Разни интересни неща
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Разни интересни неща
Нещо журналистите не са разбрали за какво става въпрос....
Все още няма организация, която да плати такова масово следене...
Все още няма организация, която да плати такова масово следене...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Колко трябва да си прост за да не можеш да изключиш запалването на двигателя?
Вариант с машинен превод на български.
Заглавието е "Полицията спира Prius с блокирал педал на газта.", но явно Гугъл има да учи още за превода между български и руски.
Пореден случай на блокирал педал на газта. Само, че водача явно се е шашнал и след като от 911 са му казвали какво да направи не е могъл да го изпълни. Някога имаше задължителен психотест и за водачите категория "В". Доста от колегите имаха проблем да го издържат. Какво ли ще стане, ако прекарат подобни американци през този тест?
Явно водачът е разполагал с доста време за да се свърже на спешния телефон и да получи инструкции. Не знам колко е сложно на този модел да се изключи запалването или да се изключи от скорост, но навремето на мотоциклета ми имаше авариен бутон до ръчката на съединителя и със задействането му двигателя гаснеше.
Що не вземат японците да им сложат един огромен 10 см червен светещ бутон на волана или на таблото отпред за такива случаи?
Вариант с машинен превод на български.

Заглавието е "Полицията спира Prius с блокирал педал на газта.", но явно Гугъл има да учи още за превода между български и руски.
Пореден случай на блокирал педал на газта. Само, че водача явно се е шашнал и след като от 911 са му казвали какво да направи не е могъл да го изпълни. Някога имаше задължителен психотест и за водачите категория "В". Доста от колегите имаха проблем да го издържат. Какво ли ще стане, ако прекарат подобни американци през този тест?
Явно водачът е разполагал с доста време за да се свърже на спешния телефон и да получи инструкции. Не знам колко е сложно на този модел да се изключи запалването или да се изключи от скорост, но навремето на мотоциклета ми имаше авариен бутон до ръчката на съединителя и със задействането му двигателя гаснеше.
Що не вземат японците да им сложат един огромен 10 см червен светещ бутон на волана или на таблото отпред за такива случаи?
Офтопик:
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Странни резултати по отношение на безопасността при автомобилите с ляв и десен волан.
Материала е на руски, а понеже почти всичко е изображения машинния преводач не помага много. Пример:

Съгласно статистиката за Русия се оказва, че автомобилите с десен волан са по-безопасни и по-рядко попадат в ПТП. За съпоставимост данните са дадени за ПТП на 1 000 автомобила.
Материала е на руски, а понеже почти всичко е изображения машинния преводач не помага много. Пример:

