БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 - БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ

Магазини, морги, вносители. Вашите отзиви за обслужването на нашите автомобили. Препоръки за посещение, или избягване.
Съобщение
Автор
Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 - БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ

#1 Непрочетено мнение от ogi » 19 мар 2008 22:44

Господа-членове на форума, ето мое лично мнение за този сервиз. Ще ви копирам моята жалба отправена към комисията за защита на потребителите, която впоследствие прекратих; копие от нея изпратих и на директора на сервиза - г-н Цветков. Опитвам се максимално обективно да подходя към ситуацията и ще представя нещата с минимално лично отношение и с всички положителни изяви от набедената страна:


Цитат:

Здравейте!
Моето оплакване е насочено към фирма "БГ Мотор сервиз" АД. Преди 3 седмици претърпях леко ПТП с личният ми автомобил и съответно минах през стандартната процедура през застрахователната компания и се насочих към фирмен сервиз (лекият ми автомобил е марка "Daewoo", за това избрах горепосочената компания). Видимо бяха засегнати заден калник, стоп и леко капакът на багажника. Първата неприятна изненада бе при приемането ми на автомобила, когато срещнах изключителна липса на съдействие и нелюбезност в приемческият екип, чух псувни по мой адрес от личност в отдела за приемане, че съм дошъл в 17:00 (т.е. 30 мин, преди да затвори). След 2 седмици "усилен" труд, господата ме уведомиха, че автомобилът ми е готов и аз отидох да го взема. След като го докараха пред мен аз извърших бегъл оглед и установих първо, че задният капак е изключително неточно поставен, пластмасовият стоп имаше отчупено парче от него (уж нов!), липсваше пластмасов подкалник (който не бе пострадал преди това и приемчикът почти ме убеди, че не бил здрав, но май същият се намери и монтира доста здрав...) и като цяло детайлите след поправка бяха неточно и накриво, разваляйки естествената линия. След направените забележки, почаках 2 часа за фиксирането им, при което подмениха счупеният "нов" стоп, поставиха пластмасовия подкалник и уж фиксираха задният капак. Предвид напредналото време и служебната ми ангажираност (предполагаше се, че само ще отида да си взема колата, отскачайки за час от работа) платих сума 1069лв за ремонта, която със сигурност в който и да е друг сервиз би била повече от наполовина по-евтина и по-качествена и по-бърза. Качих се в автомобила си и забелязах, че купето е силно запрашено и изцапано. На първото кръстовоще закъсах посредата, създавайки рискова ситуация, защото ми бяха оставили затворен притока на газ от газовата бутилка. После трудно запалих (по-късно установих защо), усетих че в неравностите по пътя колата удря на джанта - едната ми гума се оказа на 0.5 атмосфери (при нормални 2.2) и т.н. - това са част от хилядите дребни подробности. Въпреки това, господата от фирмата без мое съгласие са залепили гордо тяхна рекламна лента на компанията на пластмасовият държач на регистрационната табела, която също така има следи от огъването й, за да я извадят. Оставам със силно неприятно чувство, но съществената част е, че осъщественият ремонт е видимо некачествен, както следва:

