Интересни лични снимки и видео.
- niko24
- Редовен
- Мнения: 121
- Регистриран: 05 ное 2013 02:53
- МПС: Chevrolet Orlando
- От: Plovdiv/Seoul
- Име: Niko
Re: Интересни лични снимки и видео.
Seoul Motor Show 2015
- Hunter
- Напреднал
- Мнения: 421
- Регистриран: 01 сеп 2012 22:40
- МПС: Subaru Forester 2.0
- От: София
- Контакти:
Re: Интересни лични снимки и видео.
Subaru Forester 2.0 LPG
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
Re: Интересни лични снимки и видео.
Тоя нормален ли е?! Не може ли да обърне варела да не замъглява пътното платно поне...
- pamporov
- Активен
- Мнения: 571
- Регистриран: 06 май 2012 22:27
- Skype: g.pamporov
- МПС: Lacetti 1.8; VOLVO S40 II
- От: Plovdiv
Re: Интересни лични снимки и видео.
И той не е нормален, ама и другите които се "гмуркат" в "мъглата" и те. Вместо да спрат, и да му "нашокат канчето", те рискуват.
- Hunter
- Напреднал
- Мнения: 421
- Регистриран: 01 сеп 2012 22:40
- МПС: Subaru Forester 2.0
- От: София
- Контакти:
Re: Интересни лични снимки и видео.
Не знам какво точно беше станало, но мисля че беше блокирало нещо, а не умишлено.
Не бях виждал такова нещо и не очаквах чак толкова много и толкова гъст пушек. Колите в насрещното бяха спрели, ама моята лента.... като овце
Не бях виждал такова нещо и не очаквах чак толкова много и толкова гъст пушек. Колите в насрещното бяха спрели, ама моята лента.... като овце
Subaru Forester 2.0 LPG
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
Daewoo Lanos 1.4 CNG - ex
Re: Интересни лични снимки и видео.
Може да е и "неизгасим" дизел - когато по някаква причина пробие масло, примерно от втулката на турбото към студената му част, двигателя почва да го гори и се форсира до безкрай и ваденето на ключ не спасява, за това по принцип има аварийни клапи на всмукателния тракт, преди или след кулера. Рядка, но възможна ситуация.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Интересни лични снимки и видео.
Това е типичен случай на diesel runaway...
Двигателя започва да се самозахранва със своето масло, и се развърта доста над ограничители на обороти (защото нафтата вече е спряна, а маслото постъпва заедно с въздуха в цилиндрите)...
Общо взето единственото, което може да помогне е да натовариш така двигателя, че да спаднат оборотите достатъчно за да влезе под контрол (например на скорост и да удариш спирачки докато го угасиш)...
В повечето случаи обаче това няма как да стане... И резултата е разрушен двигател (понякога с пожар поради прегряването)...
Двигателя започва да се самозахранва със своето масло, и се развърта доста над ограничители на обороти (защото нафтата вече е спряна, а маслото постъпва заедно с въздуха в цилиндрите)...
Общо взето единственото, което може да помогне е да натовариш така двигателя, че да спаднат оборотите достатъчно за да влезе под контрол (например на скорост и да удариш спирачки докато го угасиш)...
В повечето случаи обаче това няма как да стане... И резултата е разрушен двигател (понякога с пожар поради прегряването)...
Re: Интересни лични снимки и видео.
Да де, същото... Има и начин със спиране на входящия въздух, както писах.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Интересни лични снимки и видео.
Да, същото е... Но сигурен ли си, че има аварийни клапи?
Между другото тъкмо днес се разправяхме за система за авариен стоп при прекалено високи обороти на дизел...
Те дизелите си работели нормално (4 x 460kW генератори), ама нещо електрониката правела номера... И току системата реши, че някой генератор е с прекалено високи обороти и сработват пиропатрони на ВСИЧКИ генератори, които пълнят цилиндрите с СО2... И двигателите след това нямат палене докато не ги продухаш хубаво
Между другото тъкмо днес се разправяхме за система за авариен стоп при прекалено високи обороти на дизел...
Те дизелите си работели нормално (4 x 460kW генератори), ама нещо електрониката правела номера... И току системата реши, че някой генератор е с прекалено високи обороти и сработват пиропатрони на ВСИЧКИ генератори, които пълнят цилиндрите с СО2... И двигателите след това нямат палене докато не ги продухаш хубаво
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Интересни лични снимки и видео.
Колона по средата на дясното платно на Софийски булевард. Малко поочукана от блъскалите се в нея автомобили, но толкова години вече не им се дава. Ако в трънско за стълба на Енергото става въпрос за дни или седмица, тук това е от десетилетия.
Караш си в хлъзгаво пред нощта или в мъгла без да познаваш района и изведнъж пред теб колона...
Караш си в хлъзгаво пред нощта или в мъгла без да познаваш района и изведнъж пред теб колона...
Re: Интересни лични снимки и видео.
Това ми изглежда познато и съм го мяркал, Илиянци ли е ?
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Интересни лични снимки и видео.
Булевард Първа Българска армия между Военна рампа и Орландовци.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10311
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Интересни лични снимки и видео.
Познайте този бутон за заявка на зелен светофар за пешеходците в коя англоговоряща страна е сложен!
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Интересни лични снимки и видео.
Това не е ли на италиански?
Иначе в Англия ме учуди, че светофарите пускат зелен сигнал за пешеходците само ако има заявка... Иначе можеш да си стоиш колкото си искаш пред светофара, но няма да ти светне зелено...
Иначе в Англия ме учуди, че светофарите пускат зелен сигнал за пешеходците само ако има заявка... Иначе можеш да си стоиш колкото си искаш пред светофара, но няма да ти светне зелено...