Съгласно статистиката за Русия се оказва, че автомобилите с десен волан са по-безопасни и по-рядко попадат в ПТП. За съпоставимост данните са дадени за ПТП на 1 000 автомобила.
- slowtraveler
- Глобален модератор
- Мнения: 6340
- Регистриран: 15 ное 2008 19:17
- МПС: Qashqai 2008/140hp 4x4
- От: Варна
Re: Разни интересни неща
Като всяка статистика, и тука има 'външни фактори'....
Според мен в конкретната статистика външните фактори, влияещи на статистиката са:
1. Вярно е, че при десния волан водачите по-рядко ще предприемат рисковано изпреварване, защото се чувстват неудобно и с по-лоша видимост
2. По- рядко ще излизат на дълъг път където стават по-тежките катастрофи защото:
а) колата е по-неудобна, и при първа възможност би използвал друг автомобил за това пътуване
б) щом си си взел кола с десен волан, значи си натиснат финансово, и съответно по-рядко би излизал на далечни пътувания.
3. При такъв дисбаланс на количеството дясно/ляво воланни коли, почти 100% сигурно е, че при тежка катастрофа колата с десен волан ще се е ударила в автомобил с ляв волан. Т.е. - при катастрофите на автомобил с десен волан почти винаги участва автомобил с ляв волан, независимо дали е виновен или не. Докато обратното не е вярно. Така, че в статистиката при авария с десен волан, почти винаги ще влиза и авария с ляв волан, без да става обратното
Има още доста фактори, но основните са тези...
Според мен в конкретната статистика външните фактори, влияещи на статистиката са:
1. Вярно е, че при десния волан водачите по-рядко ще предприемат рисковано изпреварване, защото се чувстват неудобно и с по-лоша видимост
2. По- рядко ще излизат на дълъг път където стават по-тежките катастрофи защото:
а) колата е по-неудобна, и при първа възможност би използвал друг автомобил за това пътуване
б) щом си си взел кола с десен волан, значи си натиснат финансово, и съответно по-рядко би излизал на далечни пътувания.
3. При такъв дисбаланс на количеството дясно/ляво воланни коли, почти 100% сигурно е, че при тежка катастрофа колата с десен волан ще се е ударила в автомобил с ляв волан. Т.е. - при катастрофите на автомобил с десен волан почти винаги участва автомобил с ляв волан, независимо дали е виновен или не. Докато обратното не е вярно. Така, че в статистиката при авария с десен волан, почти винаги ще влиза и авария с ляв волан, без да става обратното
Има още доста фактори, но основните са тези...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Имало и здрави Шевролети! :)
Янки цепи Camaro на две, няма му нищо
Имало и здрави Шевролети!
[quote="Вестник "Авто Пазар", 2 Февруари, 2010"]Доста тестове оприличават новото Chevy Camaro на танк. Сравненията обаче нямат нищо общо със здравината на американския класик, а описват видимостта от мястото на водача.
Катастрофа в Синсинати все пак доказва, че аналогии могат да се правят и със способността на спортното купе да предпазва пътниците си. Шофьорът на това често ново Camaro SS се постарал доста да направи нужното впечатление на съгражданите си, но помпането на детройтски мускули свършило с разполовяването на колата в крайпътен стълб.
Изумителното в случката било, че героят се измъкнал напълно невредим от размазания автомобил. Единственото му нараняване било "драскотина на челото", която дори не се нуждаела от лекарски грижи. За финансовите травми на пишман състезателя съобщението не споменава нищо.[/quote]




Имало и здрави Шевролети!

[quote="Вестник "Авто Пазар", 2 Февруари, 2010"]Доста тестове оприличават новото Chevy Camaro на танк. Сравненията обаче нямат нищо общо със здравината на американския класик, а описват видимостта от мястото на водача.
Катастрофа в Синсинати все пак доказва, че аналогии могат да се правят и със способността на спортното купе да предпазва пътниците си. Шофьорът на това често ново Camaro SS се постарал доста да направи нужното впечатление на съгражданите си, но помпането на детройтски мускули свършило с разполовяването на колата в крайпътен стълб.
Изумителното в случката било, че героят се измъкнал напълно невредим от размазания автомобил. Единственото му нараняване било "драскотина на челото", която дори не се нуждаела от лекарски грижи. За финансовите травми на пишман състезателя съобщението не споменава нищо.[/quote]




- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Запорожец със седем пътници падна в река в Забайкалието в Русия

Ето това чудо е събрало седм души /мир на праха им!/:В понеделник в близост до село Холбоноколо в 18.00 местно време кола Запорожец, превозващи седем пътници, падна в река. Шест души бяха убити, една съдба остава неизвестна, съобщи прес-службата на управлението на извънредните ситуации.
Автомобил марка ЗАЗ-968M е загубил управление и паднал в река Шилка. В колата по същото време са били седем души - трима мъже, три жени и момиче на осем години. В района на инцидента е изпратена група на Пожарната и група за търсене и спасяване - се казва в изявление на сайта на министерството на извънредните ситуации...

- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Тата Нано си има конкурент.
Това малко китайче с еднолитров двигател със 70к.с. Geely's ще има цена около 2 250 $. Току-виж някой го препочел пред Матиз.





Това малко китайче с еднолитров двигател със 70к.с. Geely's ще има цена около 2 250 $. Току-виж някой го препочел пред Матиз.