1. Монтиран счупен стоп (коригирано впоследствие, след моята рекламация)
2. Липсва пластмасов подкалник (коригирано впоследствие, след моята рекламация)
3. Ламарините и луфтовете между тях са криви (смятам, че ако са били неспособни да ги коригират като хората, биха могли да ги подменят)
4. Лош реглаж на капака на багажника
5. Представляваше голямо усилие да си отключа багажника (освен това помолих сервизът да ми подмени жилото за отваряне от купето, (което не е във връзка с трудното отваряне) и те не намериха начин да го направят - ФИРМЕН, ОТОРИЗИРАН сервиз(!), става дума за кола на 9 години, закупена от тях) Отне ми половин ден сам да си регулирам капака и ключалката след "ремонта"
6. Под капачката на резервоара боята е некачествено положена и се отлюпва (защото не се вижда докато е затворена, представям си останалата част...)
7. Оставен затворен кран за газ
8. Отрицателната клема на акумулатора бе оставена развита със свален пластмасов кожух (проблеми с паленето няколко дни, докато разбера къде е проблемът...)
9. Купето е силно покрито с прах и зацапано (имат си автомивка и все си мисля, че за такава сума на плащане се предполага да си взема колата, както съм я оставил...)
10. Непоставен гумен ограничител на капака на багажника
11. Липсват пластмасови втулки на корите в багажника
12. Тръбичката, която е от бутилката за газ към дюзата за пълнене стои неестествено в багажника, далеч от оригиналната си позиция
13. Забелязва се разлика в тона на цвета на нанесената боя
14. Забелязват се нови драскотини по боята на задният ляв калник (който си бе в отлично състояние)
15. Незавит болт на задна дясна врата
16. Липсва малкото изпъкнало огледалце (за мъртва зона на видимост) от двете предни врати.
17. Не знам дали е случайно, но след като си взех автомобила установих усилен теч на масло от скоростната кутия и затруднено придвижване на скоростният лост

Аз не съм автомобилен майстор и не разбирам нищо повече от това да си проверявам маслото, да сменям гумите според сезона, както и другите течности и консумативи по изискванията. ...а ако бях, какво ли още щях да открия? Трябва ли да давам сега още пари за майстори, след "майстори", за да установя какво ли може да са ми сторили на колата, освен външните забележки?
Чудя се дали имам право и основание, след ремонт в реномиран и ФИРМЕН сервиз и сериозна сума, заплатена с надеждата за качествен ремонт, да пусна тази жалба срещу тези хора? ...дали има начин да си видя колата поправена така, че да не се вайкат хората като видят следите от некачествената и мърлява работа?

Мога да приложа снимки и документи, при необходимост. Бих бил благодарен на всеки Ваш отзив, или съвет!

Край на цитата.

След като пратих жалбата ми, г-н Цветков ми се обади и ми предложи да си предоставя автомобила по удобно за мен време за безплатна поправка по претенциите ми и бе изключително услужлив. Аз си закарах колата, при което приемчиците на смяна реагираха любезно, както и директорът, който засякох случайно. Последва нов неприятен момент - колата ми престоя там още 5 седмици!!! Последната седмица звънях през 3 дни и престоят бе отлаган 3 пъти. Най-накрая на 18-ти Март ми се обадиха да я приема. Когато я оставих за рекламация оставих бележка на дясната седалка с редуциран списък на моите оплаквания и в момента, в който приемчикът ми се обади ме попита за тръбичката за газовата - какво съм имал предвид и ме уведоми, че течът на масло е установен, че не е от скоростната кутия, а от кормилната рейка. Аз казах да оставят нещата така (след като се осведомих за цената на рейката - 800-900лв при тях) - смятам, че не са виновни за този теч, тъй като и преди това имах съмнения за тази неизправност, въпреки че след сервизната намеса течът стана видим. Взех си автомобилът при нормални условия и без излишни разправии. При по-внимателният оглед отвън установих, че имам още няколко нови драскотини по шофьорската врата и тази страна на автомобила, но както ми беше казал приемчикът при рекламацията - "това е спорен върос"; аз за себе си съм убеден, че ги нямаше преди това. Във джоба на вратата намерих някаква счупена пластмасова част и не знаех от къде е, но не я изхвърлих и после установих - това бе пластмасовият накрайник на дръжката за местене на седалката - бе счупен. Намерих му за щастие всички паречета под седалката и го залепих. Този път колата бе измита добре, включително и в салона. Липсваха дефектите на боята под капачката на резервоара. Бяха поставени пластмасовите втулки на корите в багажника. Отново нанесената боя има лека разлика. Луфтът на стоп-а е отново неравномерен. При изплащането на щетата ми от ДЗИ (по фактури) имаше минусова разлика за мен, която се дължеше на некоректно представена цена на стоп-фар от предварително изготвената проформа на "БГ Мотор".

