BAU AT

-
Vesko1
- Глобален модератор

- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
-
Контакти:
-
ogi
- АДМИНИСТРАТОР

- Мнения: 7110
- Регистриран: 04 авг 2007 20:43
- МПС: А6 quattro
- От: София
- Име: Оги
#10
Непрочетено мнение
от ogi » 20 дек 2007 19:30
Аз се оправих с моите така:
1. Купих си течен парафин и намазах уплътненията.
2. Напръсках вътре в ключалката с WD80
3. Заключвам вратите през централното (с ключа), а не през дистанционното - разликата е, че дори и да замръзнат машинките, мога да си отключа с ключ после, иначе не става.
Не ми е съвсем ясно защо така става, но като заключа с дистанционното и после не мога ни с него, ни с ключ, тогава мога да отключа само дясната врата (защото отключва само себе си и механизма й е олекотен и лесно се разчупва леда); докато като заключа с ключ, после се отваря безпроблемно и по двата начина и всички врати и при много голям студ.
Понеже направих всички операции по борба с замръзването наведнъж ми се иска да пробвам без 3-та точка но тези дни точно не ми се екпериментира, че температурите сутрин клонят към -10 и не ми се губи време около колата, вместо да пия кафе на топло във фирмата.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.

ex A6 AKN MT
__.A6 BAU AT

-
Dregnot
- Нов

- Мнения: 69
- Регистриран: 18 ное 2007 10:14
#11
Непрочетено мнение
от Dregnot » 21 дек 2007 17:55
И аз имах проблем със замръзването, но си взех едно малко флаконче с някаква уж много добра смес. Като напръсках ключалката, замириса на нафта
Друг проблем е че ми залепва уплътнението на вратата към купето ама...ще го оправям по на лято.
-
Vesko1
- Глобален модератор

- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
-
Контакти:
#12
Непрочетено мнение
от Vesko1 » 21 дек 2007 19:59
Dregnot написа:И аз имах проблем със замръзването, но си взех едно малко флаконче с някаква уж много добра смес. Като напръсках ключалката, замириса на нафта
Сигурен съм ,че това малко флаконче струва 3-4лв ..и е на фирмата SONAX....и това флаконче съдържа спирт ,фино машинно масло и някакъв незамръзващ флуид всичко в миксирана смес.Хубавото на тази смес е ,че не уврежда боята и лака.Затова е хубаво такива неща да се купуват само изпитана марка.Е малко скъпички са ,ама кво да правим като са ни ниски доходите

-
Izparitel
- Глобален модератор

- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
#14
Непрочетено мнение
от Izparitel » 29 ное 2008 20:41
След като преди няколко дни не успях да си отключа Нубирата заради замръзнала карантия на вратите, днес намазах с грес металните части на заключващия механизъм /колкото можах да стигна/ и металните лостове /по-скоро телове/ в часттите в които има триене.
Нямам идея дали ще помогне, но се надявам поне да не навреди.
Намазах отново уплътненията с течен парафин и сега чакам следващия лют студ за да видя дали има полза.
Стискам палци проблема с отварянето сутрин в студа да остане само спомен.

-
Vesko1
- Глобален модератор

- Мнения: 2325
- Регистриран: 28 авг 2007 22:42
- МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
- От: Кърджали
-
Контакти:
#15
Непрочетено мнение
от Vesko1 » 30 ное 2008 19:57
Ако има ефект ще те помоля да пишеш след следващия студ.Видях ти страхотната тема за корите на вратите ...и ако има ефект ще направя и аз същото като теб...че миналата година влизах няколко пъти през багажника(добре че съм с комби)