Офтопик:
- Ilyan
- Глобален модератор
- Мнения: 959
- Регистриран: 07 ное 2007 10:07
- Skype: ilyan-f1
- МПС: ex. Leganza
- От: София
Re: Разни интересни неща
„Господин министър,
Аз позакъснях с представянето си пред военната комисия по ред причини от здравословен и интимен характер. Сега съм на 24 години и съм женен за вдовица на 44. Тя има дъщеря на 25 години.
Баща ми се ожени за това момиче и по такъв начин ми стана зет, доколкото очевидно е мъж на дъщеря ми. Така доведената ми дъщеря ми стана мащеха, тъй като е жена на баща ми.
Роди ми се синче. То стана брат на жената на баща ми и братовчед на същия този баща. Съответно и мой чичо, тъй като е брат на мащехата ми.
Фактически се оказа, че моето синче ми е и чичо.
Жената на баща ми също роди детенце, което стана едновременно мой брат, защото и син на баща ми и мой внук, тъй като е син ан дъщерята на жена ми.
Тъй като мъжът на майката на когото и да е според закона се посочва за негов баща, логично се получава, че аз съм баща на жена си, тъй като съм брат на сина си.
По такъв начин станах свой собствен дядо.
Имайки предвид гореизложеното, господин министре, моля Ви да вземете необходимите мерки за моята демобилизация, тъй като според закона не може да се призовават едновременно на служба син, баща и дядо.
Аз позакъснях с представянето си пред военната комисия по ред причини от здравословен и интимен характер. Сега съм на 24 години и съм женен за вдовица на 44. Тя има дъщеря на 25 години.
Баща ми се ожени за това момиче и по такъв начин ми стана зет, доколкото очевидно е мъж на дъщеря ми. Така доведената ми дъщеря ми стана мащеха, тъй като е жена на баща ми.
Роди ми се синче. То стана брат на жената на баща ми и братовчед на същия този баща. Съответно и мой чичо, тъй като е брат на мащехата ми.
Фактически се оказа, че моето синче ми е и чичо.
Жената на баща ми също роди детенце, което стана едновременно мой брат, защото и син на баща ми и мой внук, тъй като е син ан дъщерята на жена ми.
Тъй като мъжът на майката на когото и да е според закона се посочва за негов баща, логично се получава, че аз съм баща на жена си, тъй като съм брат на сина си.
По такъв начин станах свой собствен дядо.
Имайки предвид гореизложеното, господин министре, моля Ви да вземете необходимите мерки за моята демобилизация, тъй като според закона не може да се призовават едновременно на служба син, баща и дядо.
- dsuzunov
- VIP потребител
- Мнения: 5794
- Регистриран: 25 яну 2008 17:52
- МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
- От: Пловдив
- Име: Димитър
Re: Разни интересни неща
За този случай има написана цяла песен. А ето какво имам аз:FORMULA1 написа:„Господин министър,
Аз позакъснях с представянето си пред военната комисия по ред причини от здравословен и интимен характер. Сега съм на 24 години и съм женен за вдовица на 44. Тя има дъщеря на 25 години.
Баща ми се ожени за това момиче и по такъв начин ми стана зет, доколкото очевидно е мъж на дъщеря ми. Така доведената ми дъщеря ми стана мащеха, тъй като е жена на баща ми.
Роди ми се синче. То стана брат на жената на баща ми и братовчед на същия този баща. Съответно и мой чичо, тъй като е брат на мащехата ми.
Фактически се оказа, че моето синче ми е и чичо.
Жената на баща ми също роди детенце, което стана едновременно мой брат, защото и син на баща ми и мой внук, тъй като е син ан дъщерята на жена ми.
Тъй като мъжът на майката на когото и да е според закона се посочва за негов баща, логично се получава, че аз съм баща на жена си, тъй като съм брат на сина си.
По такъв начин станах свой собствен дядо.
Имайки предвид гореизложеното, господин министре, моля Ви да вземете необходимите мерки за моята демобилизация, тъй като според закона не може да се призовават едновременно на служба син, баща и дядо.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
Интересна сага в Русия с некачествени автомобили на Ситроен.
Руските собственици на Citroen завеждат дело срещу френския производител на автомобили /машинен превод!/
Российские владельцы Citroen подали в суд на французский автоконцерн - в оригинал.
Руските собственици на Citroen завеждат дело срещу френския производител на автомобили /машинен превод!/
Российские владельцы Citroen подали в суд на французский автоконцерн - в оригинал.
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Украинци гинат при преследване на плъх
Украинци гинат при преследване на плъх
Е, ако беше Мерцедес щеше да е друго!Трима жители на с. Новолозоватка в Днепропетровска област, Украйна, намериха смъртта си в опит да унищожат плъх в мазето на дома си, съобщава "Обком". За да ликвидират вредителя, те решили да използват отработените газове от ауспуха на автомобил "Запорожец". Украинците обаче не отчели обстоятелството, че се намират в затворено помещение и че не са снабдени със защитни газови маски. В резултат и тримата изгубили съзнание от вдишаните отработени газове и починали. Не се съобщава дали плъхът в крайна сметка е бил ликвидиран. /БГНЕС /
- Chevrolet_Cavalier
- Редовен
- Мнения: 173
- Регистриран: 22 мар 2009 06:02
- МПС: Chevrolet Cavalier
- От: Montreal
Re: Разни интересни неща
Говорил съм с руснаци и те казват, че Урал дели колите с леви и десни волани. Оттатък планината нито градовете, нито пътищата дават трафик, подобен на този в европейската част на страната. А обяснението за това деление е, че колите от другата страна са внесени основно от Япония.slowtraveler написа: Има още доста фактори, но основните са тези...
- Izparitel
- Глобален модератор
- Мнения: 10313
- Регистриран: 17 фев 2008 20:20
- МПС: Деу Нубира-1 вагон, 1.6V, LPG
- От: Най-голямото село в БГ /София/
Re: Разни интересни неща
В Германия глобяват шофьори по джапанки

