Дата и час: 23 Фев 2018 19:39




 Страница 3 от 4 [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 08 Дек 2011 16:26 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 01 Юни 2011 11:45
Мнения: 21
МПС: CHEVROLET
От: СОФИЯ , БУРГАС

Offline
Здравейте ,
Наистина съм впечатлен от разумния поглед на нещата и рационалния подход . Мойте поздравления .
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 08 Дек 2011 21:32 
Минаващ
Минаващ
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2011 20:31
Мнения: 36
Местоположение: Dupnitsa
МПС: lacceti 1.4 16v, cruze 1.6
От: Dupnitsa
Име: ivoachov

Offline
generous auto написа:
Здравейте ,
Да интересно двете последни мнения като че ли са се копирали едно в друго и намерението е доста прозрачно , но както и да е .
На конкретния технически въпрос отговарям картко и ясно , проблем няма ( няма сменена нито една скоростна кутия по гаранция ) и това е техническо решение на производителя , а това се потвиждава от факта че изискването за маслото не се появява в последствие а е заложено в сервизната книжка , т.е. не е проблем който е открит по време на експлоатацията на модела а е така заводски заложен.
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто


ами трябва да призная, че и аз останах учуден , за това, че се налага смяна на маслото в скоростната кутия, мисля, че на лачети обаче, тази смяна ми я поискаха на интервала от 90 х км, трябва да си погледна сервизната книжка, аз отказах на моя сервиз - София ауто, тази манипуация, но колата беше вече извън гаранция, а що се отнася до това, че производителя е заложил тази смяна и на мен ми е много чудно, смятам, че нямаме проблем със скоростните кутий......, тук обаче нещата , ще попитам, не опират ли до нашите орторизирани сервизи и вносители, ако е възможно generous auto да обясни защо в българия сервизния интервал на обслужване на автомобила е по-кратък в сравнение със страните от западна европа, когато закупих моя автомобил на лизинг се изненадах, че амортесьорите /ходовата част/ нямат гаранция....., купето има има 6 годишна гаранция срещу ръжда, респективно боята, а когато по ръчките на вратите тази боя започна да окапва, се оказа, че "това е износваща се част вследствие всекидневна употреба"/цитирам по памет/, не че за нещата които описваме си виновен ТИ, но пък си единствения ,който имаш смелостта /или глупоста/ да дискутираш нещата тук



_________________
LACCETI 1.4
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 09 Дек 2011 00:03 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 07 Юни 2010 20:49
Мнения: 103
МПС: Шевролет Круз 2.0VCDI 125+ к.с
От: Оряхово

Offline
generous auto написа:
Здравейте ,
Нямам какво да добавя . Глобалния администратор го е написал точно така както трябва да е . Искам само да добавя че ако искаме да се мерим със задняците трябва първо да се научим да спазваме предписаните правила и норми и после да имаме изисквания , а при нас е обратното (слагаме каруцата пред коня ) няма как да стане . Така всички последващи тиради са излишни , каквото и да се напише предубеността на колегата не може да се промени , това вече ми изглежда като лично заяждане или това е просто колега от друг официален сервиз , ако е така аз мисля че не се прави така (лично мнение ) .
Поздрави
екипа на Дженеръс ауто


:D Не работя в сервиз и определено имам афинитет към автосервизите.
Като говорим за правила и норми, защо след като в сервизната книжка пише, че на дизелите на Круз и Каптива маслото се сменя на 30 000 км е необходимо да сменяме масло и филтри на 15 000? Защо след като аз изпълнявам изискването за цената, вие не изпълнявате услугата, като спазвате уговорените срокове, елементарната чистота и т.н. Кой в случая е коня и кой каруцата? И кой трябва да изкорени явлението "Баш майстора" от сферата на услугите за да се равняваме с цитирам: "задняците" :rofl: И кога казаната дума ще се счита за поета отговорност - при неспазването да има някаква компенсация или поне се поднесе обосновано извинение. Лошото е, че каквато и техника да има, не се ли промени манталитета няма как да се мерим със западняците. А само с приказки и прах в очите не става.

:offf: Впрочем, за да разсея напълно съмненията - работя в една фирмичка с късичко име, но със сериозен авторитет-АЕЦ.
Хайде със здраве :beer:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 09 Дек 2011 00:42 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Колеги, вижте заглавието на темата и пак пишете. Имам чувството, че тук изсипвате всичко събрано от сервизното обслужване отвсякъде... Аз също мога да споделя отрицателно впечатление от личен опит с фирмени сервизи на Деу-моторс, на ТМ Ауто, на София Франс Ауто, на Порше-Изток и т.н., но едва ли тук е мястото. Моля за конкретни мнения и запитвания към фирмата в заглавието!



