Дата и час: 25 Фев 2018 20:53

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




 Страница 4 от 6 [ 77 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Юли 2010 13:36 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Прав си за загубите, но забравяш, че имаш 'събиране' на иначе безвъзвратно загубена енергия при намаляване на скоростта...
Освен това имаш намаляване загубите в ДВГ, защото двигателя работи само тогава, когато е нужен.
Затова и хибрида при експлоатиране в предвидена за него обстановка (градско или умерено каране извънградско) дава доста по-нисък разход от обикновения автомобил...
Значи сумарно загубената енергия е по-малко (coolbeer)
А потърси за тея скоростни кутии - наистина интересно техническо решение :lol:

П.С.2х800kW хибрид беше на кораб :lol:



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Юли 2010 15:15 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2008 21:20
Мнения: 10189
МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
От: Най-голямото село в БГ /София/

Offline
На времето много се чудех защо дизеловите локомотиви са в същност дизел-електрически. Вместо дизеловия двигател да задвижва колелата посредством скоростна кутия се оказа, че двигателя върти електрически генератор, а той от своя страна захранва електродвигатели, които задвижват колелата. И генератора, и електродвигателите имат К.П.Д. по-малък от 100 % и по този начин има сериозни загуби. Съответно генератора и електродвигателя си имат допълнително собствено тегло. Въпреки това конструкторите са предпочели този вариант пред огромна механична скоростна кутия. Предполагам, че при по-мощните агрегати К.П.Д. е значително по-високо, което прави загубите допустими.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Юли 2010 21:27 
Напреднал
Напреднал

Регистриран на: 02 Окт 2009 10:32
Мнения: 477
Местоположение: Варна
Skype: bgproximus
МПС: Aveo 5
От: Varna
Име: Proximus

Offline
Това с дизеловите локомотиви се дължи на това, че нито един двигател с вътрешно горене няма качествата на електрическия - константен въртящ момент и лекота при управление при каквито и да е обороти. Макар че в локомотивите до колкото знам се влагат доста по-специални видове мотори - тягови електродвигатели.
И да си доизкажа какво друго не му харесвам на хибрида :) В случая с Волт, имаш бензинка 1.4 на която пак трябва да сменяш масло, ремъци, филтри, охладителни течности (ок, може би по на рядко)... другата седмица ще ходя в Каргоекспрес да ме одрънкат едно 200кинта за ТО1. Остава само кефа от ниския разход на бензин или нулевия такъв на градско. Не че е малко, ама ако толкова го влече човек да кара без да дава пари за бензин -слагаш си една метанова уредба и си караш на цена от няколко лева/100км.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 23 Юли 2010 00:00 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 03 Мар 2010 23:16
Мнения: 44
МПС: ВАЗ 21104
От: Лакатник

Offline
Ефективността не я мислете. При електронните джунджории когато мощностите стигнат няколко стотин вата поне кпд-то минава 90%. Което при преобразуването е много малко като загуба реално погледнато. Както вече казахте управлението на един електромотор спестява доста главоболия с предавките на двигател с вътрешно горене и самия двигател. Но все пак идеята е да имаш изцяло ел. кола, защото наистина конструкцията е прекалено сложна - хем поддържаш бензинова кола, пък и в сметката и електрическа в добавка. И цялата цена сумарно не може да се мери да речем с една кола на метан например, пък тя ще излезе и по евтино и сигурно дори ще минава и по екологични показатели хибрида. Цялата работа е да чакаме докато се реши достатъчно проблема с батериите и колите да станат достатъчно достъпни че да са масови... и не на последно място да не поскъпне тока прекалено дотогава... :lol:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Юли 2010 09:18 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
http://www.dnevnik.bg/skorost/2010/07/2 ... 0/?ref=rss

Не знам, ама за тея пари бих предпочел лексъс хибрид...



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Юли 2010 11:16 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Цената беше ясно, че ще бъде висока, ама тия 550 км пробег нещо много ми се виждат. В лабораторията може да е реален резултат, но не и в истинския свят...



