Надраскана кола - помогнете!
-
- Редовен
- Мнения: 278
- Регистриран: 25 ное 2010 21:09
- Skype: taran.bg
- МПС: daewoo nexia R.I.P
- От: Sofia
- Име: taran
- Контакти:
Re: Надраскана кола - помогнете!
Снимай и резултата след полирането,че ми е любопитно.
- gigabate
- Активен
- Мнения: 514
- Регистриран: 31 мар 2010 20:47
- Skype: ivan_444
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE LPG-BRC
- От: Казанлък
- Име: Иван
Re: Надраскана кола - помогнете!
Станало е направо същия нюанс,само дето стои без гланц обработения участък.Сега го мини с полираща паста с някакво меко парцалче.Мисля че почти ще се изравни гланца на боята!
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... ewoo-lanos" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Надраскана кола - помогнете!
Става добре, ако бялото е просто от самия одран лак, ако драскотината е дълбока до грунда отдолу, или ламарината, леко се замаскира с лака отгоре, но продължава да си личи. Все пак е по-добре.
- gigabate
- Активен
- Мнения: 514
- Регистриран: 31 мар 2010 20:47
- Skype: ivan_444
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE LPG-BRC
- От: Казанлък
- Име: Иван
Re: Надраскана кола - помогнете!
Така е !
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... ewoo-lanos" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Редовен
- Мнения: 278
- Регистриран: 25 ное 2010 21:09
- Skype: taran.bg
- МПС: daewoo nexia R.I.P
- От: Sofia
- Име: taran
- Контакти:
Re: Надраскана кола - помогнете!
Ако драскотината е само в лака,няма смисъл да си омазваш така колата,с полир машината,като я минеш,лака пак се избистря,релефа от вдълбаването остава,но не се набива така на очи.ogi написа:Става добре, ако бялото е просто от самия одран лак, ако драскотината е дълбока до грунда отдолу, или ламарината, леко се замаскира с лака отгоре, но продължава да си личи. Все пак е по-добре.
Ако е до грунд или метал е нормално да си личи,както и да го обработиш.
- gigabate
- Активен
- Мнения: 514
- Регистриран: 31 мар 2010 20:47
- Skype: ivan_444
- МПС: Daewoo Lanos 1.4SE LPG-BRC
- От: Казанлък
- Име: Иван
Re: Надраскана кола - помогнете!
То се вижда че драскотината не е само в лака а е достигнала шприцкита(грунда)под боята! Бяла ли е значи е шприцкит
http://www.carspending.com/bg/vehicles/ ... ewoo-lanos" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Първи впечатления..
И така:
след 1 мес. ползване и 2,5 хиляди км. извънградско, получих първа пробоина в боята на капака от камъче и то в София.
Петното е малко но чак до метала, сега се чудя какво да правя, КАСКОто дали покрива подобни щети?
Освен това не ми се иска след всяка точка да пребоядисам капака, предпочитам да го правя поне веднъж годишно, въпроса е как да консервирам щетата да не тръгне ръжда?
За техническите прегледи пише че правят огледи за корозия, дали щетите влияят върху гаранцията?
след 1 мес. ползване и 2,5 хиляди км. извънградско, получих първа пробоина в боята на капака от камъче и то в София.
Петното е малко но чак до метала, сега се чудя какво да правя, КАСКОто дали покрива подобни щети?
Освен това не ми се иска след всяка точка да пребоядисам капака, предпочитам да го правя поне веднъж годишно, въпроса е как да консервирам щетата да не тръгне ръжда?
За техническите прегледи пише че правят огледи за корозия, дали щетите влияят върху гаранцията?
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Първи впечатления..
Аз си взех маркер за такива цели...
Да, ако се загледаш си личи (нямаше същия цвят) , но пък блокира развитие на ръждата..
Да, ако се загледаш си личи (нямаше същия цвят) , но пък блокира развитие на ръждата..
Re: Първи впечатления..
Това с четчицата е ясно - въпроса е дали случая се покрива от КАСКО,slowtraveler написа:Аз си взех маркер за такива цели...
Да, ако се загледаш си личи (нямаше същия цвят) , но пък блокира развитие на ръждата..
все пак колата е нова и ако след една година се нашари с дупчици, макар и туширани на ръка - ще е доста грозно.
