

Кашкая не е много японче, което по принцип малко ме притесни, но имайки предвид, че за 5г я достигне 50-60х.км я не - се примирих


Кашкая самия е доста къс (с 40см по-къс от Маздата), но не му е много къса базата... Обаче скосовете наистина са му удобни...
Предполагам, че ще свърши добра работа за софт офроуд....
Хареса ми, че можеш да оставяш фаровете постоянно включени - работят като DRL.
Но настройката на автоматичното включване на фаровете (пробвах и този режим) не ми хареса - вчера привечер за 5км включи и изключи фаровете три пъти, и то като стана доста здрач. На маздата работи доста по-практично: Има алгоритъм за минаване на подлези/тунели, и там включва/изключва нощния режим практически веднага. А при малко здрачаване включва нощния режим и повече не го пипа до заранта, дори и след това за кратко да стане по-светло...