Това всичко го пазех 2 месеца, докато си подкарам колата отново и докато реша дали да заведа дело, или да пусна кучетата от КЗП. Накрая доволен, че след 2 месеца си имам кола най-накрая се отказах от всичко. Другият спорен момент за мен бе дали да предоставя на въпросната фирма правата върху форума и хост/домейн спонсорството. Вие ще кажете...

Очаквам подобни ваши впечатления от други сервизи, защото ми писна да целя такива на метода проба-грешка. Нека заедно си спестим мъките!
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
dsuzunov
VIP потребител
VIP потребител
Мнения: 5735
Регистриран: 25 яну 2008 17:52
МПС: Опел Мерива 1.4 Z14XEP
От: Пловдив
Име: Димитър

#2 Непрочетено мнение от dsuzunov » 20 мар 2008 07:20

От описанието което даваш за реакцията след повторният ремонт,забелязвам,че отново говорим за половинчати ремонти.Въпреки това мисля,че допускането им във форума ще ни е от полза.Колкото и да са некоректни към клиентите,те все пак имат опит в обслужването на автомобила.Опит,който ще иползваме.Тъй като липсва сервизна информация за марката ДЕУ
Изображение

Потребителски аватар
Gito
Минаващ
Минаващ
Мнения: 21
Регистриран: 06 мар 2008 23:37
МПС: Daewoo Nubira I

#3 Непрочетено мнение от Gito » 20 мар 2008 10:13

Батка,аз ако бях намерил мойта кола в такова състояние след ремонта и след тази цена - кръв щеше да се лее.:twisted: Между другото май повечето от фирмените сервизи имат в пъти по високи цени и съмнително качество на сервиза.Айде гаранционните коли щът не щът трябва да ходят там докато изтече гаранцията,ама такива като нас как могат да ни привлекат и задържът.Пълни безсрамници.Мислят си че всеки им е длъжен.Пият сиромашка кръв наглите мръсници.Обикновенно най-големите бездарници работят там,и ако някой задобрее изчезва.Е има и изключения,разбира се.
Nubira SX 1600cc 16V Wagon

Потребителски аватар
Gito
Минаващ
Минаващ
Мнения: 21
Регистриран: 06 мар 2008 23:37
МПС: Daewoo Nubira I

#4 Непрочетено мнение от Gito » 20 мар 2008 10:23

dsuzunov написа:От описанието което даваш за реакцията след повторният ремонт,забелязвам,че отново говорим за половинчати ремонти.Въпреки това мисля,че допускането им във форума ще ни е от полза.Колкото и да са некоректни към клиентите,те все пак имат опит в обслужването на автомобила.Опит,който ще иползваме.Тъй като липсва сервизна информация за марката ДЕУ
За жалост липса на сервизна информация има май само в България.Има хиляди и хиляди продадени автомобили в България.Как така не намериха таз информация бе.Че те само от форума линковете да прегледат,повече не им трябва.Информация има заинтересовани няма или са гъзоръки.С техните "златни майсторски ръце" сякаш цял живот умрели са къпали - толкоз са бездарни.Ади че взех да се ядосвам.
Nubira SX 1600cc 16V Wagon

galxl
Минаващ
Минаващ
Мнения: 46
Регистриран: 10 дек 2007 14:30

Сервиз

#5 Непрочетено мнение от galxl » 20 мар 2008 11:31

Тази тема е болна по принцип и не само за нашите Деу-та. Само веднъж съм ползвал услугите на този сервиз (пак поради каско изисквания) и останах доволен, като се изключат липсващите дребни пластмаси, които не бяха поставени (така и не разбрах защо :( ). Качеството на персонала във фирмените сервизи е ниско, който понаучи нещо и не е с две леви (ръце) почва сам да си работи защото изкарва много повече. Друг е въпроса за супер високите цени на услугите в тези сервизи, което по никакъв начин не се вързва с лошото обслужване и ниското качество на ремонта. Фирмени сервизи трябва да има, но в тях да работят добре обучени и мотивирани хора, а всеки знае как се постига това... :shock:
Все пак да не забравяме, че сме в BG макар и в EU :?