И не се знае какво ще кажат на ТО като видят поправките - гаранцията за корозия остава ли?
Re: Първи впечатления..
Каското покрива тия щети. Зависи все пак от застрахователя ти но се покриват. А ти тез точки не ги мисли ще си събереш цяла колекция повече внимавай по челното стъкло да нямашwizli написа:И така:
след 1 мес. ползване и 2,5 хиляди км. извънградско, получих първа пробоина в боята на капака от камъче и то в София.
Петното е малко но чак до метала, сега се чудя какво да правя, КАСКОто дали покрива подобни щети?
Освен това не ми се иска след всяка точка да пребоядисам капака, предпочитам да го правя поне веднъж годишно, въпроса е как да консервирам щетата да не тръгне ръжда?
За техническите прегледи пише че правят огледи за корозия, дали щетите влияят върху гаранцията?
Leganza 2.0 136hp
Re: Първи впечатления..
Би трябвало автомобила да е застрахован в компания, която има договор с дилъра, който ти я продал и при евентуален ремонт щетите да се отстраняват в неговия сервиз. Това безусловно ти гарантира правата по гаранцията за корозия.wizli написа:......И не се знае какво ще кажат на ТО като видят поправките - гаранцията за корозия остава ли?
Lancia Lybra 2.4 jtd SW, Logan 1.4 MPI, Fiat Punto 1.2 ELX, Ford Puma 1.7 16V
Re: Първи впечатления..
Моята е застрахована в ЛевИнс /дадоха най-добра оферта/ не са свързани с дилъра,
не съм сигурен, че ще сервизирам колата там където съм я купил, зависи от моментните цени когато стане на 1 година/разликите в цените са големи/, освен това имам друг дилър на 2 крачки /Дженесъс Ауто/ при други равни ще е там.
Сигурен съм, че до края на засрахователния период ще се нашари повече и не ми се ходи 10 пъти за един капак, мисля да изчакам до края и после всичко наведнъж.
Въпроса е как да консервирам дупчиците да не тръгне ръжда?
Или цялата стратегия е грешна?
П.С. Стъклото също вече има няколко малки удара, в руския форум доста се оплакват от слабите стъкла и боята. Някои са сменяли вече по 2 челни стъкла.
не съм сигурен, че ще сервизирам колата там където съм я купил, зависи от моментните цени когато стане на 1 година/разликите в цените са големи/, освен това имам друг дилър на 2 крачки /Дженесъс Ауто/ при други равни ще е там.
Сигурен съм, че до края на засрахователния период ще се нашари повече и не ми се ходи 10 пъти за един капак, мисля да изчакам до края и после всичко наведнъж.
Въпроса е как да консервирам дупчиците да не тръгне ръжда?
Или цялата стратегия е грешна?
П.С. Стъклото също вече има няколко малки удара, в руския форум доста се оплакват от слабите стъкла и боята. Някои са сменяли вече по 2 челни стъкла.
-
- Напреднал
- Мнения: 417
- Регистриран: 30 юли 2010 22:32
- МПС: Daewoo Leganza
- От: burgas
- Име: emil nikov
Re: Първи впечатления..
Един приятел преди време "тушираше" такива малки наранявания на предния си капак с безцветен лак за нокти
Re: Първи впечатления..
Браво, сигурно и цвят може да си подбере?emil nikov написа:Един приятел преди време "тушираше" такива малки наранявания на предния си капак с безцветен лак за нокти
Ако бе стара кола, щях да си взема 100гр. автобоя и с клечка... ама за нова не знам, а и КАСКОто е доста пари...
- Hunter
- Напреднал
- Мнения: 421
- Регистриран: 01 сеп 2012 22:40
- МПС: Subaru Forester 2.0
- От: София
- Контакти:
Re: Надраскана кола - помогнете!
При мен на Ланоса точно под решетката на капака започнаха да си личат ръждиви точки, явно от камъчетата при висока скорост и други такива. Имам шишенце (като от лак) с направена по каталог боя, предполагам тя ще консервира ръждата да не се разпростира
п.с. друг по "екстравагантен" вариант е една лента сребристо "карбоново" фолио под решетката
п.с. друг по "екстравагантен" вариант е една лента сребристо "карбоново" фолио под решетката
Subaru Forester 2.0 LPG
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex