Вицове, разкази, случки
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Шеги, смешки, закачки, клипчета /намусените да не влизат!/
Надпис на задното стъкло на кола:
"Вярваш ли в любовта от пръв поглед или още един път да те изпреваря?"
"Вярваш ли в любовта от пръв поглед или още един път да те изпреваря?"
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- НиКо
- Редовен
- Мнения: 189
- Регистриран: 04 май 2009 19:24
- Skype: beersexandcska
- МПС: Celica GT-S and Mazda RX-8
- От: Пловдив
- Име: Нико
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
Бай Ганьо Българина , Турчина и Американеца били заловени от стадо Канибали
Канибалите решили да издат героите и с тяхните кожи да си направят кану.Както и им предоставили избор на "оръжие" с което да ги убият преди да ги изядат.
Турчина поискал Сатър .Клъцнали си главата и го одрали за Кану
Американеца поискал с Револвер. Пръснал си черепа и айде за Кану
Българина злобен мръсен долен мазохист пойскал вилица.
Канибалите се учудили, дали му вилица .Той взел вилицата и започнал да се боде:
Кану шси прайте а мама ви дей*а , кану шси прайте
Канибалите решили да издат героите и с тяхните кожи да си направят кану.Както и им предоставили избор на "оръжие" с което да ги убият преди да ги изядат.
Турчина поискал Сатър .Клъцнали си главата и го одрали за Кану
Американеца поискал с Револвер. Пръснал си черепа и айде за Кану
Българина злобен мръсен долен мазохист пойскал вилица.
Канибалите се учудили, дали му вилица .Той взел вилицата и започнал да се боде:
Кану шси прайте а мама ви дей*а , кану шси прайте
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
...България е една от малкото страни в света, в която докато се движиш в насрещното, някой може да те шибне отзад... (brum)
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
- Espero2.0
- Редовен
- Мнения: 213
- Регистриран: 25 апр 2009 23:31
- МПС: VW Passat
- От: София
- Име: Димитриус
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
Fantomasss написа:...България е една от малкото страни в света, в която докато се движиш в насрещното, някой може да те шибне отзад... (brum)
Това е много вярно....даже и ще те напсува....
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Шеги, смешки, закачки, клипчета /намусените да не влизат!/
Някои от най известните и сексапилни вампири.
Офтопик:
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
18+ |
- Мамо, може ли да изям един човек и как става това?
Майка му казала:
- Да, може. Отиваш при някой човек докато плува и правиш две-три обиколки около него, като на третата си показваш перката над водата и после нападаш.
А малкото казва:
- Абе мамо, много е сложно, не може ли като го видя и направо да го налапам?
Майка му отговаря:
- Е, може, щом искаш да го ядеш с лайната...
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
Това е докладът на един зидар, публикуван в бюлетина на австралийската Комисия за обезщетение на пострадалите при трудови злополуки.
Случаят е действителен.
Уважаеми господине,
Пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен "недооценяване на обстоятелствата". Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще Ви удовлетвори.
По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се шестетажна сграда. Когато приключих работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които, както след това се оказа, са тежали около 230 килограма. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда.
Слязох долу, застопорих въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 килограма. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрещнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също толкова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, които са описани в т.3 от доклада за инцидента.
Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Приканвам Ви отново да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж отново се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена.
Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак съм изгубил присъствие на духа и съм пуснал въжето и единственото, което можех да направя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започва отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стоварва върху мене. Това е и обяснението за двата ми счупени крака.
Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса Ви.
Превод от английски:
Красимира Хаджииванова
25.08.2002
източник: сп. Физика http://www.physica.hit.bg/
Случаят е действителен.
Уважаеми господине,
Пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен "недооценяване на обстоятелствата". Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще Ви удовлетвори.
По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се шестетажна сграда. Когато приключих работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които, както след това се оказа, са тежали около 230 килограма. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда.
Слязох долу, застопорих въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 килограма. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрещнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също толкова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, които са описани в т.3 от доклада за инцидента.
Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Приканвам Ви отново да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж отново се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена.
Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак съм изгубил присъствие на духа и съм пуснал въжето и единственото, което можех да направя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започва отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стоварва върху мене. Това е и обяснението за двата ми счупени крака.
Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса Ви.
Превод от английски:
Красимира Хаджииванова
25.08.2002
източник: сп. Физика http://www.physica.hit.bg/
- Darlin`
- Глобален модератор
- Мнения: 3284
- Регистриран: 14 май 2008 12:17
- МПС: BMW 530xd GT
- От: Пловдив
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
Освен "Оле, ужас!" друго не можах да отроня....
Преди - Daewoo Lanos`98 1.4
- vassy
- АДМИНИСТРАТОР
- Мнения: 1478
- Регистриран: 23 дек 2007 13:03
- Skype: daewoo-chevrolet.com
- МПС: Daewoo Lanos 1.5 SE
- От: Пловдив
- Име: Vassy
- Контакти:
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
По повод прасетата, споменати в друга тема продължавам тук, като ще цитирам едно съобщение по скайпа, което пратих вчера на прекия ми началник във фирмата:Izparitel написа:Офтопик:
Преди малко пристигнах (Венецуела) и съм толкова изтощен, че няма думи да се опише.. в самолета имаше ревящо бебе на съседната седалка и беше много ужасен полет, после нормалните дребни инциденти на летището (първо не можаха да отворят вратата на самолета сума време (!), после имаше безумни опашки на летището и 330 бланки от нормалните + някакви глупости от какво си боледувал, дали си кашлял в самолета и ала-бала + имиграционните, като някои от тях бяха само на испански, всички от персонала на летището ходеха с маски за да всяват допълнително смут, както и някакви с престилки и накрая естествено и багажа ми го нямаше ) и така закъснях 3 часа докато изляза, някакъв човек ме чакаше отегчен и клюмнал с табелка, на която никой в БГ не би разбрал какво име пише (но вече си знам как изглежда Огнян Пейчев на умерен испански), та качихме се в една кола и ме кара 7 (!) часа някъде на майната си, въобще не знам къде съм в момента даже, важното е, че съм в хотел и след 5 мин ще заспя здраво, макар и кратко, защото утре ще ставам в 6 тукашно, такава е уговорката.
Сега към основния проблем -сигурно вече си разбрала - оказа се, че пратката от БГ е успешно освободена, но... 2 камиона на DHL били ограбени и познай къде е била нашата стока?! Няма ни флашки, ни дявол! Чакам инструкции от БГ, че наистина не знам какво да правя... Утре ще съм в казиното и ще предавам после инфо.
ПС: това за премеждията ми не го споменавай на колегите, че ако някой ден ми се наложи да пътувм с някой от тях... и без това вече ми се носи слава...
ППС:Възмутен съм за пореден път от фирмената ни поща (за това пиша по скайп), естествено не се отваря и явно не мога да разчитам на нея. Предава ме където и да отида и не мога да получавам важна информация и файлове.
Това за каръщината ми е пък е толкова дълга история... колегите отказват да пътува където и да било с мен, последната ми командировка с автомобил в БГ (преди 2 години) щях да се удавя на улица във Варна, фирмената кола беше почти завлечена от порой, а гръм удари едно от най-големите казина там (Върбата), това ми бе наистина последната командировка и ме спряха от пътувания из БГ, да не урочасвам Ама стана вече 2-3 години по света продължава пак така... Преди 2 седмици като се връщах от Колумбия, самолета ми каца аварийно в Ирландия, а преди няколко месеца протече хидравлично масло в кабинният багажник, по средата на окена познайте на чий багаж
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Смях... (вицове, разкази, случки)
Oт Vbox7 - cериозен компютърен проблем.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Шеги, смешки, закачки, клипчета /намусените да не влизат!/
Колеги, колкото по-технологична става една кола, толкова по-трудно имаш достъп до каквото и да е....
Ето как се сменят крушките на фаровете на някои автомобили (особено ако се намеси френската инженерна мисъл)...
Като си помисля - и при мен (японска инженерна мисъл) не е толкова лесно - за да се сменят крушките на халогените се демонтира пластмасовия кожух под двигателя и го разкачаш от подкалника. Чак след това можеш да пипаш нататък...
А за лампата на късите/дългите си пише - 'не пипай', а отиди в сервиз... (car) (на реното смяната на крушка в сервиз ще ти излезе само 290 паунда)
На Калосчето ми изгоряха последователно двете къси светлини (проверявайте светлините на автомобилите на жените си - съпругите няма да забележат такива дребни недостатъци като липсваща светлина).
Успокоително е, че смяната на крушките става като на Голфчето
[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE[/youtubefull]
Ето как се сменят крушките на фаровете на някои автомобили (особено ако се намеси френската инженерна мисъл)...
Като си помисля - и при мен (японска инженерна мисъл) не е толкова лесно - за да се сменят крушките на халогените се демонтира пластмасовия кожух под двигателя и го разкачаш от подкалника. Чак след това можеш да пипаш нататък...
А за лампата на късите/дългите си пише - 'не пипай', а отиди в сервиз... (car) (на реното смяната на крушка в сервиз ще ти излезе само 290 паунда)
На Калосчето ми изгоряха последователно двете къси светлини (проверявайте светлините на автомобилите на жените си - съпругите няма да забележат такива дребни недостатъци като липсваща светлина).
Успокоително е, че смяната на крушките става като на Голфчето
[youtubefull]http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE[/youtubefull]
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Шеги, смешки, закачки, клипчета /намусените да не влизат!/
Kak ли се чувстват собствениците на такива коли, когато карайки денем на къси знаят, че хабят ресурса на крушките?
Един мой познат всяка вечер сваляше волана на стария си Пасат за да свали радиото си, но това бледнее пред смяната на крушките на Мегана.
Един мой познат всяка вечер сваляше волана на стария си Пасат за да свали радиото си, но това бледнее пред смяната на крушките на Мегана.
- todortv
- Модератор
- Мнения: 1923
- Регистриран: 02 окт 2008 08:04
- МПС: daewoo nubira II 1,6 16 V
- От: В.Търново
Re: Шеги, смешки, закачки, клипчета /намусените да не влизат!/
Офтопик:
Ако искаш да видиш дъгата,трябва да се примириш с дъжда.