Вече 2 дни си карам, и ми е кеф, волана ми пак е в центъра, колата не дърпа.
На окачване тип "Мак Ферсон" (в повечето автомобили)основно се регулира сходимостта на колелата.
Това е параметър,при който се променя успоредността на лявото и дясното колела.
Ако прекараме мислени линии по гумите,който да са по посоката на движение,то те трябва да се пресичат отпред.
От предната си страна гумите трябва да са "затворени".или:разстоянието
"А" трябва да е по-голямо от разстоянието
"Б"
Това е така,понеже при движение напред двете колела се стремят да се разтворят.
Ако те са
успоредни,след като се прибавят хлабините в лагерите на главината и по окачването,колелата ще са разтворени и
ще износват гумите от вътрешната им страна
Ако пък са прекалено "затворени",то тогава гумите ще се износват от външната
страна.