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 09 Дек 2011 13:07 
Напреднал
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 19 Юни 2009 21:27
Мнения: 384
Местоположение: София
Skype: ivaylo.filipov
МПС: Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T
От: София

Offline
gogo67 написа:
Ясно е едно - автомобила ми ще бъде обслужен в друг сервиз. Както някой беше написал - доверие лесно се губи и трудно се печели.

Всъщност дали някой от форума е посещавал този сервиз и е останал доволен?


Въпреки, че имам клиентска карта от Булвариа откъдето си купих колата, след първите 2 ходения там не мисля, че ще стъпя в техния Люлински сервиз. За трети път ходя точно в Дружбенския сервиз на Generous Auto и съм много доволен от цените, обслужването и отношението към клиента :y:



_________________
(shofiro2)До тук - толкова Изображение <<< кликни на бензоколонката за да видиш подробности или се регистрирай ТУК и влез в статистиката!
Изображение 2009 Chevy Lacetti SW 2.0TCDi CDX M/T (Лъчко)
Изображение 2001 Suzuki GSX 750F Katana (Сузана)
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Яну 2012 10:49 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 26 Юли 2009 01:33
Мнения: 17
МПС: Chevy Aveo
От: Plvodiv

Offline
ivobivo написа:
Въпреки, че имам клиентска карта от Булвариа откъдето си купих колата, след първите 2 ходения там не мисля, че ще стъпя в техния Люлински сервиз. За трети път ходя точно в Дружбенския сервиз на Generous Auto и съм много доволен от цените, обслужването и отношението към клиента :y:


И аз подкрепям колегата ivobivo - само че използвам другия сервиз на Generous на бул. България и съм много доволен. Булвариа - много и крайно лоши впечатления (поне 4 пъти съм ходил там) и откровена некадърност. Отказах се окончателно след ремонт на щета, който при първата дупка се оказа направен на две-натри, при това със счупен детайл.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Юли 2012 00:44 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 04 Юли 2012 17:50
Мнения: 15
МПС: Chevrolet Captiva
От: Смолян
Име: nbn1

Offline
Ето пък какво ми се случи на мен:
Наскоро закупих една Каптива. Гледам купена и обслужвана според сервизната книжка в Дженеръс Ауто. Колата беше на 119 хил км. и й предстоеше обслужване. Обадих се в Дженеръс и попаднах на приемчика, който е работил с тази кола/ поне той така ми каза след като му дадох номера и рамата/. Каза ми, че на 120 хил. трябва да сменя маслото, всички филтри, агренажа и маслото в скоростната кутия - цена над 1000 лв. София ми е далечко и отидох в Стефанов в Пловдив. Хората смениха маслото и филтрите. Попитах ги за агренажа, а те ми казаха че се сменя на 90 хил. Сменен е преди 60 хил., т.е. ще трябва да се смени след 30 хил.км. Маслото в скоростите сменяли на 150 хил.км., а то също беше сменено на 60 хил.км., т.е. смяна според Стефанов на 210 хил.км.
Изводите си ги правете сами, но да се "работи" клиент по този начин с ненужни смени на масла и възли е доста некоректно от страна на Дженеръс Ауто.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 28 Юли 2012 22:12 
VIP потребител
VIP потребител
Аватар

Регистриран на: 25 Яну 2008 18:52
Мнения: 5717
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

Offline
Всички параметри и пробег за смяна на консумативите ги има в сервизната книжка.
Трябва само да се чете.



_________________
Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 15 Юни 2013 11:15 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 11 Мар 2011 10:03
Мнения: 17
МПС: Опел Инсигния 2.0 CDTi 140к.с.
От: София

Offline
Здравейте колеги,
Ще споделя и моето впечатление от работата на сервизните специалисти в сервиз Дженеръс ауто - Дружба.
Закарах колата по щета за съвсем лек ремонт, даже по - скоро козметичен. Колата беше готова след 3 дни. Когато отидох да си я получа и видях резултата от работата останах силно разочарован. Работата се състоеше в леко изчукване на 1 детайл, китосване и боядисване. За съжаление качеството на изработка е плачевно (то даже незнам защо казвам качество, като по - скоро трябва да се каже мацаниците им). Убеден съм, че дете от детската градина с пластелин по - добре би се справило с такава задача.
Разбира се направих забележка, при което се появи един г-н, който бил управителя, не се представи по име. Човекът обеща, че ще направи забележка на служителите и обеща да си оправят работата в рамките на още 1 ден. Благодарен съм, за което, но като цяло не мисля да се занимавам повече с това (3 дни без кола + още 1 допълнителен за елементарен ремонт).
Това, което не мога да проумея е поради каква причина този наистина изключително лек ремонт (не дай боже на човек да се наложи да прави сериозен ремонт по ламарините) е извършен по този начин. Не мога да повярвам да е от некомпетентност, тъй като наистина случаят е елементарен. Не мога да повярвам, че е от някакво икономисване на материали. Може би поради факта, че колата е закупена от друго представителство - незнам. Но в такъв случай трябва да се борят за по - качествена работа и да си придърпват клиенти. Все пак си имат конкуренция в София поне.
Това, което знам за себе си е, че нито личната ми кола, нито служебните коли ще ходят повече в този сервиз.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 15 Юни 2013 18:41 
Редовен
Редовен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2009 11:24
Мнения: 102
МПС: Chevrolet
От: СОФИЯ