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Юли 2010 15:37 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Прочети хубаво статията...
VOLT си е хибрид.
~60км може да врътне на акумулатори, след което може да продължи само с вградения ДВГ, който да дава енергия и да зарежда акумулаторите....
Горивото ще му стигне за 550км (резервоар)...
А толкова висока цена не съм очаквал. Цената е по-висока отколкото на Приуса (той също има чисто електрически режим), и е съпоставима с тази на Лексъс...
Ако съм купувач на такъв автомобил, едва ли бих предпочел Шеви пред Лекъс, който е утвърден и изпитан в практиката, а и доста по-луксозен...



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Юли 2010 00:37 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Напоследък съм много разсеян, неща които ги знам, просто ги забравям за момент... |(
Разбира се, че е хибрид и подобен пробег е възможен благодарение на бензиновия двигател, макар и пак може да се поспори дали ще бъдат 550 км. Както знаем лабораторните замервания се различават доста от действителноста.
В БГ си мисля, че трудно ще се намери Лексъс хибрид на бъдещата цена на Волт за тукашния пазар(ако изобщо се предлага). Тук повече май ще разчитат на близнака Ампера. Наистина цената е по-висока от на Приус, но и Шевито(Опел) има доста по-голям пробег в електрически режим. Логично е Волт/Ампера да се представят по-добре от Приус що се отнася за разход на гориво....



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Юли 2010 09:09 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
The Stig написа:
.... В БГ си мисля, че трудно ще се намери Лексъс хибрид на бъдещата цена на Волт за тукашния пазар(ако изобщо се предлага).....

Предполагам, че обявената цена на Volt е за щатите.
Обявената стартова цена там на хибридите Лексъс HS е 34к$ (близък като размер до Волт).... RX(SUV) е 42к$....
Затова ми се струва, че обявената цена на Волт е прекалено висока...



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Юли 2010 12:43 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
В USA наистина цените са така, но въпреки това предполагам че модела ще има успех там.
Аз имах в предвид цените и пазара тук. За жалост цената на RX доста се различава от тази му отвъд Атлантика( както и на всички автомобили) (censored)



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 29 Юли 2010 12:56 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Прав си, че тук цените много се различават, но при условие, че Лексъс е по-евтин от Шевролета в САЩ, едва ли в БГ нещата ще са различни...
Затова смятам, че в БГ Волт ще се продава на по-висока цена от Лексъса.
А чисто технически не смятам, че тепърва прохождащ хибриден модел ще надмине с първия си опит Тойота/Лексъс, които работят ефективно по въпроса от доста време - имат масово производство/продажби от над десетилетие...

Иначе за успеха - за всяка кола си има пътници, така-че сигурно ще има продажби (coolbeer)



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Юли 2010 15:21 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 03 Мар 2010 23:16
Мнения: 44
МПС: ВАЗ 21104
От: Лакатник

Offline
Ако гледаме от гледна точка на дизайна Волта е по напред според мен, а той продава най напред. Повечето не ги вълнуват толкова техническите подробности, освен разход и к.с. в последно време,после и цената. Която с подобна кола може и да е компромис...


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Юли 2010 16:15 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
За дизайн не споря - всеки има свое мнение...
За мощност - това лексъсче доколкото си спомням правеше 0-100 за около 8.2сек...
Но според мен дори и дизайна е много сходен (аеродинамиката си иска своето):
Изображение
Изображение

Ето го и Волта наяве (снимката е произволно свалена от интернет, за онагледяване на действителния дизайн):
Изображение



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Юли 2010 16:51 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 03 Мар 2010 23:16
Мнения: 44
МПС: ВАЗ 21104
От: Лакатник

Offline
Май това е актуалния вид: :^)
Изображение
http://www.chevrolet.com/pages/open/def ... info-0_0_2
И едно дето попаднах случайно:
http://green.autoblog.com/2010/04/08/ul ... on-itunes/


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Chevrolet Volt
Непрочетено мнениеПубликувано на: 30 Юли 2010 18:01 
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010 20:43
Мнения: 2761
Skype: hihit_
МПС: Audi A3 8P / Lanos
От: Плевен/Белене
Име: Стефан Арабаджиев

Offline
Мда, това е ''муле'' - купето на Круйз с техниката на Волт. Иначе хора много, съответно вкусове различни, всеки решава за себе си кое е по-красиво и за какво ще си даде парите. :-))



_________________
Изображение
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 4 от 6 [ 77 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Gemius