Източник: dnes.dir.bgГлоба от 75 евро заплашва водачите на товарни автомобили и автобуси в Германия, ако шофират с джапанки.
Съгласно германското законодателство, при управлението на товарни автомобили и автобуси, водачите са длъжни да носят обувки, които обхващат плътно краката и са закрепени устойчиво при използването на педалите, съобщиха от АЕБТРИ.
Разрешават се и сандали с каишки, които са добре стегнати около крака. Забранено е шофирането с боси крака, както и със сабо, джапанки, чехли и други подобни обувки, които има опасност да се събуят или изкривят по време на шофиране, допълват от асоциацията на предприятия за международните превози и пътищата.
Шофьорите, които натискат педалите на колата си с джапанки, катастрофират почти два пъти по-често. Това показва статистиката на пътните полицаи в Германия. Според българските катаджии у нас е същото. Когато водачите карат автомобила си с чехли или джапанки, рискът краката им да се изплъзнат от педалите е 3 пъти по-голям. Ако това стане при скорост по-висока от 50 км/ч, катастрофата е сигурна. И ще е тежка. С такава скорост на пътя шофьорът има не повече от 5 секунди време за реакция при рискова ситуация, обясняват катаджиите.

Офтопик:
- Fantomasss
- Глобален модератор
- Мнения: 3222
- Регистриран: 17 окт 2008 15:27
- Skype: plekstor_a
- МПС: Lanos SеX-16v-106 куци катъра
- От: Сф братче център на просветата
- Име: Грозданов
Re: Разни интересни неща
Аз си карам с джапанки и ми е удобно, но защо не забранят карането на коли с високи токчета, там става страшно, няма никаква упора на крака и в комбинация със бавните реакции на нежната половинка (без да се засягат жените, но 90% от тях са олеле, и жена ми го твърди) и лошата им и неправилна преценка на ситуацията, резултата е челосване.
Ако нямаш какво да правиш, не го прави тук...