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#6 Непрочетено мнение от авео » 20 мар 2008 12:17

Те разчитат точно на това,че новите коли ще ходят там и ще дерат кожи от разни фирми и баровци,дето не знаят как се отваря капака. Дреме им за цената,нали е разход.

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

#7 Непрочетено мнение от ogi » 10 юни 2008 23:20

to be continued...
- забравили са да ми върнат крика, ключа за колелата, нощната лампа за ремонти
- всичките тенекеджийски дейности им текат! Влизаше вода отвсякъде по шевовете, наскоро правих ремонт отново на всичко в багажника, за да спре водата и да стане като хората и платих още много пари.
- местата на изправяне от вътрешната страна на ламарината не бяха обработвани и само чакаха влага - сам си платих още сума пари за грундиране и боя отвътре, за да не тръгне ръжда от там.

Дотук ремонтът от тях с последствията ми струва над 1500лв за чукнат стоп и калник, повече от 2 месеца без кола.

Как ви се струва ремонта?

Ако някой във форума още веднъж ми спомене за БГ мотор ще си има бан по рождение в този форум!
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
Vesko1
Глобален модератор
Глобален модератор
Мнения: 2319
Регистриран: 28 авг 2007 22:42
МПС: Daewoo Nubira II-1,6;16V;106h
От: Кърджали
Контакти:

#8 Непрочетено мнение от Vesko1 » 11 юни 2008 17:58

ogi написа:to be continued...
- забравили са да ми върнат крика, ключа за колелата, нощната лампа за ремонти
- всичките тенекеджийски дейности им текат! Влизаше вода отвсякъде по шевовете, наскоро правих ремонт отново на всичко в багажника, за да спре водата и да стане като хората и платих още много пари.
- местата на изправяне от вътрешната страна на ламарината не бяха обработвани и само чакаха влага - сам си платих още сума пари за грундиране и боя отвътре, за да не тръгне ръжда от там.

Дотук ремонтът от тях с последствията ми струва над 1500лв за чукнат стоп и калник, повече от 2 месеца без кола.

Как ви се струва ремонта?

Ако някой във форума още веднъж ми спомене за БГ мотор ще си има бан по рождение в този форум!
Оги...твойта одисея с Б*-****р няма ли да има свършване.И като си помисля ,че имаше идеи да се "сродяваме" с тях....добре че не сме го направили ,та да се излагаме пред цяла България. :oops:

Потребителски аватар
авео
Модератор
Модератор
Мнения: 3086
Регистриран: 05 авг 2007 18:53
МПС: Шевролет Авео 1.4 16V
От: Пловдив

#9 Непрочетено мнение от авео » 12 юни 2008 01:19

ogi написа:to be continued...
- забравили са да ми върнат крика, ключа за колелата, нощната лампа за ремонти
- всичките тенекеджийски дейности им текат! Влизаше вода отвсякъде по шевовете, наскоро правих ремонт отново на всичко в багажника, за да спре водата и да стане като хората и платих още много пари.
- местата на изправяне от вътрешната страна на ламарината не бяха обработвани и само чакаха влага - сам си платих още сума пари за грундиране и боя отвътре, за да не тръгне ръжда от там.

Дотук ремонтът от тях с последствията ми струва над 1500лв за чукнат стоп и калник, повече от 2 месеца без кола.

Как ви се струва ремонта?

