Да Ви се похваля - 2
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Да Ви се похваля - 2
Да се похваля наистина, с нещо скромно.
Направих си подарък- 2 броя ключодържатели с моя милост . Оригинален и лицензиран продукт на Top Gear, BBC. Много съм доволен.
Направих си подарък- 2 броя ключодържатели с моя милост . Оригинален и лицензиран продукт на Top Gear, BBC. Много съм доволен.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Да Ви се похваля - 2
П.С. За подозрителните - НВО не е Начално Военно Обучение
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Да Ви се похваля - 2
Това е пропуск за всяко едно учебно заведение.
Умно е детето и все така да се представя за напред.
На къде сте се ориентирали?
Умно е детето и все така да се представя за напред.
На къде сте се ориентирали?
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Да Ви се похваля - 2
За сега - английската гимназия - Варна...
Мотивирана бе отдавна да кандидатства там... Причината - съвсем не реномето и славата на училището.
Ами е далеч по-прозаично - щото първо ще има 'покровителството' на дванадесетокласник.
И второ - брат и ще я кара на училище (да да - това нещо не го вярвам много много - 12 клас вече са 'айляци' и ще поразредят ходенето на училище)
Има само един риск за смъкване на общия бал на щерката, но за него ще отворя отделна тема, защото този проблем май започва да става масов и важен...
Мотивирана бе отдавна да кандидатства там... Причината - съвсем не реномето и славата на училището.
Ами е далеч по-прозаично - щото първо ще има 'покровителството' на дванадесетокласник.
И второ - брат и ще я кара на училище (да да - това нещо не го вярвам много много - 12 клас вече са 'айляци' и ще поразредят ходенето на училище)
Има само един риск за смъкване на общия бал на щерката, но за него ще отворя отделна тема, защото този проблем май започва да става масов и важен...
- miroki
- VIP потребител
- Мнения: 3096
- Регистриран: 19 май 2010 08:32
- МПС: lanos 1.6 16V
- От: varna
- Име: miroki
Re: Да Ви се похваля - 2
Е браво. Да ти е жива и здрава, малко 6 тици има.
При моята щерка нещата са така:
БЕЛ 5,298 - 5,488
Мат. 5,809 - 5,323
При моята щерка нещата са така:
БЕЛ 5,298 - 5,488
Мат. 5,809 - 5,323
- djokki
- Активен
- Мнения: 758
- Регистриран: 07 юли 2009 17:50
- МПС: Kalos C20XE, Lanos 2.0i и др
- От: България,Стара Загора
- Име: djokki
Re: Да Ви се похваля - 2
Да се похваля и аз
През уикенда бях в Австрия и купих два Шевролета.Едно Авео и една Нубира които скоро ще станат жълти естествено.
Снимки ще кача като ги боядисам че сега нямам!
През уикенда бях в Австрия и купих два Шевролета.Едно Авео и една Нубира които скоро ще станат жълти естествено.
Снимки ще кача като ги боядисам че сега нямам!
Re: Да Ви се похваля - 2
баво бре.ваште отличници,мойте разбойници само тройкиmiroki написа:Е браво. Да ти е жива и здрава, малко 6 тици има.
При моята щерка нещата са така:
БЕЛ 5,298 - 5,488
Мат. 5,809 - 5,323
давай фотоси да видим новите популнения на форума и твоя автопаркdjokki написа:Да се похваля и аз
През уикенда бях в Австрия и купих два Шевролета.Едно Авео и една Нубира които скоро ще станат жълти естествено.
Снимки ще кача като ги боядисам че сега нямам!
- The Stig
- Модератор
- Мнения: 2761
- Регистриран: 20 мар 2010 19:43
- Skype: hihit_
- МПС: Audi A3 8P / Lanos
- От: Плевен/Белене
- Име: Стефан Арабаджиев
Re: Да Ви се похваля - 2
Да се похваля... след няколко години отлагане и нежелание, най-после и аз станах модерен- взех си умен телефон. Ужас, изложих се...
Голямо чудене дали ябълка, дали андроид или уин телефон... пък и въобще си нямам на идея от тези работи. Е, избрах Sony xperia P - доста добри характеристики на прилична цена. Дисплеят е страхотен, а и корпусът е алуминиев- изобщо машинката е много приятна. Дано се разберем с новите технологии...
Иначе никога не се разделям с вече 7-годишната Nokia 6300- за толкова време нито един дефект, все още с оригиналната батерия. Толкова падания и удари е видяла... железен телефон.
Голямо чудене дали ябълка, дали андроид или уин телефон... пък и въобще си нямам на идея от тези работи. Е, избрах Sony xperia P - доста добри характеристики на прилична цена. Дисплеят е страхотен, а и корпусът е алуминиев- изобщо машинката е много приятна. Дано се разберем с новите технологии...
Иначе никога не се разделям с вече 7-годишната Nokia 6300- за толкова време нито един дефект, все още с оригиналната батерия. Толкова падания и удари е видяла... железен телефон.
Re: Да Ви се похваля - 2
Мда, мен ме беше срам да се похваля с такова нещо, понеже бях върл противник на смартфоните, но и аз от месец съм със Sony Xperia J. Горе-доле свикнах, някак си приложенията и интереса към тях компенсират заряда през 2 дни... Въпросният го поръчах през фирмата за служебен, да си поиграя и да видя как е, личния ми си остава желеният, непоклатим, надут с екстри (GPS, G-sensor, light sensor, безупречен звук, 8.1MPX (2009г. модел) и т.н., но вече застаряващ джава-телефон - SE W995 - все още се пъчи гордо на конкуренцията!