Offline
nbn1 написа:
Ето пък какво ми се случи на мен:
Наскоро закупих една Каптива. Гледам купена и обслужвана според сервизната книжка в Дженеръс Ауто. Колата беше на 119 хил км. и й предстоеше обслужване. Обадих се в Дженеръс и попаднах на приемчика, който е работил с тази кола/ поне той така ми каза след като му дадох номера и рамата/. Каза ми, че на 120 хил. трябва да сменя маслото, всички филтри, агренажа и маслото в скоростната кутия - цена над 1000 лв. София ми е далечко и отидох в Стефанов в Пловдив. Хората смениха маслото и филтрите. Попитах ги за агренажа, а те ми казаха че се сменя на 90 хил. Сменен е преди 60 хил., т.е. ще трябва да се смени след 30 хил.км. Маслото в скоростите сменяли на 150 хил.км., а то също беше сменено на 60 хил.км., т.е. смяна според Стефанов на 210 хил.км.
Изводите си ги правете сами, но да се "работи" клиент по този начин с ненужни смени на масла и възли е доста некоректно от страна на Дженеръс Ауто.

Здравей колега ,
Искам да ти споделя моите наблюдения защото лесно е да се оплюе човек или фирма и никой не си признава след това . Та аз карам същата и какво съм забелязал :
1. при смяна на масло в скоростната кутия на 60000км изтече такава чернилка че аз се зарекох да не го карам повече от 45000км избора си е твой .
2. на мой колега на 79000 му се скъса ремъка , така и не се разбра от проблемна ролка или водна помпа и си остана за негова сметка
Та искам да те питам ако имаш проблем с ремъка или кутията преди изтичането на тези километри дали ще ти поемат разходите по ремонта от сервиза който са ти го казали това ? мога да ти кажа със сигерност НЕ .
Още нещо ако добре си прочел книжка тези километри са препоръчителни така че изводите си ги прави сам .
Има една мъдра поговорка "незнаеш какво печелиш когато губиш и незнаеш какво губиш когато печелищ " .
Искам да уточня че аз я карам от нова , тоест си я пазя като я карам само аз .


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Ное 2013 17:06 
Минаващ
Минаващ

Регистриран на: 18 Май 2012 20:58
Мнения: 9
МПС: Captiva
От: София

Offline
Прави ми впечатление че от 2-3 години в сервиза на Дженеръс Ауто на бул. "България" престанаха да връщат подменените части. Не знам това нова фирмена практика ли е, но след като ходих 2-3 пъти за подмяна на едно и също нещо и не видях старите части започнаха да ми се пораждат едни мисли ...


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 06 Ное 2013 17:47 
Глобален модератор
Глобален модератор
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 20:17
Мнения: 6302
МПС: Jeep Grand Cherokee 2014
От: Варна

Offline
Ако автомобила е гаранционен - по принцип не се връщат частите (остават за анализ или отчитане на сервиза)...
Иначе днес сменях биалетка на кашкая - старата няма да си я мъкна с мен я...
Видях/пипнах я и видях че е свършила.
Видях и как я смъкнаха и я хвърлиха в един кош.
Сигурно ако си я бях поискал, щяха да ми я дадат (автомобила не е гаранционен), но за какво ми е?!
Не може да се използва отново - достатъчно разбита е :)



_________________
До момента разхода на: Jeep Grand Cherokee 3.0crd/250к.с./2014:Изображение
***** Нисан Кашкай 2.0 / 4х4 : Изображение
***** Фиат Добло дизел 1.3 multijet / 90к.с.:Изображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Ное 2014 20:26 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
Мисля да ползвам услугите на сервиза за възстановяване на колата ми от градушка. Ще споделя после мнение...



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Ное 2014 20:56 
Напреднал
Напреднал

Регистриран на: 28 Окт 2009 20:26
Мнения: 329
МПС: Daewoo Leganza 2.0 126hp
От: софия
Име: Ивайло

Offline
Приготви се за два месеца без кола.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпроси към Generous Auto
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Ное 2014 17:20 
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Аватар

Регистриран на: 04 Авг 2007 20:43
Мнения: 7110
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Offline
tatence написа:
Приготви се за два месеца без кола.

Не би трябвало...
Изображение



_________________
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 3 от 4 [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  

cron
Gemius