Ако някой във форума още веднъж ми спомене за БГ мотор ще си има бан по рождение в този форум!
Да не би да спука гума и тогава да видя,че крика го няма?
" При секса е, като при игра на карти. Ако,нямаш добър партньор, ти трябва силна ръка"-Уди Алън

Потребителски аватар
nikirst
Нов
Нов
Мнения: 79
Регистриран: 07 авг 2007 10:19
МПС: chevy captiva 110 кВт

до ОГИ

#10 Непрочетено мнение от nikirst » 12 юни 2008 10:44

ogi написа: Ако някой във форума още веднъж ми спомене за БГ мотор ще си има бан по рождение в този форум!
Може би и аз съм те подвел, за което МНОГО СЪЖАЛЯВАМ! Спомням си, че писах хвалебствени слова към този "сервиз", но това беше за ремонти, които извършиха преди 15-16месеца от днешна дата. Тогава закарах едно есперо и един ланос 2 пъти и 3-те пъти бях доволен от обслужването и от сроковете на изпълнение.
ИЗВИНЯВАЙ още веднъж, никога не бих го препоръчал ако знаех какъв коптор е станал за 6 месеца

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

#11 Непрочетено мнение от sasho » 09 сеп 2008 21:46

Оги имаш ли представа кой конкретно ти прави колата там? :?::

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

#12 Непрочетено мнение от ogi » 09 сеп 2008 22:24

sa6i4 написа:Оги имаш ли представа кой конкретно ти прави колата там? :?::
Не знам и не искам да знам, за да не осъмне с разбита кола, или глава...
Там колата ти потъва в криптата и не се знае какво става с нея...
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
sasho
Свръх-активен
Свръх-активен
Мнения: 1272
Регистриран: 29 фев 2008 19:17
МПС: Nubira 1.6
От: София

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

#13 Непрочетено мнение от sasho » 09 сеп 2008 22:32

Питам де,щото нали вуйчо ми работеше там,но това беше преди...4-5 години примерно..Та да не е бил случайно той,въпреки,че ме съмнява,той работи много добре (car)

Потребителски аватар
ogi
АДМИНИСТРАТОР
АДМИНИСТРАТОР
Мнения: 7110
Регистриран: 04 авг 2007 20:43
МПС: А6 quattro
От: София
Име: Оги

Re: БГ МОТОР-София, Ботевградско шосе 275 Daewoо service

#14 Непрочетено мнение от ogi » 09 сеп 2008 22:37

Жалко, че не съм случил на вуйчо ти тогава... Аз си правих ремонта Февруари месец.
Един българин - хайдутин, двама българи - сговорна дружина, трима българи - чета с предател.
Изображение
ex A6 AKN MTИзображение
__.A6 BAU ATИзображение

Потребителски аватар
drover
Минаващ
Минаващ
Мнения: 26
Регистриран: 10 дек 2008 19:50
МПС: Deawoo Espero 2.0
От: Sofia

БГ Мотор Сервиз

#15 Непрочетено мнение от drover » 05 яну 2009 18:43

Колеги, вчера Есперото ми беше ранено в алтернатора... и така реших да го заведа на лекар в БГ Мотор сервиз. До тук всичко добре. Обадих се днес сутринта по телефона в сервиза и доста нелюбезно ми казаха да закарам колата да я видят. Реших, че лошото отношение се дължи на работния ден, все пак първи след празници и т.н. Отидох там, приеха ме и ми казаха, цитирам : "Като видим колата ще ви се обадим за да ви кажем какво има за правене и колко ще струва за да ни кажете дали да ремонтираме колата." Чаках си аз, чаках си и реших към 15:00 да им звънна да видя какво става. По телефона ми се скараха, че съм ги безпокоил, и ми казаха че като ми оправят колата ще ми звъннат. След около час получих така чаканото тел. обаждане и ми казаха, че алтернатора ми е сменен за скромната сума от 240 лв. Просто нямам думи. Поисках си документ с информация за сменените части но ми отказаха категорично. И така платих си и поисках някаква гаранция все пак 240 лв. за този ремонт... бях толкова наивен да мисля, че поне това заслужавам... след дълги преговори ми казаха, че гаранцията ми е 4 МЕСЕЦА или 4000 км. Надявам се този пост да помогне на съфоромниците по някакъв начин. Живи и здрави да са момчетата, и на всички Вас успех със сервизите.

П.С Плаче ми се!

Отговори

Върни се в “Сервизно обслужване”