Да използвам случая да се похваля - монтирах си очаквания от e-bay - механичен boost-meter.
Думата "монтаж" е пресилена, но не е проста, защото просто седи грозно хвърлен на таблото, а прокарването на маркуче от пробката на кулера до таблото си бе сериозна игра...но идеята бе да си свърши работата - да настроя актуатора на турбото най-накрая, защото с VCDS-софтуера се изпускат пиковете на надув (точно заради това механичен), които са част от секундата, но пък софтуера си казваше колко налягане иска електрониката, колко се подава, колко отваря разтоварващия клапан, колко резерв има и т.н. интересни неща. В този смисъл днес цял ден карах колата като чужда с педал в ламарината и настройки и настройки и настройки - лаптоп, четене на логове, буустметър, отвертки, клещи и мехури по пръстите от опарване до горещата турбина...
Колата изкара още някой кон и е настроена на ръба на бръснача за ежедневна кола, защото преди това я бях настроил на авариен режим на сляпо, да не пренадува турбото. След процедурите и малко каране мисля да разкарам бууст-метъра, или да обмисля сериозно как може да се вгради интелигентно в интериора, ама никак не виждам къде...
Да използвам случая да се похваля - монтирах си очаквания от e-bay - механичен boost-meter.
Думата "монтаж" е пресилена, но не е проста, защото просто седи грозно хвърлен на таблото, а прокарването на маркуче от пробката на кулера до таблото си бе сериозна игра...но идеята бе да си свърши работата - да настроя актуатора на турбото най-накрая, защото с VCDS-софтуера се изпускат пиковете на надув (точно заради това механичен), които са част от секундата, но пък софтуера си казваше колко налягане иска електрониката, колко се подава, колко отваря разтоварващия клапан, колко резерв има и т.н. интересни неща. В този смисъл днес цял ден карах колата като чужда с педал в ламарината и настройки и настройки и настройки - лаптоп, четене на логове, буустметър, отвертки, клещи и мехури по пръстите от опарване до горещата турбина...
Колата изкара още някой кон и е настроена на ръба на бръснача за ежедневна кола, защото преди това я бях настроил на авариен режим на сляпо, да не пренадува турбото. След процедурите и малко каране мисля да разкарам бууст-метъра, или да обмисля сериозно как може да се вгради интелигентно в интериора, ама никак не виждам къде...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Да Ви се похваля - 2
Хм, аз си мислех, че актуатора се командва динамично от компа чрез обратна връзка от параметрите на налягане, получени след турбината и желаните параметри...
А така както го обясняваш - компа подава само 'фиксирани' стойности' в зависимост от режима...
А така както го обясняваш - компа подава само 'фиксирани' стойности' в зависимост от режима...
Re: Да Ви се похваля - 2
Обратната връзка е на разтоварващия клапан, той се управлява от електрониката реално. Актуатора си е пълна механика, при мен е с вакуумно управление. Компа си кара по табличката на пълнене. Явно не съм се изразил правилно, но тази обратна връзка-следствие точно настройвах, защото тя все пак трябва да е в някакви граници, за да може да я следва разтоварващия клапан - демек актуатора да е в такова положение, че да успява да реагира адекватно на исканото от него, в едната крайност се получава пренадуване и влизане е авариен режим, в другата - турбо-дупка и невъзможност да се постигне максималната тяга, при мен понеже нямах бууст-метър, не виждах какво се случва, точно, защото софтуера записва логовете през стъпки и не се виждат понякога пиковете, та бях сложил актуатора малко към втория случай. Сега искано-давано налягане са максимално близки, а разтоварващия клапан има резерв от диапазон на движение на актуатора, така по-точно ли се изразих?
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Да Ви се похваля - 2
ogi написа:... Сега искано-давано налягане са максимално близки, а разтоварващия клапан има резерв от диапазон на движение на актуатора, така по-точно ли се изразих?
Абе ослушвам се, щото ако взема турбо дизелак на сина - явно ще има експерименти
Тъкмо гледах MPPS и KWP2000
Ама ще изчакам да видя първо какво ще излезе на пазара, че се оказа изключително трудно да намеря търсения автомобил в този момент - руснаците и румънците са нападнали варненските автокъщи и няма автомобили - всичко е опоскано...
Re: Да Ви се похваля - 2
Не е нужно да се правят такива изпълнения все пак, аз се занимавам повече не заради проблем, колкото заради да понауча и пробвам на практика това-онова Колата е с "чип" и исках да знам, че мениджмънта на мотора напълно следва зададената оптимизирана таблица, т.е. сам си се вкарвам във филм. Защо не поставят серийно бууст-метри на колите, много полезен уред, а имам доста други по-излишни на таблото... Вече ми се промени представата как стават нещата с принудителното пълнене, като погледах на живо поведението на стрелката...
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Да Ви се похваля - 2
И на мен ми е това идеята - експерименти... Пък ако успея да разбера как да си пиша свои таблици - още по-добре
Re: Да Ви се похваля - 2
Те таблиците лесно се пишат, ама грешките се заплащат скъпо...